Clomittaret 2014

Täällä alkoi uusi kierto eli tänään kp1. Viimeinen lääkekierto alkaa (6.f+ l) ja vähän miettisin, uskaltaisko ottaa omin luvin femaria 2 kpl, jotta mullekin kasvais enemmän niitä folleja, ku tuntuu, ettei tää yks munasolu riitä.
Inssiä aattelin myös kokeilla tällä kierrolla ja luonnonlääkkeet gelee royal, macatabletit, spirulina ym. ovat tukena eli panokset ovat nyt korkealla. Ja tietysti vyöhyketerapia myös.

Kp 24/29 ja raskaustesti näytti... NEGA! Oviksen mukaan sen olisi jo pitänyt näyttää raskaus varsinkin kun oli erittäin hekkä testi. Ovis oli kuitenkin melkein heti menkkojen jälkeen. Alkais nyt vaan äkkiä menkat niin pääsis uuteen yritykseen.

Leuka rintaan ja kohti uutta pettymyksen kuukautta.

Mintikka, tsemppiä vikaan lääkekiertoon. Oljenkorsi on ohut, mutta nyt on kaikki peukut pystyssä että tärppäis. Minä varmaan ottaisin 2 tabua (ja otinkin viimeksi kun oli myös vika lääkekierto). Kotitekoista inssiä?

Ärripurri, pahoittelut. Se on aina niin ikävä pudotus niistä kaikista toiveista suoraan blankkoon tikkuun. Olikos sulta otettu verikokeita lapsettomuuteen liittyen?

Äiti seiskaneonen Verikokeita otettu, ja simpat tutkittu, mutta kaikki on kunnossa. Missään ei pitäisi olla mitään vikaa mutta lasta ei kuulu. Viimme keskenmenossa olin tosin 10kg hoikemmassa kunnossa, mutta suruuni söin kilot itselle takasin kun keskenmeno tuli. Vissiin pitäisi ottaa se 10kg painoa pois jos sitten olisi mahdollisuuksia... Mutta ruoka vaan on niin hyvää... :p
Nooh, keskiviikosta alkaen (ellei menkkojen alkaminen veny) otetaan sitte 2tbl päivässä, kuumat aallot ja pääkivun voin jättää muille, mutta munisten nippailut ja limat haluan mielelläni itselle niin tiedän että jotain tapahtuu.

Kp 26/29 ja lämmöt edelleen korkeella, nyt maha ihan sekaisin, plus yökkäilin vedet silmissä mun laitoin maitopurkin roskiin ja siellä olikin mukavat aromit hoitolapsen kakkavaipasta. :D
Ihme oireita ja testi oli silti nega kp24. Äitienpäivän kunniaksi testaan vielä, vaikka en mitään odotakkaan näyttöön pärähtävän. Vissiin kuuluu tälläiset "raskausoireet" näihin clomikiertoihin, tiedä häntä.

Hillevi, muistaakseni ihan viime clomikierrossa mullakin tuli ihan vähän jotain vuotoa kp10. Olin ihmeissäni, mutta oli niin vähäistä ja oli vaan yhden päivän, että en sit ajatellut siitä sen enempää.

Onko Ärripurri sun nega pysynyt? Joskus se nega sieltä voi vaihtua plussaksi myöhäisessäkin vaiheessa.

Tyylipuhdas nega tuli äitienpäiväksi ja yön aikana/tänään alko tiputtelu. Katsotaan jääkö tiputteluun, vai onko tämä kp 1.

Kävin näin aamuseltaan yksityisellä ultrassa ihan tarkistaakseni onko kaikki ok kun ei muuten ultria ole. Tuloksena kohtu taaksepäin voimakkaasti kallistunut, kohdunsuu on niin takana ettei lekuri edes päässyt siihen apuvälineiden kans käsiksi. Ultralla kuitenkin osasi sanoa että kohdun sisäsuulla joku mutka?!

Nyt vain odotellaan kp 2 jotta saan aloittaa 2 tabletilla. Ja buranaa pitää muistaa hakea pääkipuun. :D

Huomenta!

Onkos Ärripurri sulla jotain sitten seurantaa tuohon käyntiin liittyen. En ole kuullut tuollaista aiemmin. Että joku mutka? No mutta mitä se merkitsee? Vai eikö pitäisi merkitä mitään(?). Eikö sulla oo ennen ultrattu, että tietäisit tuosta mutkasta?

Oliskohan toi YV, että montako vuotta on jo yrittänyt (YritysVuosi). Kun muutenhan tuossa on toi YA, johon voi vuodenkin vaan laittaa.

ON: Piikkejä. 3 päivää jo. En tykkää.

Ei ole mitään seurantaa. Onhan mulla ultrattu ties kuinka monta kertaa julkisella puolen, ja sen olen tiennyt että kohtu on taaksepäin kallistunut, mutta uutena tietona tuli että se on noin voimakkaasti kallistunut ja että siellä olisi ilmeisesti viimme raskaudesta tullut mutka.

Viimme synnytys oli todella nopea, kotoa lähtö-vauva sylissä kesti noin 30min. Synnytyksen kestoksi merkitty 10min ja ponnistusvaiheen kohdalla on kysymysmerkki. En tiedä vaikuttiko syöksysynnytys sitten jotenkin...

Eikä lekuri sanonut mitään että se vaikuttaisi raskautumiseen, mutta ei myöskään kieltänyt.

Viimeksi muokattu:
Äiti seiskanelonen En lopulta uskaltanu ottaa ku yhden tabletin. Pelkäsin vaan, jos se tekee kystia tai jotain. Inseminaation aattelin käydä hoitamassa klinikalla, ku mies sattuu olemaan juuri sillä viikolla matkoilla, ku mulla todennäköisesti on ovis. Mitäs piikkejä sä pistelet?

Ärripurri Pahoittelut negasta. Toivottavasti tuo mutka ei vaikuta raskautumiseen.

ON: Kävin tänään aamulla folliultrassa. Olin aivan varma että ainuttakaan follia ei löytyisi, kun se edellinen vuoto oli niin lyhyt ja niukka. Mutta kuinkas ollakkaan; Oikealla puolella oli 2 hyvän kokoista follia, johtofolli oli 18mm, ja toinen 15mm. Myöskin vasemmalla puolella oli 2 follia, toinen 13mm ja toinen 9mm.

Limis oli vain 5,6mm MUTTA gynekologi sanoi että se alkaakin paksuuntua vasta tässä vaiheessa kun ovulaatio on aivan käsillä. Eli gynen mukaan mahdollisuudet raskautumiseen jo tässä ensimmäisessä clomi-kierrossa on oikein hyvät!

Ensimmäinen folli puhkeaa arviolta noin kp 15-16, ja minun pitäisi aloittaa terot limiksen vahvistamiseksi kp15, mutta jännittää vähän aloittaa noin aikaisin, ettei vain pilaisi ovulaatiota, joten taidan varmuudenvuoksi lykätä terojen aloituksen omin luvin tuonne kp18 asti!

Mulla on aina oviksen aikaan ollut tosi voimakkaat kivut munasarjoissa, sillä puolella jolta folliikkeli irtoaa. Siis todella kovat kivut, pahemmat kuin kuukautiskivut. Se on sellaista repivää ja pistävää kipua, joka kestää noin tunnin ja sitten yhtäkkiä loppuu. Joten toivottavasti se tässä kierrossa tulee sellaiseen kellonaikaan että ollaan molemmat miehen kanssa kotona, tekis mieli kokeilla ajoittaa seksi juuri siihen aikaan kun ks. kipu alkaa! :)

Viimeksi muokattu:
WOHOOO, toisen kiekan clomimenkat, huh hui. :whistle: Niinku saavista kaatais niskaan. :D Ekalla kerralla menkat loppu ekan tabun jälkeen, mutta ei nyt.

Erittäin ristiriitaisia tunteita... Lapseni kummitäti ikää 40v sairastui keuhkosyöpään, eilen sai diagnoosin. Nyt sitten itse miettii onko tässä jo liian vanha lapsen tekoon, jos minäkin sairastun johonkin ihan yhtäkkiä. :( Ihan kamalaa.

Ärripurri: Outoa, itelle ei tullut mitään eroa normi menkkoihin clomikierroilla. Ja eihän sitä nyt noin voi ajatella : /. Mun mummo eli 100 vuotiaaksi, eikä mitään sairauksia. Että niinkin voi käydä.

Joo ei ollut sitten vastetta ivf lääkkeille. Yksi ainut munasolu kasvamassa. Mä en vaan ymmärrä, kun clomeillakin sain sen kaksi niin maximipistoksilla en saa ku yhden :headwall:

Ovistestiin pärähti nyt illalla komea plussa! Varmuudeksi lasken sen vasta huomiselle. Talleteltu on niinkuin viimeistä päivää ja vielä jatketaan! Huomiselle (torstaille) voi siis mut lisätä piinailijoihin DPO -1.

Viimeksi muokattu:
Clomittaret 2014

Torstai 15.5.

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta

Caro87: .........47/?.............ya09/2013........lz...................pco,26v. 1.lapsi
mymosa.........46/??........ya 12/2013.........1.c......... pco/4.lapsi/km 2/14/31v
Ellie_88..........40/26-27.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
Mintikka.........39/30-38.......ya11/2012.........tk...................1.lapsi
Ärripurri40......31/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.
Yritys10..........30/27-30........ya11/2012........4.c+l...............1.lapsi,30v
Mari1980.........22/28..............yk3.................2.c...........2.lapsi,34v
~SeaWind~.....16/28-31.....ya04/2014........c+t+df....1.lapsi,ovl+pco
Hillevi80............15/27-28.......ya04/2014........1.c................2.lapsi,33v
Haaveilija0........11/>40.........ya06/2012.......lz....................1.lapsi,pco,30+v
Äiti74...............08/28...........ya05/2012...mp+pr+l...........2.lapsi,40v.
Hannuliini........01/30-40......ya08/2011.........m+lz+mp........pco, 1. lapsi,25v.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa,Chiligail, Ricardina

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Yritys10.................dpo 17 ............09.05.
mari1980................dpo 08 ............21.05.
~SeaWind~...........dpo -01

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.

Viimeksi muokattu:
Moikka. Mahaa juilii taas siihen malliin, että ovulaatiota pukkaa. Tikuttelin toissa pv ja eilen, mutta ei vielä hirveen tummaa viivaa pukannu. Jatkan tikuttelua tässä vielä ja kattelen josko vahvistus.
~SeaWind~ kyllä tuo aika selvältä plussalta näyttää :)

Äiti seiskanelonen Mulle on tehty yks inssi helmikuussa. Toinen tehdään tällä kierrolla, joka on vasta alussa (kp 8) eli vielä sitä ei ole tehty. Maanantaina ois folliultra ja loppuviikosta luultavasti itse inssi.

SeaWind Onnittelut ovisplussasta. Nyt peukut pystyyn ja toivotaan, että tärppää!!!

hannuliini Pahoittelut uudesta kierrosta. Toivottavasti tämä menee paremmin.

Yhteistyössä