Alkuperäinen kirjoittaja --:oletko ajatellut yhtään miltä näytät lapsesi silmissä nyt?
aivot ei toimi täällä hetkellä,varma kuitenkin näytän heijän äidiltä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja --:oletko ajatellut yhtään miltä näytät lapsesi silmissä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Hyi..yöks..mä en uskaltais tarttua pulloon jos olis pienikin mahdollisuus et kaksi päivää kärsisisin
Tai no en tiiä..oon kyl niin deeku et veträisin vaan sit korjaussarjaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
mua ainaki pelotti lapsena kun äiti oli krapulassa (tai kännissä) kotona.. hiukset ja meikit miten sattuu yms.. ei mikään turvallinen näky..
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattasko sun oikeesti jo hakee apua tohon sun alkoholi ongelmaan?????
joo,nyt ja hetitarjoatko mulle apua tai paukku?
![]()
naura sä vaan... kyllä sä pian itsekkin huomaat.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä h*lvettiä?:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
mua ainaki pelotti lapsena kun äiti oli krapulassa (tai kännissä) kotona.. hiukset ja meikit miten sattuu yms.. ei mikään turvallinen näky..
![]()
![]()
![]()
onko sinun mielestäsi tosiaan hauskaa jos joku on lapsena kärsinyt kyseisestä asiasta?
miten lapsen kärsimys voi kenestäkään olla hauskaa? ihan oikeasti..
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:joo usein se eka drinksu saattaa olla se kohtalokas![]()
Mä otan usein sen yhden ja sit joku muu ottaa ne loput
Varo nyt ettet oikeasti kohta ole vaan koko ajan ihan humalassa ja nuoku meikit poskilla,tukka sekasin pitkin kämppää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mitä h*lvettiä?:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
![]()
![]()
![]()
onko sinun mielestäsi tosiaan hauskaa jos joku on lapsena kärsinyt kyseisestä asiasta?
Onko sulla traumoja?Hui sitten....
en tiedä miltä sun äiti on näytänyt,mutta onneks mun lapset ei kärsi eikä ihmitelee,mä olen joka aamu zombi,vaikka en juo
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja --:oletko ajatellut yhtään miltä näytät lapsesi silmissä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Roby:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja --:oletko ajatellut yhtään miltä näytät lapsesi silmissä nyt?
ei varmaan kovin turvallisen näköinen äiti heillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mitä h*lvettiä?:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
![]()
![]()
![]()
Onko sulla traumoja?Hui sitten....
en tiedä miltä sun äiti on näytänyt,mutta onneks mun lapset ei kärsi eikä ihmitelee,mä olen joka aamu zombi,vaikka en juo
Sä olet todellakin ylimielisin ja empatiakyvyttömin henkilö tällä palstalla, ehdottomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ tulee ihan opiskeluajat mieleen,kun piti kehuskella ryyppämisellä..ikää oli sillon just ja just sen 18 v![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitä h*lvettiä?:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ tulee ihan opiskeluajat mieleen,kun piti kehuskella ryyppämisellä..ikää oli sillon just ja just sen 18 v![]()
kehuskelenko minä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ tulee ihan opiskeluajat mieleen,kun piti kehuskella ryyppämisellä..ikää oli sillon just ja just sen 18 v![]()
kehuskelenko minä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
Hah hah!! Siis oikeesti, kotiäiditkö meikkaa ja kampaa hiuksensa kun ovat kotona??? Ei ainakaan tämä kotiäiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja mitä h*lvettiä?:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
![]()
![]()
![]()
on täytyny olla tosi petolinnunperseen näkönen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire::/ tulee ihan opiskeluajat mieleen,kun piti kehuskella ryyppämisellä..ikää oli sillon just ja just sen 18 v![]()
kehuskelenko minä?![]()
Ei kun muuten vaat kertoilet miten eilen joit perseet olalle ja nyt on krapulaVoi että sun kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja mitä h*lvettiä?:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
![]()
![]()
![]()
on täytyny olla tosi petolinnunperseen näkönen![]()
kauniskaan ihminen ei ole mikään hehkeä näky kovassa krapulassa.. että jätä lapselliset kommenttisi itsellesi kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
Hah hah!! Siis oikeesti, kotiäiditkö meikkaa ja kampaa hiuksensa kun ovat kotona??? Ei ainakaan tämä kotiäiti.
mikä sun kommentin pointti oli? kukaan ei ole puhunut kotiäideistä. Mun äiti oli työssä käyvä juoppo joka viikonloput joi ja vietti aamut krapulassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Roby:kukas tämä niin kaunis Lady DoMiNa on? jos krapulainen meikit poskella ja tukka pystyssä oleva äiti on kaunis näky lapsien mielestä?