Cross trainer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Ulkona on mitä parhaimmat ulkoilusäät, mutta silti mietin cross trainerin hankintaa. Onko kokemuksia postimyynnissä olevista? Tunturi varmaan olisi hyvä, mutta vie niin paljon tilaa.. Osaisiko joku suositella jotain, jolla jaksais tehdä useamman kerran viikossa, ei olisi liian vempula eli olisi sopivan pituinen askellus ja sen verran tukeva, että ei kauheesti huojuisi :)

Suosittelen alennusmyyntejä ja menoa suoraa urheilukauppaan. Me ostimme muutama vuosi sitten tosi hyvän laitteen, se oli - 50 % alessa ja maksoi lopulta muistaakseni jonkun 300 euroa tai alle. On toiminut, mutta siihen sykemittariin ja kämmenistä, sykkeen perusteella tehtävään kuntomittaukseen ei mielestäni voi luottaa, mutta itse asia eli laite kokonaisuudessaan toimii moitteettomasti. Merkki on Energetics.

kettelrin crossari on hyvä ja tukeva. Ei muutenkaan kannata ostaa mitään satasen vehjettä, koska ne on yleensä aika leluja. Jos kerta ostat, niin panosta ainakin 250-350 ? niin saat sellaisen laitteen jolla voi jopa crossaillakkin kunnolla.

kettelrin crossari on hyvä ja tukeva. Ei muutenkaan kannata ostaa mitään satasen vehjettä, koska ne on yleensä aika leluja. Jos kerta ostat, niin panosta ainakin 250-350 ? niin saat sellaisen laitteen jolla voi jopa crossaillakkin kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Voi paska!!!! Toi sama crossari ku mulla on nyt n.puoleen hintaan eli joku 179e!!

Kävinkin jo surffaamassa Anttilan sivuilla ja mietin, onko se 179 euron crossari sama joka sulla on. Harmi tosiaan sun kannalta. Onko siinä sun mielestä tarpeeksi pitkä askellus vai onko sipsuttamista sen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ha:

Niitä Kettlereitä on aika monen hintaisia, mutta siis joku ovh. 300 euroa olisi jo riittävän hyvä vai? Onko sulla mielessä joku tietty malli, johon oot itse ollut tyytyväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:
Suosittelen alennusmyyntejä ja menoa suoraa urheilukauppaan. Me ostimme muutama vuosi sitten tosi hyvän laitteen, se oli - 50 % alessa ja maksoi lopulta muistaakseni jonkun 300 euroa tai alle. On toiminut, mutta siihen sykemittariin ja kämmenistä, sykkeen perusteella tehtävään kuntomittaukseen ei mielestäni voi luottaa, mutta itse asia eli laite kokonaisuudessaan toimii moitteettomasti. Merkki on Energetics.

Joo, pitäis vissiin olla järkevä ja yrittää bongata alennusmyynneistä. Mä olen niin kärsimätön, että pitäis heti saada, kun kerta olen päättänyt sellaisen hankkia ;D Intersportista oon katellut, mutta niillä on ollut pääasiassa Tunturia.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Voi paska!!!! Toi sama crossari ku mulla on nyt n.puoleen hintaan eli joku 179e!!

Kävinkin jo surffaamassa Anttilan sivuilla ja mietin, onko se 179 euron crossari sama joka sulla on. Harmi tosiaan sun kannalta. Onko siinä sun mielestä tarpeeksi pitkä askellus vai onko sipsuttamista sen kanssa?

mä oon 170cm pitkä ja on sopiva mulle se =)

Yhteistyössä