crosstrainer tilattu, kokemuksia kyselen :)

• Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti
Itse oon polkenut melkein joka ilta nyt hieman päälle kuukauden ajan, max. 2 lepoiltaa viikossa. Paino on noussut, mutta kiinteytymistä havaittavissa. Myöskin kunto on noussut. Ruokavalioon en ole tehnyt muutoksia, vaikka syytä kyllä ois... :ashamed:
Tosi kiva laite, jos ei pääse lenkille (elän 8 kk pojan kanssa kahdestaan)

kolmen äiti
Meillä on tunturin crossari...mun mielestä tosi tehokas, kun vaan jaksaa jumpata....vaatii aika pitkäkestosta liikkumista. Kyllä sillä tuloksia aikaan saa....

ap
Alkuperäinen kirjoittaja asa:
3 kuukaudessa tiputin sillä reilu 12 kiloo, vaikken kovin säännöllisesti jaksanukkaa sillä polkee. Sit kun veivas niin tuli tosiaan hiki kun vaan kunnolla teki..
millaisella ohjelmalla harjoittelit? hieno tulos! mulla tiputettavaa olis max 8 kiloo ja oon jo jättänyt herkuttelun pois pari viikkoa sitten, tavoitteena olis saada vanhat housut taas jalkaan :D

erittäin hyvä ja tehokas laite, mulla kuluu kaloreita hyvillä vastuksilla puolessa tunnissa 360 kaloria noin, ja siihen päälle teen aina lihaskuntoa <3 suosittelen kunnon vastuksia ja lujan temmon esim. puoli tuntia-tunnin , onnea liikuntaan

no mä nyt raskaana ollessa vetelen sellasta 20minuutin settiä iltasin,n. 5km. ja se on nyt ihan hyvä, kunto kyllä nousee ja hiki pintaan. kattoo sitten muksun syntymän jälkeen tiukempaa reeniä. mutta ajattele, että ainahan se on enemmän kuin sohvalla löhöäminen. eikös sitä suositella väh.20 min tehokasta treeniä 3-5 pv/vko?

no mä nyt raskaana ollessa vetelen sellasta 20minuutin settiä iltasin,n. 5km. ja se on nyt ihan hyvä, kunto kyllä nousee ja hiki pintaan. kattoo sitten muksun syntymän jälkeen tiukempaa reeniä. mutta ajattele, että ainahan se on enemmän kuin sohvalla löhöäminen. eikös sitä suositella väh.20 min tehokasta treeniä 3-5 pv/vko?

miten sillä tehdään kun eilen kaupassa testasin ni sehän oli sellasta pyörittämistä ja mä oon luullu että sillä astellaan ku stepperillä. mutta meneekö siinä siis jalat niinku pyörällä polkis?

Alkuperäinen kirjoittaja Unikkoja ikkunalla:
miten sillä tehdään kun eilen kaupassa testasin ni sehän oli sellasta pyörittämistä ja mä oon luullu että sillä astellaan ku stepperillä. mutta meneekö siinä siis jalat niinku pyörällä polkis?
eikös se vastaa vähän niinkuin hiihtämistä?

kolmen äiti
Se liike riippuu ihan laitteesta... ne halvimmat rimpulat oli mun mielestä sellasta paikallaan pomppimista.... sillä sijoitinkin "vähän" kalliimpaan... tämä mun mielipide...

Yhteistyössä