Clomittaret 2014

Nyt on kai hyvä hetki hyväksyä tilanne ja liittyä mukaan Clomittariin. :) Ensimmäinen Clomikierto on jo takana (1 tab 3.-7. päivänä) ja toisesta kierrosta menossa kp 2 (1/2 tablettia 3.-7. päivänä). Viime kierrossa ultrassa näkyi kaksi hyvän kokoista follikkelia. Lääkäri varoitteli iloisena kaksosista, mutta onneksi tiesin itse, että kuukautisiin sekin kierto tulisi päättymään. :(

Ikää minulla on 31 v. Aktiivinen yritys aloitettiin 11/2012. Jo toisella yrittämällä (12/2012) tärppäsi, mutta raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 6 tai 7. Vuoto alkoi hitaasti ja kesti monta viikkoa, joten tarkkaa keskenmenohetkeä on vaikea tietää. Ultraan pääsin vasta silloin kun kohtu oli lähes kokonaan tyhjentynyt, sillä hoitajan mukaan "alkuraskauden vuodot on ihan normaaleja".

Diagnoosinamme on "selittämätön lapsettomuus", sillä kaikissa tutkimuksissa on muka ollut kaikki hienosti. Kiertoni on venähtänyt toisinaan jopa 50 päivään, mutta oviksen olen jopa näistäkin saanut bongattua. Kierron pituus on kuitenkin useimmiten (ja myös ekassa clomikierrossa) 31 päivää.

Olen lukenut paljon keskusteluja Clomeista ja lapsettomuudesta, mutta luulenpa, että tällainen vertaistuki voisi tehdä ihan hyvää. :)

Tervetuloa Suvipilvi.
Minäkin täällä melko uutena, eli ekaa kiertoa täällä.

Nyt oli vain pikaisesti tultava jessittämään; sain clearblue-testiin vilkkuvan hymiön tänä aamuna!!!!
(Kp 13 tänään)
Eli korkea hedelmällisyys nyt. Tuokin jo että saa ovulaatiotestiin hymiön, tsemppaa niin palio!
Pelkäsin että mitä jos en ovuloikaan.

Mut näis jes jes jes-tunnelmis on hyvä jatkaa päivää eteen päin ja odottaa innolla et muru tulee töistä kotiin. ;)

Hei,

tervetuloa Suvipilvi ja tsemppiä. Toivottavasti clomit tuovat pian toivotun tuloksen.

Heirii: muistan niin hyvin, kun sain ekan hymynaaman maalis/huhtikuussa ja silloin oli jo melkein kaksi vuotta takana piiiitkäää haaveilua. Eli onnittelut plussasta, toivottavasti tärppää :)

Täällä jännäillään, että miten pitkäksi tämä kierto mahtaa venyä. Viime kierto letrojen kanssa oli taas lähempänä sitä omaa kiertoani 39 päivää. Kerran olen jo onnistunut saamaan 30 päivän kierron, mutta vain kerran. Soittelin tänään jo klinikalle, että eikös seuraavaksi ole suunnitelmissa aukiotutkimus ja sitten inssit + samalla uusin miehen resetin. Mutta nyt siis vielä jännään muutamia päiviä josko tämä 4. letrokierto olisi tuonut sen kauan kaivatun plussan, mutta aika epäileväisin mielen tässä ollaan...

Kiitos Heirii ja haaveilija0. On tää selittämätön lapsettomuus kyllä aikamoinen taakka. En usko, että clomit auttaa, kun ei kerran oo mitään selkeää vikaa, jota korjata. No, 14.8. on taas ultra. Tärkeintä tässä kai on se, että hoidot etenee kohti inseminaatiota, joka ois tarkoitus tehdä jo tätä kiertoa seuraavan kierron jälkeiseen kiertoon. Ja ehkäpä joskus sit IVF:ssä selviää mikä mättää. Mulla on taas tää alkukierron masennus- ja epätoivovaihe...

Mutta uskon ja toivon, että lääkkeet voi auttaa muita, joten tsemppiä kaikille!

• Tykkää
Reactions: Ricardina
Wuhuu.
Tänään bongattu clearblue (edistyksellinen ovulaatiotesti)-testiin pysyvä hymiö. Eilen ja edellispäivänä tuli vilkkuva eli korkea hedelmällisyys ja tänään tuli kaivattu maksimaalinen hedelmällisyys-hymiö.
Nyt siis kp15.

kyssäri missä vaiheessa olette alkaneet testata että oletteko raskaana?

Heipä hei pitkästä aikaa :) Mulle sais päivittää kp 10/28

Onnittelut oviksen bonganneille, nyt vaan peitot heilumaan ;)

haaveilija0 Mullakin neljäs letrokierto menossa eikä mullakaan toiveet kovin korkealla. Epäilen, että mulla limis ei ole kovin paksu ollut kun menkat kesän aikana kestäneet 2-3pv ja sen jälkeen tuhrua. Eikä siis kovin runsaat.. Maanantaina aika polille niin sillon katsotaan tilanne ja mietitään jatkoja. Jännä, että sulle tehdään vasta nyt aukkari, mulle tehtiin se ihan alussa ettei turhaan ovulaationinduktiota yritetä jos oiskin tuubat tukossa. Mutta joka paikassa tuntuu olevan eri käytännöt :)

Heirii Joskus dpo 10-12 yleensä jotain jo näkyy jos on tärpänny. Itse en enää testaile vaan jos menkat on myöhässä, sen verran monta kertaa tullut petyttyä eikä edes haamua ole koskaan tullut.

Ja taas kyssäriä pukkaa. :D
Niinku tuos jo ennemmin tänään päivittelin, että ovulaation huipentuma tänään, niin onko teillä clomifen-kuurilla kovemmat ovulaatiokivut?
Mulla tällä hetkellä niin kovat ettei meinaa kävelemään pystyä. :O

Heirii Mulla käytössä kylläkin letrozoli, mutta välillä ollut tosi järkyt oviskivut. Ekassa onnistuneessa kierrossa jossa oli pregnyl vielä irrottamassa niin tosi kovat kivut. Toisessa kierrossa ei taas mitään ihmeempiä, en oikein tiedä millon ovis siinä kierrossa on ollut. Viimeisessä kierrossa taas ihan järkyt kivut, tosi tuskaa oli välillä töissä. Oikealla puolelta oon oletettavasti ovuloinu noissa kierroissa missä kovat tuntemukset.

Niin ja siis piti vielä sanoa, että en tiedä olenko luomuna ovuloinut koskaan.

Heippa pitkästä aikaa Clomittaret! :wave:

Täälä on lomailut loppu ja työn ääreen palattu. Myös poika aloitti uudessa päiväkodissa ja kaikki on mennyt mukavasti. :)
Nyt sitten vihdoin on se kauan odotettu elokuu! Terolut kuurin lopuksi kiertoni käynnistyi 6 päivä ja eilen kp 3 aloitin tamofenit 3tabl päivässä. Tamofen kuuri jatkuu nyt kp 3-7 ja sitten alkaa puregon pistokset 75ui 5 päivää. Eka folliultra on sitten 18.8 Tyksissä. Nyt on kovat odotukset, että lääkkeet alkaa purea, koska samalla lääkecocktaililla mennään, kuin esikon kohdalla.
Painonpudotusprojekti on nyt kesällä ollut melko hiljaista. Eli eipä juuri edistystä. :ashamed: Onneksi nyt alkoi arki ja kuntosalikorttikin odottaa lataustaan.

Hannuliini
: Pahoittelut keskenmenosta. :hug: Sullakin hieno painonpudotusprojekti takana ja vihdoin alkanut tuottaa noi lääkkeet tulosta. Eiköhän pian tärppää uudelleen.

Täällä oli puhetta noista metforemeista. Mulla niitä on myös käytössä juuri parantamaan munasarjojen toimintaa ja vähentäen pco-oireita. Minä söin niitä kyllä ihan raskauden loppuun asti.
Lugeja käytin myös ja ne sain lopettaa plussaan. Olen ymmärtänyt, että niistä ei ole apua raskauden jatkumiseen. Ainakaan näissä ovulaatioinduktio hoidoissa. Ennemminkin tukevat raskautta ivf hoidoissa.

Tervetuloa uusille! Nyt yritän itsekin aktivoitua, kun alkaa varsinaiset hoidot.

Hyvää alkavaa syksyä kaikille! Toivotaan, että hiljaisen plussakesän jälkeen saadaan oikeen plussarikas syksy!!

Ja mulle vois listaan päivittää: Miukula yk.1, kp. 4/?, metforem, tamofen, puregon, pregnyl, lugesteron, toinen lapsi toiveissa
Miukula

Tervehdys.

Tämä nainen siirtyy nyt taka-alalle tästä ketjusta, sillä neljäs letrokierto päättyi niin että eilen oli kp 1. Eli nyt sitten hoidot jatkuu todennäköisesti inssien kanssa. Toivottavasti teille muille käy paremmin induktioiden kanssa ja plussalistaan tulee lisää nimiä.

Tsemppiä kovasti :)

Haaveilija0: Pahoittelut negasta. Ne osaa kyllä masentaa ihan vietävästi. Toivottavasti inssit ovat sitten se, mikä sulla auttaa. Inssiketjussa on kyllä ollut tosi paljon plussia ainakin keväällä.

Heirii: Yhä olen sitä mieltä, että eka clomikierto ilman seurantaa on tosi riskialtista. Kukahan se just kirjoitteli, että oli tullut jo enemmän kuin 3 kypsää follia kierrossa ja siis monikkoraskausriski melkoinen. Onneksi hänellä oli seurantaultra ja saivat yhdyntäkiellon. No ehkä näitä tapauksia on harvassa, mutta itseäni kyllä pelottaisi.

Suvipilvi, tervetuloa!

Caro87, itsellä on ihan samalla lailla. Tosi kovat kivut kun follit on oikealla puolella (joka toinen kierto). Ja oikeastaan ei mitään nippailuja kun vuorossa olis vasemman puolen vuoro kasvattaa niitä folleja. Mun mielestä ultrassakin on ollut välillä vaikeuksia nähdä koko vasenta puolta, saati sitten löytää folleja.

Aikamoinen lääkearsenaali Miukula sulla on, toivotaan että ne tuottaa tulosta. Meillä kyllä gyne ohjeisti jatkamaan lugeja vaikka plussa pärähtäis (oli sitten letrot inssillä tai ilman). No eip oo pärähtänyt.

ON:Tänään on dpo1 ja viikon päästä voi alkaa taas jännittää ilmaantuuko mitään oireita. Gyne ehdotteli kolmatta inssiä. Katsotaan nyt. Jotenkin se kyllä houkuttelis, näkis onko simpat parantunut yhtään sitten keväästä.

Viimeksi muokattu:
Clomittaret 2014

Maanantai 11.8.2014

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
heirii...............18/26.............ya07/2013.........1.c..............32 v, 2.lapsi
Äiti74..............15/27-30.......ya05/2012.........3.lz+l ...........2.lapsi,40v.
Hipsunpöpsy......??/26-32.....ya11/2011........2.lz,m,pr........2.lapsi..ovl
Caro87: ..........14/28.............ya09/2013........4.lz................pco,26v. 1.lapsi
Miukula: ..........06/28............YK1..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
Ärripurri40.......??/28.............ya04/2011........2.c.................2.lapsi,40v.
Ellie_88........... ??/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Yritys10

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Äiti74..............dpo 1

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.

Viimeksi muokattu:
Hei taas.

Äiti74; vähä kyllä alakaa ny ittiäki jännittään... Jännä ettei täällä määrätty seurantaultraa.. :O
Johtuisko siitä että oon joskus ennenki käyttäny noita (toki n.10vuotta sitten). Vai voisko johtua että meidän terveyskeskuslääkäri ne määräs,kun tietää mun tapauksen niin hyvin että pirhanan vaikeaa tämä lapsen saaminen on..
Haaveilija0 pahoittelut negasta. Jaksamista tuleviin hoitoihin. Toivotaan parasta että pian tärppäis.

Täällä menossa nyt dpo6 ja tämä jännääminen on niin ärsyttävää. Pelko että pitääs taas käydä samat hoidot kuin ekan lapsen kanssa. (Monen vuoden hermoja raastava projekti).
Pientä juilintaa jo mahassa, ettei vaan menkat alkais pian, kp21/26. :(
Limaista vuotoa on ny tullu kolmatta päivää, liekö mistä johtuvaa? :O

Olin eilen ultrassa ja toisella puolella oli 21x24mm folli, toisella puolella kaksi 10 mm kokoista, limis oli 10mm. Ihan hyvä siis, mutta mua hämää se, ettei vieläkää oo tullu ovisplussaa. Tuleekohan tosta follista liian iso?

Mulla ois nyt siis kp 13/31(28-50), ya 11/2012, 2.c, 31 v.

Clomittaret 2014

Perjantai 15.8.2014

..
heirii...............22/26.............ya07/2013.........1.c..............32 v, 2.lapsi
Äiti74..............19/27-30.......ya05/2012.........3.lz+l ...........2.lapsi,40v.
Caro87: ..........18/28.............ya09/2013........4.lz................pco,26v. 1.lapsi
Suvipilvi: ..........13/31............ya11/2012........2.c............... 1.lapsi 31v.
Miukula: ..........10/28............YK1..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi
Ärripurri40.......??/28.............ya04/2011........2.c.................2.lapsi,40v.
Ellie_88........... ??/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, tf=tamofen, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Yritys10

Heirii...............dpo 8
Äiti74..............dpo 5

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
Maaliskuu:
Helmikuu:
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.

Lista päivitetty, tsekatkaa omat tiedot :)

Suvipilvi, Tuo olisi kyllä nyt aika hyvän kokoinen ja aika outoa jos ei ovista tapahdu. En tosin tiedä mitä sitten jos kroppa odotteleekin noita kahta tuolta toiselta puolelta (tällöin varmaan kierto taas olisi pitkä)?? Mulla ei ole kokemusta tuollaisesta tapauksesta. Joskushan se ovis+ voi kestää vain muutaman tunnin/puolipäivää, ja jos ei sitä silloin kiinni saa, sitä ei välttis huomaa. Kannattaa varmaan kuitenkin varmuudeksi lemmiskellä joka toinen päivä :kieh:

heirii en kyllä olisi huolissani tuon kaltaisista oireista, voipi tarkoittaa ihan hyvääkin. peukut!

Viimeksi muokattu:
suvipilvi Mä en ole saanut selvää ovisplussaa ilman pregnyliä vaikka ovis on ollutkin. Siksi en edes enää testaa kun hankala tulkita viivoja. Varmaan lh-huippu mulla ollut aina sillon kun viiva on vahvimmillaan. Toki en ole pystynytkään täysin samaan aikaan testaamaan enkä pidättelemään yhtä kauan, että sekin voi vaikuttaa :D

ON. Polilla kävin ma, kuten epäilinkin limis oli turhan ohkanen. Kp 14 ja 5.5mm.. Kolme follia kyllä oli. Oikealla 20mm ja 18mm sekä vasemmalla 18mm. Ei antanut tähän kiertoon mitään limiksen paksuuteen koska kolmos ja kaksos raskauden riski liian iso. Ensi kierrosta lähtee sitten mulla hoidot pistoksilla, menopur kp 4 lähtien 75ky. Jos ei vastetta niin voidaan kierto alottaa letroilla ja sitten jatkaa menopurilla.

Caro, mä en oikeen ymmärrä. Sullahan on letrot, eikös niiden pitäisi vähemmän verottaa limistä?? Vai verottaako sekin kuitenkin?

Minä koitin kans menopuria(max annos) kerran (ilman letroja) ivf stimulaatioon, sillä sain vain yhden follin aikaiseksi siihen kiertoon (ivf ei tehty). Clomeilla/Lertroilla pelkästään on kai useimmiten ollut 2-3 follia. Aattelin, että jos vielä ivf stimulaatioon lähtisin, ottaisin ensteks max annoksen letroja ja siihen päälle max menopurin. Tai sitten jotain muuta kun menopuria. Mutta tämmösiä kai on turha itekseen pähkäillä :/

Äiti seiskanelonen, Joo niinhän se on, että letrot on clomeja paljon suotuisampia limikselle. Letrotkin voi kyllä ohentaa vaikkei niin yleistä olekkaan. Mulle niin sanoi yksi kokeneemmista lapsettomuuspuolen lääkäreitä kun oli limis 6mm ohentunut 4mm. Tämä oli sellasessa kierrossa, että kokeiltiin vielä 2tbl annostusta jollon vastetta ei vielä tullut. Yleensä kyllä kun follit lähtee hyvin kasvamaan niin limiskin paksuuntuu mukana. Mullakin sillon ekassa onnistuneessa kierrossa oli kp 13 limis 7mm joka kuulemma ihan hyvä. Nyt on sitten joka kierrossa menkkojen perusteella ollut vähän huonompi. Hormonikorvaushoidallakin mulla oli paljon runsaammat menkat. No pistoksilla pitäs ainakin tämä limis asia korjaantua.

Heissan kaikille!

Olen aiemmin kirjoitellut Clomittarissa 1. lapsemme yrityksen aikana (2011-2012) ja taidanpa taas hypähtää mukaan. Minulla on siis nyt 1v1kk ikäinen tytär, joka sai alkunsa ovulaation induktiohoidolla clomit+menopur+lugesteron+metformiini, diagnoosina PCOS. Pitkään harkittuamme emme ottaneet ehkäisyä käyttöön ollenkaan esikoisen syntymän jälkeen mutta (ei kenenkään yllätykseksi) plussaa ei ole kuulunut . Joskaan "yritystäkään" ei varsinaisesti ole ollut eli en ole seurannut KP:tä tms.

Nyt kuitenkin maanantaina aloitetaan yritykset uudelleen, aika on varattuna tutulla lapsettomuusklinikalla. Uusi kierto alkaa mitä todennäköisimmin su/ma, niin pitkään on jo tuhrutellut. Listoille voisin tulla kun tuo uuden kierron alkaminen varmistuu.

Tikkerituu 34v ja haaveissa 2. lapsi

Tikkerituu kuulostaa tutulta. Esikoisen jälkeen ei ehkäisyä, likka nyt 7v. Viime kesänä kerkesin olla 6päivää raskaana, joka päätyi keskenmenoon.
Nyt on otettu clomifenit käyttöön.

Äiti74 Voi kumpa tarkoittaisikin hyvää. Kiitos peukuista. :)

Tein perjantaina raskaustestin,ehkä turhan aikaisin, mutta kun malttamaton oon. Eli dpo8. Ja negatiivinen sieltä tuli...
Toki en oo vielä luovuttanut. Maanantaina jos ei oo menkat alkanu niin sitte testaillaan uudestaan,silloin siis kp26 ja dpo11.

Clomittaret 2014

Maanantai 18.8.2014

..
heirii...............25/26.............ya07/2013.........1.c..............32 v, 2.lapsi
Äiti74..............22/27-30.......ya05/2012.........3.lz+l ...........2.lapsi,40v.
Caro87: ..........21/28.............ya09/2013........4.lz................pco,26v. 1.lapsi
Suvipilvi: ..........16/31............ya11/2012........2.c............... 1.lapsi 31v.
Miukula: ..........13/28............YK1..............m+tf+pu+pr+l.....2.lapsi

Heirii...............dpo 11
Äiti74..............dpo 8

Kesäkuu
Toukokuu:
Maaliskuu:
Helmikuu:
Tammikuu:

Hyvää alkavaa viikkoa. Heiriin ja mun piinailu sit päättyy tällä viikolla. Itellä ei ole kyllä mitään tuntemuksia, jospa ne vielä ilmaantuisi :/
dpo8 on kyllä niin aikaisin, et tosi nopeesti pitää olla kiinnittynyt, jotta haamuakaan näkyisi. Ootko heirii pystynyt olemaan vielä uudelleen testailematta??

Tervetuloa Tikkerituu, plussapuhureita! Lisäänkin sut listaan... sitte myöhemmin :)

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Tikkerituu. :wave:
Kuulostaa aika samanlaiselta tuo sinun historiasi. Meillä vaan lääkkeenä ollut tamofen. Ja esikko täytti juuri 4 mutta mulla on koko ajan ollut ihan luomulinja, ei siis ehkäisyä eikä plussaa. Minulla myös pcos.
Heirii: tsemppiä testailuun ja malttia myös. :)

Itsellä oli tänään folliultra. Eipä ollut follia. Ja limis paksu 11,5mm. Huono kiinnittymis mahdollisuus, jos oltais jatkettu munasolujen kasvatusta. Eli uuteen kiertoon täälläkin. Jospa ensi kierrosta pääsisi edes yrittää vaavia.
Tosin eipä tuo Caro87 kivaa ole, että tulee liikaa soluja. Silloinkaan ei saa yrittää. Mut jotenkin tylsää maksaa täysin tyhjästä, kun tehoa ei ole.

Yhteistyössä