Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Roby:kukas tämä niin kaunis Lady DoMiNa on? jos krapulainen meikit poskella ja tukka pystyssä oleva äiti on kaunis näky lapsien mielestä?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
mua ainaki pelotti lapsena kun äiti oli krapulassa (tai kännissä) kotona.. hiukset ja meikit miten sattuu yms.. ei mikään turvallinen näky..
Hah hah!! Siis oikeesti, kotiäiditkö meikkaa ja kampaa hiuksensa kun ovat kotona??? Ei ainakaan tämä kotiäiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Mulla oli eilen pää kipeä juomisesta. :xmas: *kehuu juomistaan kuin teinit*
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Limppari auttaa siihen.![]()
se on oikein..Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Mulla oli eilen pää kipeä juomisesta. :xmas: *kehuu juomistaan kuin teinit*
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:se on oikein..Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Mulla oli eilen pää kipeä juomisesta. :xmas: *kehuu juomistaan kuin teinit*
juu mäki kato oon niin nuorena vääntäny mukulat et teini kausi tulee takas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä yritän edes joskus olla dietillä,kun on mahdollista,sen takia sanoin miehelle että tuo mulle kivenäisvettä vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:se on oikein..Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Mulla oli eilen pää kipeä juomisesta. :xmas: *kehuu juomistaan kuin teinit*
mulla välillä kans teini kaudet tuleehui,mua,olen maailman kamalin äiti :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
mua ainaki pelotti lapsena kun äiti oli krapulassa (tai kännissä) kotona.. hiukset ja meikit miten sattuu yms.. ei mikään turvallinen näky..
Hah hah!! Siis oikeesti, kotiäiditkö meikkaa ja kampaa hiuksensa kun ovat kotona??? Ei ainakaan tämä kotiäiti.
no tietysti meikkaavaikka ois kotiäiti ei sitä tarvitse olla sen näkönen ettei seinästä erota
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä yritän edes joskus olla dietillä,kun on mahdollista,sen takia sanoin miehelle että tuo mulle kivenäisvettä vaan![]()
Aha no sitä sitten juot pitkin päivää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko lapset kotona?
Missäs vielä
no tietysti meikkaavaikka ois kotiäiti ei sitä tarvitse olla sen näkönen ettei seinästä erota
![]()
siis mä en omalle lapselle ala kotona meikkaamaan, jos kauppaan tm lähdetään niin se on toinen juttu. ja toki katon peilistä aamulla, ettei nyt ihan oo seinästä revityn näkönen..... NI!![/quote
jaa no mä liikun päivittäin jossain niin laitan itseni =)
meillä muuten 3v on innokas viemään mun meikkejä ja hyvin tarkka hiuksistaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:se on oikein..
en mäkään saaAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:se on oikein..Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Mulla oli eilen pää kipeä juomisesta. :xmas: *kehuu juomistaan kuin teinit*
mulla välillä kans teini kaudet tuleehui,mua,olen maailman kamalin äiti :'(
mä en saa alkosta mitään ilman papereita enkä kaupasta kaljaa
joten täytyyhän se olla teini
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:miksi täällä vähätellään jos joku kertoo että on lapsena kärsinyt äitinsä juomisesta?![]()
mä kärsin isäni juomisesta ja krapulassa heilumisesta koko lapsuuteni vaikka ikinä hän ei ole minua tai äitiäni lyönyt tai muutenkaan ollut uhkaava.
ei ole leikin asia jos lapsella on ollut paha olla |O
itse aloitukseen tai savannaan en kommentoi mitään, mutta pisti silmään se, että toisen kokemaa pahaa oloa vähätellään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:miksi täällä vähätellään jos joku kertoo että on lapsena kärsinyt äitinsä juomisesta?![]()
mä kärsin isäni juomisesta ja krapulassa heilumisesta koko lapsuuteni vaikka ikinä hän ei ole minua tai äitiäni lyönyt tai muutenkaan ollut uhkaava.
itse aloitukseen tai savannaan en kommentoi mitään, mutta pisti silmään se, että toisen kokemaa pahaa oloa vähätellään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Mä oon kai kipee,kun lapsena jo nautin kun mutsi veti kännit silloin tällöin ja tuli joku lapsenvahti..
Niilt sai aina kaiken periksi jne..
Ja aamulla mutsikin antoi kaiken periksi ku ei jaksanut alkaa krapulassa kinaamaan tms![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Mä oon kai kipee,kun lapsena jo nautin kun mutsi veti kännit silloin tällöin ja tuli joku lapsenvahti..
Niilt sai aina kaiken periksi jne..
Ja aamulla mutsikin antoi kaiken periksi ku ei jaksanut alkaa krapulassa kinaamaan tms![]()