Crocseista ja niiden kopiosta

  • Viestiketjun aloittaja plop
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ne on tosi juntit, mutta ajattelin minäkin sellaiset hankkia koska niillä voi mennä yleiseen suihkuun caravan-alueilla, eikä tarvii paljaalla jalalla astua kostealle pesuhuoneen lattialle. Muuten en kyllä käytä. Tosin eihän sitä tiedä jos niihin vaikka kovasti ihastuu...
 
essi
Mua häirää kun pienillä lapsilla niitä käytetään. Sehän ei anna minkäänmoista tukea jalalle.
Ja vaikkei periaatteessa kiinnosta mitä ihmisillä on jalassa, niin kyllä itekin oon
kattonut, että joka hemmetin paikkaanko pitää crocksit jalassa mennä. Jotenkin vaan hupsun näköistä kun jossain stockalla jengi vaaputtaa ne jalassa.
 
crocs-fani
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiu:
Lapsella näppärät kun saa nopeasti jalkaan ja jalasta pois. oman käpälääni en Crockseja laittaisi.
Mä laitan myös omiin käpäliini. On ne vaan niin kätsyt. Mä käytän sekä työssä että kotona. Tosi hyvä, että ne voi myös pestä vedellä ja pesuaineella!
 
Meiltä löytyy kolmelta valecrocksit. Mä olin sitä mieltä, että minähän en niitä itselleni hommaa...no kokeilin sitten pohjan crockseja ja sen jälkeen mielipide muuttui. Tuntuu jaloille paljon permmilta kuin tavalliset lipokkaat.
 

Yhteistyössä