Clomittaret 2014

Caro: molemmissa kierroissa 2 tbl/pvä. Ekassa kierrossa kp 5-9 ja nyt kp 3-7 (Päivät vaihdettiin ajatuksella, että josko limakalvo paksuuntuis paremmin...vähän ainakin auttoi).

Niin ja olen ottanut tabletit yhdessä nukkumaan mennessä eli ei ole ollut ihan kellontarkkaa ajankohtaa.
 
Clomittaret 2014

Keskiviikko 21.5.


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta

Ellie_88..........46/26-27.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
~SeaWind~.....22/28-31.....ya04/2014........c+t+df....1.lapsi,ovl+pco
Hillevi80............21/27-28.......ya04/2014........1.c................2.lapsi,33v
Haaveilija0........17/>40.........ya06/2012.......2.lz...............1.lapsi,pco,30+v
Äiti74...............14/28...........ya05/2012...mp+pr+l...........2.lapsi,40v.
Mintikka...........14/30-38.......ya11/2012.........6.f+l...................1.lapsi
Caro87: .........12/?.............ya09/2013........lz...................pco,26v. 1.lapsi
Ärripurri40......08/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.
Hannuliini........07/30-40......ya08/2011.........m+lz+mp......pco, 1. lapsi,25v.
Mari1980.........2/28..............yk4.................2.c...........2.lapsi,34v
mymosa.........2/??........ya 12/2013.........1.c...... pco/4.lapsi/km 2/14/31v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Hipsunpöpsy,Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa,Chiligail, Ricardina,Yritys10



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Hillevi80..................dpo 10
~SeaWind~.............dpo 05...............30.5.
Äiti74......................dpo 05..............30.5.
Haaveilija0..............dpo 01

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin tuota listaa ensimmäistä kertaa, niin oikaiskaa ihmeessä jos jokin on väärin, parhaani yritin! ;D

Omanapailua.. Täällä tänään (keskiviikkona) tosiaan menossa DPO 5, ja oikealla puolella alavatsalla tuntuu vihlontaa ja jomotusta. En tosin uskalla ottaa niitä vakavasti kun pelkään että oman mielikuvituksen tuotosta ois nämä "kiinnittymis oireet..".. Päivät matelee ja mä en muuta mietikään kuin sitä pettymystä jos en olekkaan raskaana...
 
Blaah, odottavan aika on pitkä... Kp 10 oviksen tikuttelu aloitettu... Laihdustukuuri aloitettu, nyt on hetki jolloin on pakko saada painoa alas -10kg eka tavoitteena, ja vhh alkoi eilen, maha mourii ja nälkä on. 2½ clomikuuria jäljellä (otin tässä kierrossa 2 päivänä vahingossa 2 tabua) Ei minkään näköistä oiretta, ei nippaile muniksia, ei mitään...
 
Pikainen omanapailu; mulla alkoi eilen illalla lievät vihlovat kivut alaselässä. Tänään kipu on voimistunut todella selkeäksi ja muuttunut sellaiseksi jomottavaksi, vähän niinkuin kuukautisten aikoihin.. Hetkittäin on myös vaikeuksia tunnistaa onko kipu alaselässä vai alavatsalla, mutta erityisesti makuuasennossa huomaa kivun tulevan alaselästä.. Mitähän tää nyt on, ei menkatkaan pitäis vielä alkaa kun terotkin vielä kesken. /:
 
~SeaWind~ Jos nuo kivut olis sitä itteään :) Mulla on terojen aikaan ollut vaihtelevasti menkkamaisia kipuja, että voi niistäkin johtua.

Ärripurri ja mymosa Tsemppiä kiertoon !! :)

Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutuneille.

Lyhyesti omat kuulumiset. Folliultra ja nyt tuli vastetta! :) Limis 7mm ja kauniin näkönen, oikealla kolme follia 22mm, vähän tuota pienempi ja 14.5mm. Pregnylin sain vaikka puhkeaa todennäköisesti itsekseen ja siltä vähän rupeaa tuntumaan. Mies tulee avuksi sekoittamisessa, kunhan tulee kotiin. Eilen sopivasti pupuiltiin ja tänään ja ehkä huomennakin olisi tarkoitus varmistella :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Voimia ja jaksamisia teille!

SeaWind Kiitos päivityksestä. Mun tiedot ainakin on kunnossa.

Caro87 Kuulostaapa ultrakuulumisesi lupaavalta! Onnea tärppiin!!!

Tänään tuli kaksi vahvaa viivaa tikkuun ja huomenna sitten inssiin. Toivon vaan, ettei se munasolu irtois kovin pian, kun mies tulee perjantaina keskiyöllä kotiin reissulta ja haluisin saada vielä tukijoukkoja lisäks :D
 
Olinpa sitte niin hätähousu että piti jo nyt (kp 23/28-31, DPO 6) tehdä ensimmäinen testi iltapissasta. Joo tiedän, turhan aikaista. Ja oikein tyylipuhdas negahan se sieltä tuli. Jotenkin kamalan pettynyt olo, vaikka tiedän että se voi ehkä vielä muuttua. Jotenkin silti epäilen sitä. Ja niin selvä oviskin oli. Ja muka on ollut oireitakin.. Voih.. ):
 
~SeaWind~: Pahoittelut. Tiedän, että testit ne aina polttelee ja pakko niitä on päästä tekemään. On sitä kuitenkin niitäkin ihmisiä, joilla haamukin ilmestyy vasta dpo13 tai vasta myöhemminkin. Joten vielä pitää odotella, että se nega on varma.
 
Heippa, pitkästä aikaa. Se olisi dpo 12 ja ei ole vielä tullut normi menkkaoireita, joita yleensä tulee viikkoa puoltatoista ennen :D. Eli julmettu ketutus ja ruskea tiputteluvuoto. Joten olisiko ehkä toivoa, että ois onnistunu :confused: ? En oo vielä uskaltanu testailla =). Kattelen kuuluuko menkkoja ja testailen ens viikon lopulla.
 
Heippa kaikille!

Olen tässä viime päivien aikana lueskellut tätä palstaa ahkerasti ja miettinyt, josko viitsisi ruveta mukaan :) Olen pitänyt reilun vuoden palsta-taukoa kaikilta vauvailuun liittyviltä keskustelupalstoilta.

Vähän meidän tilanteesta.. Olen 25v, mies 26. Jätimme ehkäisyn pois 11/2011, tjot-meiningillä mentiin jokunen kuukausi. Kierto heitti heti pillereiden jälkeen häränpyllyä, kp:t pomppi reippaasti yli 60. Terolutien avulla sain menkat tulemaan, mutta en ovuloinut. Syksyllä 2012 mulla todettiin PCO, ylipainon vuoksi sain laihdutuskehoituksen ennen hoitoja. Laihdutinkin n.10kg (vieläkin n.15kg ylipainoa) ja 2/2013 sain Metforemit käyttöön ja mies sai lähetteen sperma-analyysiin. Miehelle oli kuitenkin tosi kova kynnys käydä testeissä, ja hän meni sinne nyt keväällä 2014. Tulokset oli ihan hyvät, ja saatiin clomit käyttöön.

Nyt on ensimmäinen clomi-kierto, kp12 oli ultra ja gynen mukaan tulos oli hyvä (1 x 17mm johtofolli, toinen 13mm, limakalvot kunnossa). Vaihdettiin samalla käynnillä Metforem 1g Diformin 500mg ripulin vuoksi. Pupuiltiin kp 13-14 (miestä ei oikein huvittanut jostain syystä enempää :stick:). Kp14 sain selvän ovisplussan, mutta limoja lukuunottamatta muita oireita oviksesta ei ollut. Nyt on menossa kp31, menkkoja ei kuulu enkä ole uskaltanut vielä tehdä testiäkään. Ennen clomeja menkat alkoivat tasan 2vko ovisplussasta, nyt ei. Menkkakipuja tosin on ollut useana päivänä, mutta vuoto ei ala. Rinnatkin ajoittain ovat arat, alamahalla kumma paineen tunne välillä.

Pessimistinä tietenkin mietin, josko ovulaatiota ei ole edes tapahtunut... Onko teillä muilla ollut tilannetta, että ovisplussa on tullut mutta ei menkkoja? Koitan odotella vielä muutaman päivän kunnes testaan, mutta ei haluaisi taas pettyä!

Minut voi laittaa listalle:
31/28-30....ya11/2011..... m+df.....1.lapsi, pco, 25v
 
Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa ite saa tänne jotain tekstiä aikaseks. Mulla maanantaina folliultra ja ennen lääkärille menoa niin täytyy käydä labrassa. Itellä pientä ahdistusta ilmassa en tiedä johtuuko lääkkeistä, hoidosta taikka töistä. Mä oon tehnyt sen päätöksen et jos nyt ei oo mitään folleja kasvanut niin tän kierron jälkeen haluan pitää pakollisen hermoloman kesän yli. Ja kattoo sit myöhemmin elokuussa uudestaa.. jotenkin vaan kaikki turhauttaa tällä hetkellä. Tarttis noi syömisetkin laittaa taas kuriin ettei pääse toi paino nousemaan et sais sitä vielä poiskin.
 
Heippa kaikille! Mä olen pitänyt taukoa täältä ja kerännyt ajatuksiani. En ole jaksanut laittaa tänne mitään tietoja uudesta kierrosta jne, kun olen ollut henkisesti aika rikki! Tiesin, että en olisi saanut innostua viime lääkärireissun jälkeen niin paljoa. Mutta minkäs sille voi kun ilostuin kun sain tietää, että letrot voisivat toimia ja sain silloin sen pregnylinkin.. Tipahdin siis kovin korkealta kun raskaustesti ei näyttänytkään plussaa ja menkat alkoi kp 30. Mutta positiivista mun ei tarvinnut ekaa kertaa yrittämisen aikana syödä teroluteja, että menkat alkais. Nyt menossa toinen letrozol kierto. Kuudesta kierrosta oli puhetta ja jos ei raskaudu niin sitten kokeillaan muita hoitoja. Eli mulle saisi päivittää seuraavat tiedot sunnuntaille 25.5: kp 20/27-30?. Lääkkeet letrozol ja tarvittaessa terolut.. Lopetin noiden diforminien syömisen kun voin todella huonosti niistä koko ajan. Nyt olen yrittänyt metsästää kp 12 lähtien hymynaamaa ovistesteihin. Nyt lauantaina viivat oli melko vahvat mutta ei aivan yhtä vahvoja, pieniä tuntemuksia vatsassa ja "outoja" limojakin muutaman päivän. Saa nähdä tapahtuuko ovista tässä kierrossa, jos tapahtuu niin tosi myöhäisessä vaiheessa. En nyt oikein tiedä mitä tekisin kun ohjeeksi sain että tikuttelen kp 12 eteenpäin viikon verran ja sitten terolutit jos ei ovista ja soittoa polille (letrojen nosto 2 tbl seuraavaan kiertoon jos ei ovista). En tie pitäiskö viel odotella muutama päivä ja katsoa tapahtuuko mitään, koska ovistestin viivat ovat vahvistuneet päiväpäivältä.. maanantaina pitää varmaan taas soitella sairaalalle.. On tää kyllä ollut niin tunteiden vuoristorataa viime aikoina. Nyt päätin, että en stressaa mistää vauva-asioista kesällä. Syön letroja ja otan niin iisisti asian suhteen kun vaan voin ottaa.. En vaan tie kuinka hyvin pystyn rauhottumaan asian kanssa, koska tuntuu että todella moni mun ystävistä odottaa vauvaa tai on juuri saanut..
 
Hannuliini: Muakin niin turhauttaa! Olen jotenkin sekaisin kun päässä pyörii vauva-asiat ja sitten painonpudotusasiat jne.. Pitäis kans itse nyt taas jatkaa painon pudotusprojektia kun ei tuo vauva-asiakaan etene.. Nyt oon saanut pois 20-21 kiloa.. Oma "masentunut"/turhautunut mieliala ei vaan oikein edesauta laihista..
 

Yhteistyössä