mä kans ajattelin ilman teroja olla tämän kierron,oon syönyt niitä kahessa kierrossa clomien kanssa,mut nyt aattelin etten otakaan...Pirrelle suuren suuret onnittelut plussasta! iloinen uutinen antoi taas uskoa näihin pillereihin!
Täällä kp 26 ja eilen tuli pikkasen veristä vuotoa eikä sen jälkeen tullut mitään. Tissit on kipeän ja painavan tuntuiset, tosin ovat usein ennen menkkoja. Nyt vaan en ole ottanut ollenkaan teroja, joiden avulla menkat on tullut säännöllisesti clomien kanssa. Nyt jännäänkin millanen kierto mulla on josko on ollenkaan clomien kanssa kun yleensä ilman teroja menkkoja ei näy! Mut vielä voi toiveekkaana olla muutaman päivän ainakin ennen testaamista
Pakko sen verran korjata, että ilmeisesti clomit tekevät senkin ihmeen, että myös one stepin liuska oli negaa ihan reilusti nyt.. Yleensä tasavahvaa viivaa koko kierron, mutta nyt hyvä kuin havaitsi testiviivaa :OMulla myös pco ja liuskat aina aika tasavahvoja. Ainoa liuskatesti, joka on ollut rehellinen nega silloin kuin kuuluu ja plussa silloin kuin pitää niin fertest. Sillä en ole ovisplussaa saanut kuin tässä kierrossa (kuten pitikin), hymynaama tuli kahtena päivänä myös digiin samaan aikaan.
Tänään fertest jo heikompi, digi ei hymyillyt, mutta one step se vaan oli plussaa
Mulla on jotenkin todella toiveikas olo, tiedän, että negaa tulee kuitenkin ja petyn. Mutta joku tuolla taustalla on, joku, että nyt!!
nyt siis dpo1 ja toinen rinta on niin kipee, ettei koskea voi..