Clomittaret 2014

Tää ei ongelma ei voi koht enää olla siitäkään kiinni et mulla on liikakiloja kun kohta niitä ei ole, mulla on vajaa 5 kiloa matkaa siihen normipainon yläpuoelle. Et tällä hetkellä vaaka näyttää melkeen se -22kg ja tässä aletaan muutenkin olemaan aika paljon paremmassa kunnossa kuin reilu vuos sitten kun meillä oli se eka käynti tuolla tyksissä. Et kyl oikeesti alkaa koht vähän masentamaan kun vaa mennään tällä kokeilu meiningillä, noh jos ens ma ois joku hyvä lääkäri jolta sais jotain vastauksia. Huomenna sitten apteekkiin hakemaan lisää sitä menopuria et saa sitten illalla pistellä.
 
Huolittaiskohan mut joukkoon? Aiemmin vajaa pari vuotta sitten edellisen miehen kanssa suhde päättyi yllättäen kesken perheenlisäys suunnitelmien. Tähän mennessä oli ehtinyt selvitä että minulla on PCO, erittäin epäsäännölliset kierrot, ja vielä täysi ovuloimattomuus. Nyt elän uudessa suhteessa, elämä ja talous tasapainossa, ja lupa suvun jatkamiselle on mieheltä tullut. Tänään käytiin samalla gynellä, joka on minun asioitani hoitanut silloin aiemminkin. Söin juuri terolut kuurin, eli uuden kierron pitäisi alkaa nyt parin päivän sisällä. Gyne määräsi heti tähän ensimmäiseen kiertoon avuksi: Terolut + Clomifen + Foolihappo + Metformiini. Näillä mennään seuraavat neljä kiertoa, jollei tärppää niin sitten jatkotutkimuksiin. Toivotaan parasta! J

~SeaWind~.........??/28-31.........Ya04/2014........c+t+df........1.lapsi,ovl+pco
 
Tervetuloa, ja uusihan minäkin vielä olen vaikka yritystä pitkään on ollutkin.

Omaa napaa ja napanöyhtää. :ashamed: Olen raivoissani, olen vihainen, olen pettynyt... Miksi KAIKKI muut pamahtaa paksuksi mutta en minä?!?!? Tänään 7 SIIS SEITSEMÄN! ilmoitusta facessa vauvoista... Muutama synnyttänyt, muutamalla (usea) tärpänny, jne... Why not me!? Miksi minä en voi saada mitään aikaan?!
Miksi muut kärsii oireista kun syö clomeja?1 Miksi minulle ei tullut kun pääkipu?1 Eikö se toiminut oikeen?! Miksi kaikki puhuu kuinka valkkarit valuu, ja minä olen edelleen kuiva kun sahara lämpöaallon aikaan! Eikö tää tosiaan toimi kunnolla?! Olis edes vähän niitä kuuluisia oviskipuja niin tietäis että jotain tapahtuu! Oviksenhan minä tikutin jo muutama päivä sitten mutta miksi taas oli ovis testissä viiva?! Ja ei, raskaana en voi olla eikä se näkyois vielä missään testeissä ellei olis ollutkin sitten jo heti vikan pillerin jälkeen.


Äääääää, miksi tämä on tälläistä?! Helpompaa olisi nappi otsaan, joka sitten vilkuttaa vihreää kun pitää puuhata, ja heti kun kroppa sais tiedon olevansa raskaana alkais nappi vilkkumaan vihreää valoa. Jäis nämä ilman oireita, ehkä oireita, ja kamalilla oireilla varustetut stressit pois. :D Murrrrrr.:stick:
 
hannuliini, vau, 22 kiloa. Sun pitää ilmoittautua sinne iltalehden kuukauden laihduttajaksi. Siellä on just tuollasia menestystarinoita. Onnea.

~SeaWind~, tervetuloa joukkoon. Clomit on kyllä monia ovuloimattomia auttaneet, toivottavasti myös sinua. Sen se raskaus kuitenkin vaatii.. ovulaation. PCO on myös aika yleinen näemmä, vaikkei itsellä sitä olekaan.

Ärripurri, et taida olla ihan vappufiiliksissä ;) Mä oon sitä niin miettinyt, että miksi MINÄKÄÄN en tule raskaaksi. Aattelin et on vaan luotettava, että sitä voi tulla tai jos ei tule niin sitten se on niin tarkoitettu. Ja ensi alkuun ei yhtään lohduttanut, kun joku sanoi, et sullahan on jo yksi lapsi. Mutta kun on miettinyt, niin kyllä se aika lohdutus on. Lohduttomampaa on niillä lapsettomilla, jotka kerta toisensa jälkeen käy läpi rankkoja hoitoja, tai kenellä on todettu täydellinen munasolujen tai siittiöiden puute. Sen täytyy olla paljon rankempaa.

No, minäpä tässä kamalassa flunssassani menen tekemään vähän munkkitaikinaa ja lihapullia. Hyvää ja rentouttavaa Vappua!
 
Mulle sais päivittää tälle päivälle kp1!

Eli tosiaan, näin käynnistyi täällä päässä ensimmäinen kierto lääkkeiden turvin. Tuossa tunti sitten alkoi tulla paperiin verta kun vessassa kävin, oli ihan punertavaa, joten eikös se sitten voida jo laskea tälle päivälle tuo kp1? Vaikkakin kivut alkaa ja hanat aukeaa kunnolla varmaan vasta huomenna.. /: Sunnuntaina lähtee menemään clomit rinnalla (kp 5-9). Metut ja foolihapot aloitin tänä aamuna. Oon kyllä niin happy kun viimein pääsee säännölliseen rytmiin! :)

Äitiseiskanelonen Mulla silloin reilu vuosi sitten kerkesi parin kierron ajan olla clomit käytössä, ja tehtiin folliultrat sekä ovulaation jälkeiset verikokeet. Niistä selvisi että clomeista on minulle apua ja että ovuloin niiden turvin. Siksipä lähdenkin aika luottavaisin mielin tähän yritykseen, toivottavasti en putoa kovaa ja korkealta, pitänee yrittää välttää liikaa intoilua.. /:
 
Hyvää Vappua Kaikille!

SeaWind Tervetuloa mukaan!

hannuliini Hieno suoritus tuo painonpudotuksesi.

Ärripurri Ymmärrän hyvin tuskasi. Mun sisko ilmotti tässä vähän aikaan sitten olevansa raskaana. Oli siinä itkussa pidättämistä, sillä hänellä on tärpänny jo kaksi kertaa samassa ajassa, mitä minä olen tätä ensimmäistä yrittäny. Ja kaiken lisäksi hänellä tärppäs melkein heti (esikoinenkin tärppäs toisella yrittämällä), kuten kaikilla muillakin läheisillä ystävilläni. Tuntuu vaa niin epäreilulta, että toisilla tärppää niin helposti ja toisilla ei sitten millään. Kyllä jokaisella pitäisi olla sama oikeus saada lapsi.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää vappua naiset! :wave:

Olen tässä pitänyt vähän palstataukoa. Odottelen edelleen sitä ensi käyntiä Tyksiin, joka nyt kovaa vauhtia lähestýy. Aika on siis 27.5. Jotenkin tämä kevät on mennyt hirmu nopeaan ja olen tyytyväinen, jos jotain hoitoja elokuulla päästäisiin aloittamaan. Kuitenkin kesätauko vaikuttaa aika paljon hoitoihin.

Kävin tuossa runsas viikko sitten antamassa ne hormoniverinäytteet, jotka piti antaa kp2-5 välillä. No ajoitin terolutit sitten siihen, että verikoe päivänä olisi kp 2-3. No yleensä mulla on terolutit aina tuoneet vuodon. Nyt sitten jäivät tulematta. Ovat siis jo kohta kaksi viikkoo myöhässä. Raskaana en ole. Nyt vaan mietin miten päin honkia mahtaa mun arvot olla, kun ei vuoto tule edes lääkkeillä. Viimeisin vuoto ollut helmikuun loppupuolella. :headwall:

No onneksi kun kiertoni on näinkin sekaisin, niin ei ole merkitystä mihin kierron aikaan nuo verikokeet ottaa. Olisin vaan hallunnut tehdä niinkuin ohjeessa sanottiin. Nyt vaan odotellaan sitten lääkäriä ja tuomiota.

Anteeksi pelkkä omanapaisuus. :ashamed: Ajattelin että tulen listoille, kun tosiaan saadaan jonkunlaiset hoidot aloitettua. Nyt käyn lukemassa kuulumisianne aika ajoin täällä taustalla.

Tervetuloa minunkin puolesta uusille ja toivonmukaan ette täällä joudu kauaa vierailemaan. :) On tosiaan ollut hiljainen huhtikuu, plussien suhteen. Toivotaan että alkava kesä saa hormonit hyrräämään ja plussat testeihin. (tosin tänään ilma ei ole kovin kesäinen ollut)
 
Kp 18 menossa... Eilen vielä talleteltiin viimmeiset, ja nyt on kyllä limakalvot kiitos ei pisteessä. :D

Oireita on, tukkonen nenä, vilunväreet, ja tuntuu et rakko on koko aika täynnä (joo, juon kyllä enemmän) mutta en usko niiden johtuvan alkaneesta raskaudesta. Mutta kummasti sitä kiinnittää huomion erilaisiin tuntemuksiin. Edellisessä raskaudessa mulla oli vaan SE tunne että olen raskaana, sitten tuli vessahätä 10min välein, ja sitten repäisykivut ennen plussaa.

Tästä ekasta clomikierrosta viisastuneena hommaan ensi kierrolle miljuuuuna ovistestiä, niin voi niitä sitte stressata eikä kerkee oireita tai oireettomuuttaan kuunnella.

Mun kummityttö ilmoitti eilen olevansa raskaana, ikää 17v ja vahinko raskaus ja aikoo pitää. Tuli kyllä niin urpo olo, miks kaikki muut jopa vahingossa... Toki olen onnellinen hänen päätöksestä, mutta silti vaakakupin toisella puolella on se pettymyksen tunne kun joutuu seuraamaan läheltä raskauden etenemistä. Vähän ku kiertäis jäätelön ympäri mutta ei saa syödä vaikka sulanutta jädee tuppuu lattialle. :stick:

Miten hemmetissä tässä saa pidettyä hermot kasassa seuraavat 2 vkoa?! Tällä menolla alan jo huomenna testailemaan haamunhaamuplussia, suurennuslasilla etsimään väriä tai edes viivan paikkaa, ÄÄÄK! :LOL:
 
Ärripurri40 Ohhoh mitä uutisia olet saanut :O Pidän peukkuja, että tämä kierto olisi the-kierto sulle :)

Miukula
Minäkin kävin noissa verikokeissa, kun julkiselle siirryttiin. Itse myös panikoin sitä jos ei tule menkat teroluteilla, kun mulla joskus ainakin oli estrogeeni alhaalla ja ei tosiaan luomu menkkoja ole tullut e-pillereiden jälkeen. Soitin sillon polille, että mitenkäs jos en saa menkkoja tulemaan niin sanoi, että sitten käyn joka tapauksessa niissä kokeissa. En tiedä sitten oisko arvot olleet toisenlaiset jos en olis saanu käynnistettyä.

Hillevi80 Tsemppiä uuteen kiertoon :) Sehän voi hyvinkin tästä kierrosta napsahtaa :)

En muistanut tänne tulla kertomaan viime ultran kuulumisia. Ei tosiaan olleet follit kasvaneet, mutta muuten hyvä käynti. Mieskin oli ekaa kertaa mukana ultrassa ja sai nähdä mun sisuskalut ja lääkäri selitti hänelle tästä pco:sta. Muutama hyvin kauniin näkönen folli oli lääkärin sanojen mukaan, mutta eivät olleet kasvaneet tosta 10mm yli. Sen yli pitäs saada niin kuulemma lähtevät kasvamaan. Pieniä rakkuloita oli kymmeniä molemmilla puolilla. Kohdun limis oli 4mm eli kasvanut viime kertasesta jollon se oli 3mm. Tämä lääkäri oli sitä mieltä, että letrozolit ohentaneet koska ihan ekassa ultrassa oli 6mm eikä ollut mikään mittausvirhe. Lääkäri oli sitä mieltä, että mun kierto voisi vielä hyvinkin lähteä itsestään käyntiin ja voitas vastetta saada noille tableteillekkin. Kuulemma nämä toimivat parhaiten isommille naisille (itse olen tosi pieni joka suhteessa). Eli nyt käynnistelen teroilla menkat (peukut pystyyn, että tälläkin kertaa käynnistyy niillä) ja sen jälkeen otan letrozoleja kp3-9 eli viikon 3tbl päivässä ja n. kp 13 ultraan. Katotaan taas sitten eteenpäin.
 
Saiskos udella vähän teiltä, jotka olette jo "tottuneempia" clomien käyttäjiä...

Mulla siis toinen clomikierto lähti tänään käyntiin ja gyne sanoi ne määrätessään että "tuu sit käymään toisen clomikuurin jälkeen. Jäi siis vähän epäselväksi, että onko se kovinkin tarkkaa milloin meen ultrattavaks. Milloin "normaalisti" siis tehdään se folliultra? Juuri ennen ovulaation ajankohtaa kenties? Syön clomeja siis kp 5-9 ja sitten teroja 15-25.

Ja toinenkin juttu... Viime kierrossa, eli ekassa clomikierrossa mulla oli ihan hirveästi kipuja muniksissa, varsinkin sillä puolella josta oletin munasen irtoavan, mutta vähän toisellakin puolella. Kivut helppasivat kun ovis oli mennyt. Oviskivut olivat kans ihan hirveitä! Mulla on lievää pco:maisuutta ja kerran olen vuosia sitten joutunut sairaalaan kystan puhkeamisen takia, eli niihinkin vissiin vähän taipumusta. Onkos teidän mielestä tommoset kivut normaaleja? Onko muillaki ollu aluksi clomien kanssa?
 
bumpy: kyllä se kipu munasarjassa on ihan normaalin kuuloinen oire clomikierrossa. Toisessa se voi olla jo kadonnut/vähentynyt tai sitten ei. Itsellä oli ihan ekassa kuurissa järkky kipu aina liikkuessa (ja sitte aloin ottaan clomit illalla). Itse oon käynyt ultrassa n. kp10-11, mutta mun ovis aina aikaisessa, kp13 tienoilla. Mulla oli nyt 5. clomikierto ja tällä kertaa (2tab/pvä) oli ihan hirveät oviskivut myös. Ei siis pidä pelästyä.
 
Äiti seiskanelonen Kuinka pitkä kierto sulla on ku ovis on noin aikaisin? Ja minä päivinä syöt tabuja?

Minä syön kp 2-6 ja kierto on 28-29 päivää, olenkin olettanu että mulla olis ovis melkolailla heti (viikon sisään) menkkojen jälkeen tälläisellä kierrolla kun on clomit apuna.
Nyt jos ei tärppää niin ensikierto mennään 2tbl päivässä ilman ultria. Ainoa kipu clomeista mulla oli päänsärky.
 
Omaa napaa aluksi, sorry naiset. Tänään testattu ja yllätys, yllätys... ihan vitivalkoisena viivanpaikka loisti. Itse asiassa huijasin itseäni ja testasin jo vappuaattonakin saman negan. Enpä usko, että enää positiiviseksi muuttuu, joten toivottavsti menkatkin alkaisi mahd. pian. Ärsyttää jos kierto taas venyy.. Avasin perjantai-illan kunniaksi hyvän punaviinipullon ja taidan ottaa lasin tai kaksi.

Muuten... Olisko jollain jotain hyviä vinkkejä, millä voisi vaikuttaa limakalvon paksuuteen (e-vitamiinia nyt popsittu, en vaan enää muista että vaikuttiko se limakalvoon..)? Kysyn tätä kyllä sitten soittaessani ultra-aikaa, mutta jos jollakin on kokemusta asiasta, niin mielelläni otan vinkkejä vastaan. Itselläni limis oli kp 14 vain 4,8 eli aika onneton. Ovulaatio tosin vasta osui kp 18 ja sen päivän tilannetta en tiedä. Niin ja siis itsellä lääkityksenä ekalla kerralla oli letrozolit kp5-9, clomeja en ole koskaan kokeillut.

Hillevi80 Harmi juttu, mutta tsemppiä uuten kiertoon. Meillä oli sama jännä päivä, mutta sulla sitten tuli totuus eri tavoin. Mulle tulos tuli tesistä, kp ykköstä vielä odottelen...

Caro87 Tsemppiä terojen ja letrozolien kanssa, toivottavasti tällä kertaa tulee hyvä folli ja limakalvokin näyttäisi hyvältä. Itsellänikin ongelmaa limakalvon kanssa, joten mielenkiinnolla seuraan miten sinulla tällä kertaa käy.

Ärripurri Nyt limakalvoille rauhaa ;). Ymmärrän kyllä tunteesi kummityttösi suhteen, sillä oma ystäväni ilmoitti tuossa muutama viikko sitten raskaudestaan... ihan vahinkona saanut alkunsa ja ystäväni miettii, että ilmoittaako edes tulevalle isälle. Miksi maailma on ajoittain NIIN epäreilua..?

Mutta nyt odottelemaan, että milloin täti tulee kylään.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan, että saadaan pian uusia plussauutisia.
 
Nyt tuli kyllä sellainen "hätä", että oli ihan pakko tulla näin keskellä yötä kirjoittamaan ja kyselemään neuvoa. Söin tosiaan terolutteja sen 10vrk, annostuksella 10mg x 1tbl/vrk.. Kuukautiset alkoi 6vrk viimeisestä pilleristä. Ensimmäiset 2pv vuoto oli päivisin punertavaa, mutta sitä tuli erittäin niukasti, ja vain paperiin pyyhkimällä, ja öisin/aamulla vuoto oli ruskeaa, ja edelleen erittäin niukkaa. Kolmas vuorokausi oli aamupäivästä iltapäivään saakka jo HIEMAN reilumpaa, punaista verta/limaa tuli paperiin jo reilummin, mutta ei kuitenkaan lähellekkään niin reilusti kuin yleensä. Nyt yöllä taas kun kävin vessassa, niin vuoto niukkaa ja ruskeaa.. Yleensä mulla on tosi runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Siis oikeasti todella runsaat.. Nyt on ollut tosi oudot, mutta kuitenkin ihan selvästi verta on paperiin tullut, vaikkei kovin paljoa.

Voinkohan tämä johtua jotenkin siitä ettei mulla ole edellisen 3kk aikana ollut kuukautisia, ja nyt käynnistettiin teroilla? Kai nämä voi kuitenkin laskea kuukautisiksi niin että voin aloittaa clomit sunnuntaina? Perhana että ärsyttää jo valmiiksi että menikö tämäki kierto jo nyt ihan mönkään!
 
mymosa
Täällä maanantaina soittoaika gynelle.. ei ole menkkoja vieläkään kuulunut vaikka oli niin, että kyllä clomit ne käynnistää.. kp:t paukkuu kuitenkin jo 33.. ja haluan pian uuteen yritykseen.

Aijon ottaa ne 2tbl kierron 3-7pvä vaikka gyne ne määräskin 5-9pvälle.. mutta nähtävästi mun ovis on ihan tautisen myöhään jos on niin, jospa noi clomit auttas paremmin siihen aikasemmin otettuna. Ohan mulla sitten se folliultra kp 9-11, en tajua sitäkään miksi noin aikaseen.. viimeks oli kp 14 ja sopivasti juuri ovis+ aikaan.
 
Heippa!! Mä olen ekaa kertaa yrittämisen aikana nyt turhautunut ja tuntuu että en jaksa. Mikään ei tunnu kiinnostavan.. Edelleen samaa kiertoa mennään. Menkkojen olis pitänyt alkaa, raskaustesti aamulla nega. Nyt kp 28.. Pregnylin pistosta tänään 2 vkoa..mulla on ollu ihan ihme oloja, vatsaa nippailee ja tissit on oudon kipeet, itkettää.. Mutta raskaustestissä ei näy ees haamunhaamua.. Luulis jo pian näkyvän jos tässä kierros olis tärpännyt? Ihan sekava olo. Alkais ny ees menkat jos ei raskaana olla niin pääsis uuteen kiertoon.. Mua kanssa ärsyttää ja tuntuu pahalta kun vauvoja puskee muille ja niin helpolla!!! Ääärgh! Toivottavasti olis pian meidän "clomittarien" vuoro!!!!
 
tääl 10kp clomit otettu 4 ja 6 kp ja nippaillee kummassakin munasarjassa ihan sillei mukavan kipeesti ja haluttaa koko ajan ja et voisko se ovis olla lähimaillakaan mietin vaan et pitäskö toi ukko vikitellä saunan jälkeen jännän äärelle:)
 
Clomi menkoista ei tietoa, mutta odotan sen olevan jotain käsittämätöntä. Mulla on normi menkatkin sellaiset että ekat päivät vois pitää vauvan vaippoja, joka paikka lainehtii. :D Sidettä jos pitää niin 30min välein saa juosta vaihtamassa vaatetta ja sidettä. :/

Minäpäs nokkelana tein raskaustestin kp 18 ja NEGA! Hei, mitä muuta voi olettaa?! :D Hyvä minä.... Mutta kun sellainen oli kaapissa niin pitihän se saada pois kuleksimasta.
 
Pahoittelut Mintikka, Haaveilija0, samma här :'(

SeaWind, ehkä ne kuitenkin oli menkat, vaikkakin vähän erilaiset.

Ärripurri, no kp18 on ehkä turhan aikaisin. Mun kierto on se n. 28 päivää ja clomit kp3-7. Ovis tosiaan vaihdellut puolen vuoden jaksolla kp11-kp15, mutta kp13 on ollut useiten.

Haavelija0, greippimehua päivittäin ennen ovista. Luontaistuotteista gelee royal kapselit. Siinäpä ne mitä itse oon käyttänyt milloinkaan.

Clomimenkat ei mulla ole ollut normaaleja kummempia. Olen myös aina vuodellut p-a-l-j-o-n kolme ekaa päivää. Viimeksi kuitenkin menkat oli ihan tosi niukat (lue normaalit(?)).
Mut jos nuo clomit niitä munasoluja yms. kasvattelee, niin kai sieltä sit enemmän tavaraakin vuotaa pois jos ei tärppi käy (?)

Se on sit kaivettava kuvetta ja lyötävä kesälomarahat tiskiin ja ivf hoitoon jonka onnistumisprosentti on niinkin kova kuin 5%. Ou jee. Mukavaa kesää :$
 
Clomittaret 2014

Sunnuntai 4.5.


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta


Ricardina.......38/32..........ya11/2013........1.lz+lu.............pco.1.lapsi,30v.
Caro87: ........36/?.............ya09/2013........lz...................pco,26v. 1.lapsi
mymosa........35/??........ya 12/2013.......1.c......... pco/4.lapsi/km 2/14/31v
Haaveilija0.....34/>40.........ya06/2012.......lz....................1.lapsi,pco,30+v
Ellie_88.........29/26-27.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
Mintikka........28/30-38.......ya11/2012.........tk...................1.lapsi
Äiti74............25/28............ya05/2012........5.c+l................2.lapsi,40v.
Ärripurri40......20/28.............ya04/2011........1.c..................2.lapsi,40v.
Hannuliini........19/30-40......ya08/2011.........m+lz+mp........pco, 1. lapsi,25v.[
Yritys10..........19/27-30........ya11/2012........4.c+l...............1.lapsi,30v
Mari1980..........11/28..............yk3.................2.c...........2.lapsi,34v
~SeaWind~........05/28-31.....ya04/2014........c+t+df....1.lapsi,ovl+pco
Hillevi80............04/27-28.......ya04/2013........1.c................2.lapsi,33v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa,Chiligail



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Ricardina................dpo 23 ............26.04.
Haaveilija0............. dpo 16 ............02.05.??
Mintikka.................dpo 12..............03.05.??
Äiti74....................dpo 11 .............04.05.
Yritys10.................dpo 06 .............09.05.



dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä