Tervetuloa
Padmerine tännekin!! Ollaankin tuolla toisaalla jo samassa pinossa
maikkuliini Mulla oli tommoset kuvailemasi ovis-kivut toisessa clomi-kierrossa,josta tuli tärppikin. Luulin että joudun lähtemään päivystykseen ja vääntelehdin tuskissani kaksinkerroin. Ja ne kivut oli kp 12
Nyt vaan jemmailua
joku_raja Mähän olen syöny nyt 8 kuuria clomeja (6. ja 7. kuurin välissä oli 3,5kk tauko..) ja jokaisessa kierrossa ollu kuumat aallot voimakkaat. Hiki puskee pintaan ihan yhtäkkiä.
Tässä kuurissa jonka nyt söin oli kuumat aallot ihan järkyttävät!!! Alakuloisuutta en ole aiemmin laittanut merkille,mutta nyt sitäkin oli. Itkin pienestäkin asiasta ja tämä tuli kun kuuri oli loppu. Ultrassa kyllä näky 4 n. 1cm follia sen lisäksi joka oli irronnu just
Eli kyllä ainakin clomit toimii ja luulen jotenkin et mitä kovemmat sivuoireet,sitä parempi kierto tulossa..?
Nyt kp 17/27 ja oiskohan tuo alakuloisuus ollu kovimmillaan kp 11-12 tms.
Tuntui kyllä ihan kaameelle ajatella että entäs jos nämää oireet vaan tuplaantuu joka kiertoon??
Mulla ois ke psykiatrin luona käynti. Jotenkin "ahistaa" mennä sinne kun just nyt ei oo niin kamalan vaikeeta. Kuitenkin kierron puoliväli ohitettu vasta ja kamalat satsit hormoneja kaverina,niin pikkusen meinaa jännittää tulisko se tärppi nyt!
Siis sen takia ois ollu ihan paikallaan vaikka loppukiertoon varata,vois sit purkaa pettymyksensä siellä.. Tosin kyllähän sieltä varmaan uusi aika varataankin.
Sit to pitäs mennä proge-kokeeseen taas,mutta miten luget vaikuttaa tulokseen? Kuka tietää??