Crocseista ja niiden kopiosta

  • Viestiketjun aloittaja plop
  • Ensimmäinen viesti
plop
En tajua miten jengi voi edelleen ostaa niitä itselleen ja lapsilleen. Ne on niiin JUNTTEJA kuin voi olla. Vielä pari vuotta sitten meni, kun niitä ei monella ollut. Mutta nykyään joka kolmas muksu ja vanhempi kävelee niissä, joten en tajua miksi kaikki haluaa näyttää samalta. Juntit!
 
vieras
Miten niin joka kolmas? Must tuntuu et joka kolmas kävelee ILMAN niitä...
Ja ehkäpä kyse ei olekaan siitä et haluis näyttää samalta kun muut vaan on vaan tykästynyt niihin keveyden ja helpon puettavuuden takia. Ja ei, meillä ei ole yhtäkään paria moisia edes kopioina.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin joka kolmas? Must tuntuu et joka kolmas kävelee ILMAN niitä...
Ja ehkäpä kyse ei olekaan siitä et haluis näyttää samalta kun muut vaan on vaan tykästynyt niihin keveyden ja helpon puettavuuden takia. Ja ei, meillä ei ole yhtäkään paria moisia edes kopioina.
Niinpä niin. Mutta onhan kevyitä ja helposti puettavia kesäkenkiä muitakin, joten se ei voi olla ainoa syy...
Oon puistoissa monen kuullut oikein ylpeänä kertovan, että "nyt ostetiin crocksit koko perheelle", ihan kuin se olis jotain ainutlaatuista. Herätkää juntit!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ne on vaan yksinkertaisesti kivat jalassa. mä en oo ikinä juossut muodin perässä ja käyttänyt vain sitä mikä on in.
Just näin. Ne on äärettömän näppärät laittaa jalkaan ja niillä jaksaa talsia pitkäänkin. Ei purista eikä paina. Eikä haittaa jos astuu p..kaan, ne on helppo pestä ja kuivata :)
 
vieras
Pitäsköhän ap:n vähän löysätä pipoa ja ettia vaik sanakirjasta muitakin haukkumanimiä kun juntit... tais jäähä levy päälle. eihän sun tarvii niist tykätä ja jos noin kovasti ahistaa nähä "puutarhatossuja" niin pysy ***kele kotona!
 
vieras
En tykkää minäkään mutta kyllä meilläkin kaikilta perheessä sellaiset löytyy. Me aikuiset käytetään mökillä, lapset tai isompi vetelee niiden kanssa mökillä ja parvekkeella. Pienempi on saanut lahjaksi ja vaikka ei edes kävele, niin ainakin tykkää maistella!
Hankin juuri esikoiselle kumpparitkin, sillä olivat niiiiin kevyet! Mökillä toimivat ihan loistavasti.
Rumia ovat ja joo, junttejakin kyllä, enkä ainakaan itse tykkää niitä jalassa pitää kun ovat liian pehmeät ja muoviset. Mutta mökkikenkinä ihan ykköset!
 
Lapset tykkää niistä vapaa-ajan kenkinä. Ne saa hyvin jalkaan ja pois ja pestyä.
Itsellä ne on pihakenkinä hyvät ja lähikaupassakin (jos meil olis sellanen) niin niillä saatan piipahtaa.

Mut siel kaupungil on aina ne korot.. :D
 
Meillä on kans koko porukalla noi ei aidot Crocsit, mulla ja tytöllä vieläpä kahdet :ashamed: .
Ensi en tytölle löytänyt oikeankokoisia joten ostin vähän isommat -> joten nyt kahdet. Ja itellä toiset tuollaiset ulkokengä noi toiset ja toiset on sit harjoitteluun kun siellä tarvii kosteissa tiloissa eri kengät kuin mutten ja noi "crocsit" osottautui ihan OK tuolla kosteissa tiloissa kuten sitten lattian vahaukseenkin.
Tosin totta on se että niitä on lähes jokaisella, tässä jokunen viikko sitten Keskisen parkkipaikalla kaupan aukeamista odottaessani katselin kun niitä tosiaan oli jos ei joka toisella niin ainakin joka kolmannella....
 
no mua ei ainaakaan vois pätkän vertaa kiinnostaa mitä muilla on jalassa,ja ihan se ja sama vaikka kaikilla ihmisillä on samanlaiset kengät.mulla on crocsit ja mähän tallustan niillä koko ajan,aivan sama pitääkö mua joku junttina vai ei,se on ihan sen ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten niin joka kolmas? Must tuntuu et joka kolmas kävelee ILMAN niitä...
Ja ehkäpä kyse ei olekaan siitä et haluis näyttää samalta kun muut vaan on vaan tykästynyt niihin keveyden ja helpon puettavuuden takia. Ja ei, meillä ei ole yhtäkään paria moisia edes kopioina.
Niinpä niin. Mutta onhan kevyitä ja helposti puettavia kesäkenkiä muitakin, joten se ei voi olla ainoa syy...
Oon puistoissa monen kuullut oikein ylpeänä kertovan, että "nyt ostetiin crocksit koko perheelle", ihan kuin se olis jotain ainutlaatuista. Herätkää juntit!
Minua kyllä huolestuttaa ja ärsyttää vahän suuremmat asiat kuin pitääkö ihmiset crokseja vai mitä jalassaan. Itse ostin juuri kahdet kopiot ja hintaa ei juuri mitään. Haluisin aidot, mutta en raaski ostaa.
 
toinen juntti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä pidän töissä aitoja ja pihatöissä ei-aitoja :kieh:
Juntti siis :xmas:
Just näin teen minäkin! Ja töissä jaksaa sen 12h/vuoro kävellä löistavasti! Ja totta, että rumat ovat, mutta aah niin ihanat jaloille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen juntti:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä pidän töissä aitoja ja pihatöissä ei-aitoja :kieh:
Juntti siis :xmas:
Just näin teen minäkin! Ja töissä jaksaa sen 12h/vuoro kävellä löistavasti! Ja totta, että rumat ovat, mutta aah niin ihanat jaloille...
Aivan :) mullakin on päivä pisimmillään vajaa 14 tuntia, eikä jalat väsy yhtään noissa junttikengissä :D pidän niitä siis jatkossakin todella mielelläni!
Mulla oli ennen paritkin erilaiset hyvät "terveyssandaalit" töissä ja niissä jalat kipeyty, vaikka oliivatkin oikein kunnon laatua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:
Tää on Crocsien salaliitto, tuolla kun niitä tarpeeksi näkee niin ne hypnotisoi jokaisen haluamaan sellaiset. Mäkään en niistä ennen tykännyt mutta sit yhtäkkiä huomasin haluavani sellaiset. Varo vaan, kohta sä jäät koukkuun :D
Samoin kävi mulle. Näin talvicrocsit ja samantien halusin sellaset! No, en saanu ostettua, mut sit kesäks FC:t, ja pakkohan ne on ens talveks hommata ne talviversiot. Ja levitän tätä tautia perheenjäseniinkin, ja nyt haluisin jo kaikkii erivärisii...
 

Yhteistyössä