Clomittaret 2014

Clomittaret 2014

Perjantai 4.7.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta


Ellie_88........... 48/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
Haaveilija0.........32/>40.........ya06/2012.......2.lz........1.lapsi,pco,30+v
Ärripurri40.......29/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.
Hipsunpöpsy....10/26-32.....ya11/2011......2.lz,m,pr............2.lapsi..ovl
Äiti74...............06/28.........ya05/2012.........2.lz+l .....2.lapsi,40v.
Caro87: ..........04/?.............ya09/2013........4.lz...................pco,26v. 1.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Ricardina,Yritys10



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT


dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Mä ajattelin kysyä sitä seuraavaksi että voisko sitä lugesteronia jatkaa vielä sen plussa testin jälkeen jos sillä sais alkion kiinnittymään paremmin ja lääkkeenä meillä jatkuu menopur sen myös selvitän et voisko sitä annostusta nostaa heti vähän suuremmaksi kun se alkais taas sillä 75 yksiköllä ja sillä ei oo koskaan mitään vastetta tullu.. Ja aina ollaan jouduttu nostaa lääkitystä..
 
Tottakai hannuliini kysyt noista (=vaadit). Mä en oikeesti ymmärrä miten sulle on sanottu, et luget loppuu plussatestiin. En oo keltään muulta kuullut vastaavaa. Tottakai menopuria heti sen verran millä viimeksi vastetta tullut. Ihmeellistä jos nuo ei ole ihan oletuksena :O
 
Kun ei huvita taas 3 viikko pistellä ja juosta labroilla ym.. Kun viimeks meni sillai et viikko 75 sit kun ei tullu vastetta niin 112.5 ja sekin nostettiin Viel niin et 2 päivää 150 sit taas 112.5 tällä tavalla mentiin sit viel viikko..
 
Itsellänihän kävi niin,että lääkärin määräyksestä lopetin luget rv9 ja tuhruaminen alkoi rv11. Ultratessa alkio vastas 8+3,eli oli todnäk kuollut heti lugejen lopettamisen jälkeen. Lääkäri sanoi,että jos on kesken mennäkseen, ei lugetkaan auta. Itse en tiedä,uskallanko lugeja enää toivoa,vaan pitkittävätkö Sitten vaan keskenmenon alkamista ja tyhmänä luulee olevansa raskaana..
 
Ja ne metut vaikuttavat sokeriaineenvaihduntaan ja syön niitä kunnes plussa tulee,sitten lopetan. Ylipainoa on ja lähisuvussa diabetestä, ei niistä mulle haittaakaan ole.
Tasapainottavat hormonitoimintaa.
itse en ole huomannut missään mitään eroa lääkkeiden aloittamisen jälkeen.
 
Tänään kp 33 ja ei mitään merkkejä menkoista... ärsyttävää! Sain viime kierrolla letroilla ennätyslyhyen 30 päivän kierron ja ajattelin että nytkin kierto olisi ollut yhtä lyhyt. No eipä näytä olevan...saan nähdä miten pitkäksi kierto venyy. Taisinkin täällä spekuloida "outoa valkovuotoa" joskus kp 22 aikoihin. Jos ovis onkin tapahtunut vasta silloin, niin sitten ei kyllä käytetty sitä parhaalla mahdollisella tavalla hyödyksi, harmittaa. Uutta kiertoa kohden odottavin mielin, syksyllä sitten inssit edessä.
 
Hipsunpöpsy: älä lopeta metuja plussaan. Mulle ne on määrätty syötäväksi ihan loppuun asti, jos nyt ikinä sinne vielä päästään... Lääkärin mukaan ne voi ehkäistä keskenmenoja. Kahden keskenmenon jälkeen tosin en enää tiedä millä napeilla saisi pienen kestämään matkassa...

Terkut tutuille!
 
Hyvää alkavaa viikkoa!

haaveilija, on sulla kinkkinen tilanne. Tikutitko kuitenkin oviksen aiemmin kierrossa, vai miten se jäi epäselväksi? Onhan se tosi ärsyttävää, kun itse ei voi vaikuttaa kierron alkamiseen ja pitäisi vaan kärsivällisesti odottaa. Jaksuja! :(

Ellie ja Ärripurri, missä mennään?

ON: Mulla on ollut vatsa kipeä useampana päivänä tuosta oikealta puolen (munsasarja?). Samoin pistänyt oikeasta rinnasta ikävästi. Päättelini oudoista oireisa, että ovat letrojen aiheuttamat (?). No nyt on tän kierron letrot popsittu, ja ovista pitäs alkaa tikutteleen tässä jo ihan piakkoin. Olettaisin sen olevan to-su akselilla.

Harmittaa kun minä hölmö laitin kaikkia kilpparioireita noiden clomien/menopurien/letrojen kontolle :( Ja jos kaks inssiä on mennyt ihan harakoille tuon takia :mad:. Kontrolliväliä pitäs varmaan lyhentää.
 
äitiseiskanelonen Testailin ovista kp 13-19 välisen ajan, mutta kylläkin heti aamulla (kun en ollut lukenut ohjeita..). Oltiin tuolloin reissun päällä ja en ottanut mukaan hymy-testejä, joten tulkitsin siis ilmeisesti vahvimman viivan väärin. Lopettelin sitten jo testaamisen, kun viivat alkoi haalenemaan. Ehkä siis pitäisi uskoa, että ovis voi tulla vasta kp 22 tai 23 vaikka syön 2 kpl letroja kp 3-7. Tulevassa kierrossa testailen vaikka kp 30 asti, jos ei sitä ennen ole selvää hymyä testissä!!
Onnea oviksen metsästämiseen :)

Mukavaa alkanutta, helteistä viikkoa kanssasisarille.
 
haaveilija, mä olen kyllä joka kerta testannut aina vaan aamuisin tuota ovista ja hyvin olen hymynaamat saanut näytölle. Mutta totta on, että eri ihmisillä erittyy erilaisesti tuo lh hormoni ja olen lukenut, että joillakin tuo "hymynaamahetki" (=lh piikki) on vain pari tuntia pitkä, että sen takia testaavat sekä aamulla, että illalla.

Ei ole enää tullut maha- eikä rintaoireita kun oon letrot lopettanut :)
 
Jes, vihdoinkin kp1 tänään eli kierto 39 päivää. Nyt kohti uutta mahdollisuutta skeptisen odottavaisena. Mutta saapa ainakin nauttia kesästä ilman pahoinvointia ja voi nauttia kymästä siideristä hellepäivänä hyvällä omalla tunnolla. Nyt on pakko löytää jostain positiivinen asenne, muuten myöhemmin harmittaa että koko kesä meni ohi. Jostain just luin, että pahinta lapsettomuudessa on epävarmuus. Se on kyllä niin totta, varmasti osaisi elää elämää ihan eri tavalla jos tietäisi että viimeistään kahden vuoden sisällä olen raskaana. Valitettavasti näin ei ole ja sen vuoksi mieli vetää ajoittain aika mustaksi.

Mites äiti74, jokos ovulaatio on lähellä?

Ja mitäs hannuliinille kuuluu?

Yritetään nauttia kesästä ja ihanasta lämmöstä joka vihdoin tuli :). Nyt rannalle viettämään vapaapäivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
haaveilija, ihanaa kun löydät noita positiivisia puolia tästäkin kesästä. Yritän tehdä samoin. =)

Mua huolestuttaa kun EN ole bongannut ovista. tikuttelin eilen illasta ja tänään, mutta ei vahvaa viivaa. Yleensä aina kp12 (eilen) saanut sen ovisplussan. Ja kuvittelen, että ei aiemmin oo ollut, koska ei minkäännäköisiä kipuja/tuntemuksia ole asian suhteen ollut, eikä limatkaan ole sellasia. No jospa se sitten on vähän myöhemmin tässä kierrossa. Toivossa eletään. Tosin nuo talletukset mitä viikolla on tehty, ei nyt sitten riitäkään ja pitää keksiä miten luovasti saadaan yhden huoneen mökissä ton esikon kanssa homma hoidettua kotiin....

Jes, loma on ihan ovella. Me like.
 
Onpas täällä hiljaista, varmaan hyvä että kesä vie välillä ajatuksia muualle.. täällä mennään kp vitosta, letrot siis taas muutaman päivän olleet mukana. Muita sivuvaikutuksia en ole lääkkeestä huomannut kuin sen että hormonikuurin jälkeen yläselän iho menee huonoon kuntoon, mutta paranee onneksi viikossa. Parempi se kuin tulis näpyt kasvoihin. Mutta pienet ovat siis sivuvaikutukset kaiken kaikkiaan.
Joko ovis on bongattu äiti74? Toivottavasti mökkiolosuhteet antaa mahdollisuuden suvun jatkamiselke ;).
Mites hannuliini vointi?
 
Ihan ok tällä hetkellä, vuoto loppus viikonloppuna nyt sit odotellaan menkkoja et päästään taas tosi toimiin.. mulla on vielä kaapissa 1 kuuria terolutia et jos sen sit söis sillai et päästään heti elokuun alussa taas tyksiin hoitoihin.. mulla on elokuussa loma et sit pystyy käymään hyvällä omalla tunnolla hoidoissa eikä tartte miettii et miten vaikuttaa töihin ym...
 
Huhuu... käyköhän täällä vielä joku? Tuntuu aika hiljaiselta tämä foorumi. Ehkä kaikki nauttii kesästä ja turha stressaaminen lapsihaaveista on taka-alalla. Itse olen tässä ajoittain onnistunut.

Itselläni alkaa ovis kolkuttaa pikkuhiljaa. Tänään tuli ovislimat (onpa kamala sana, anteeksi), mutta plussaa en ole vielä bongannut. Mites muilla on ollut, onko limat tullut plussaa ennen vai plussan kanssa samaan aikaan? Tavoitteena on helteistä huolimatta saada hiki pintaan myös tallettelujen kanssa. Toivotaan, toivotaan...
Jos nyt ei tärppää niin sitten inssiin kesätauon jälkeen. Samalla kai tehdään aukiolotutkimus, mitä ei ole vielä tehty. Eli jos joku jaksaa vielä listoja päivitellä niin mulla on tänään 24.7 kp 14, mutta vielä ei ole dpopäiviä.
 
Heissan, aika vähän on ehtinyt käydä kun on kaikkee lomatekemistä =) Hyvä niin. Lapsrintamalla ei sitten mitään uutta olekaan. Tai on uutta, että ehtisin jo hetken olla toiveikas tämän kierron osalta (vaikken sitä ovista bongannutkaan tarkasti) koska AINA tapahtunut tuhruttelu on täysin puuttunut. Kunnes tänään sitten illalla alkoi (ehkäpä jopa ihan KP1 jo huomenna). Oli jo hetken siis toiveet korkealla, vaikka r-testit on selkeää negaa näyttänytkin. Epäilen, että tänään oli se dpo12. Ja ovis olis ollut kp14. Aika lyhyeksi nyt jäi kierto, mutta tarpeeksi pitkä kuitenkin. No olenpahan ollut itse paholainen tänään ja tiuskinut ukolle ihan olan takaa :( Vähän alkaa olla luovuttajafillis :'(

Mulla on limaillut 2-3 päivää ennen ovista yleensä. Oviksen jälkeen ei yleensä enää mitään havaittavaa. Toivotaan, että teidän tallettelut sujuu ongelmitta helteestä huolimatta. Jospa tämä olisi se onnenkierto teille. Pidetään peukkuja. :heart:

En nyt jaksa päivittää listaa näin lomalla, mutta jos joku ehtii, niin ihan vapaasti vaan :)
 
ÄRSYTTÄÄ... Olen yrittänyt epätoivoisesti metsästää ovista ja taas pitää todeta, että kyllä noiden viivojen tulkinta on minulle täyttä salatiedettä. Käytössä on ollut Onni-ovulaatiotestit ja varmistuksena osana päivistä digi. Vahvimman viivan (ei vahvempi, mutta ei huomattavaa eroa kontrolliviivaan) sain eilen, mutta pirun digilaite teki tepposen ja näyttöön tuli virheilmoitus! Ohjeessa luki, että tee uusi testi mutta yllätys, yllätys testit oli loppu. Ja kun tänään töiden jälkeen sain vihdoin tehtyä digin niin eipä testi sitten enää hymyillyt, tosin myös Onnin viiva oli selkeästi heikentynyt. No eilisen testin mukaan hempeilyt (joka on kyllä niin väärä sana kuvaamaan tilannetta, lähinnä tuntuu suorittamiselta!) ajoitettu. Jatkan kyllä testailua vielä, vaikka testit nyt tämän päivän perusteella näyttäisi haalenevan. No joo, tämä tästä purkauksesta. Mites muilla kanssasiskoilla menee? Toivottavasti olis jotain hyviä uutisia...
 
Heissan teille kanssasisaret. ?
Täältä ilmoittautuu 32v "clomitar" ryhmään mukaan.:)
oon täs ny muutaman päivän lueskellu teidän kirjoituksia (tammikuusta eteenpäin) ,osa on saanut onnen kyyneliinki. :,)

Vähä taustaa eka, sen verran mitä enää muistaa...
edellisestä liitosta mulla 7v tyttö. Pieni rakas ihme jota yritettiin ja toivottiin 5vuotta kunnes raskaustestiin saatiin plussa.
käytiin inseminaatiot,koeputkihedelmöitykset (en muista edes enää niiden hienoja lyhenteitä)...ja epäonnistuneen koeputkihedelmöityksen saattelemana päätin luovuttaa ja antaa olla jonku aikaa. Siitä meni kuukausi (ilman mitää hoitoja ym) kun täti jätti tulematta ja pikkunen anto testiin kaksi viivaa.

no jatketaampa siitä sitten tähän päivään.
Ehkääsyä en käyttänyt tyttäreni syntymän jälkeen tähän päiväänkään asti (pillerit, laastarit ym) nyt 7 vuotta täs on menty.
Jonkun ihmeen kautta, yli vuosi sitten olin raskaana. Raskaudesta sain nauttia viikon kunnes meni kesken... :_(

Nyt on elämä muuttunut, uusi rakkaus rinnalla. Kaikki niin ihanasti ku vain voi olla,mutta yksi puuttuu....
meidän yhteinen pienokainen... ?

Joten tästä päästään nyt Clomeihin.
Kohta vuosi vauvan "yrittämistä" takana. Ja alkaa olla pelot että taasko tässä käy niinku edellisen mieheni kanssa.

On aiva huippua lukea teidän kirjoituksia, teistä saa voimaa!!!
Kuka muu näitä asioita paremmin ymmärtäis kuin sellainen joka on saman kokenut....

niin no mutta nyt asiaan.

Ensimmäinen Clomifenkierros alkanut. 1 tabl. kierron 5-9pvä. Nyt kp 7.

KYSYMYS; onko teillä clomikierroksella kp7 jo kovia nippailuja munasarjoissa?
mulla tänään vasemmalla puolella kovaa juilintaa, mistäköhän johtuu?
 
Tervetuloa Heirii joukkoomme. Mahtavaa, että monen vuoden yrityksen jälkeen sait esikoisen. Pahoittelut keskenmenosta.
Toivotaan clomien tehoavan nyt nopeasti, tosi monille ne kuitenkin tehoaa. Ikäkään ei vielä ole hidasteena sulla. Tuleehan sulle ultralla seuranta tässä viikon sisään, että näkee tehoaako clomit?

Itse oon syönyt clomeja sen 6 kiertoa ja nyt letroja menossa toista (kolmatta??) kiertoa (KP 5 nyt). Parit välikierrot kuitenkin aina välillä ollut ja muitakin lääkkeitä. Ei vaan tärppää, ei sitten millään. Kun tietäiskin missä vika.

Muistaakseni clomeista mulla oli tosi kipeänä toinen munasarja, silloin otin lääkkeet aamupäivällä. Sitten muutin rytmiä, otin lääkkeet illalla, niin ne kivut jäi tulematta päivisin. Kyllähän se nippailee kun munasolut kasvaa, mutta mulla ainakin kivut oli ihan jäätävät, että en tiedä sitten mikä on nippailua/jullintaa tai mistä mun kivut johtui.

Mites haaveilija0, piinapäivät menossa? Onko mitään tsäänssejä?

Muita clomeilijoita/letroilijoita linjoilla? Tosi hiljaista on ollut koko kesä, kuten en itsekään ole paljon linjoilla ollut. Jospa päivittäis tuota listaa vaikka kerran....
 
Viimeksi muokattu:
Clomittaret 2014

Perjantai 1.8.2014


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta
..
Haaveilija0......??/>40.........ya06/2012.........2.lz..........1.lapsi,pco,30+v
heirii...............08/26.............ya07/2013.........1.c..............32 v, 2.lapsi
Äiti74..............05/27-30.......ya05/2012.........3.lz+l .......2.lapsi,40v.
Hipsunpöpsy......??/26-32.....ya11/2011........2.lz,m,pr........2.lapsi..ovl
Caro87: ..........??/?.............ya09/2013........?.lz................pco,26v. 1.lapsi
Ärripurri40.......??/28.............ya04/2011........2.c................2.lapsi,40v.
Ellie_88........... ??/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Yritys10



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT


dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l / 1. lapsi/km 07/2014
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi palstahiljaisuus... tietoisesti olen yrittänyt välttää täällä käymistä, mutta nyt taas yritän aktivoitua.

Tervetuloa heirii, toivottavasti visiittisi on lyhyt. Itse en ole syönyt ollenkaan clomeja, ainoastaan letroja joten en osaa vastata noihin nippailuihin. Letroista ei itselläni ole ollut mitään mainittavia sivuoireita.

Voi äiti74.. inhottavas tuollainen epätietoisuus, että mistä johtuu. Olisin jo niin toivonut sulle sitä kaivattua plussaa. Mitäs teillä on seuraavaksi suunnitelmissa?

ON: Menossa ehkä dpo 7, mutta mulle noiden ovistestien tulkinta on yhtä hepreaa joten en ole varma. Eipä kyllä ole mitään oireita. Päätin että testaan ovista menkkoihin asti ja nyt testeissä ei ole enää edes haamua. Saattaa olla että en letroista huolimatta ovuloinut, mutta limat, kivut ja vahvin viiva siinä 26-27.7 vlopun tietämillä.

Ajatukset jo suuntaa syksyn aukiolotutkimukseen ja insseihin tai mikä onkin sitten meidän jatko. Riippuu varmaan aika paljon miehen siittiöiden laadusta ja määrästä että kannattaako inssejä kokeilla. Nyt jotenkin suht seesteinen olo lapdettomuuden suhteen, mutta varmaan syksyn tullen taas mieli vetää synkemmäksi...

Mukavaa viikkoa kaikille.
 
Äiti74; Mulla ei oo ollenkaa ultraseurantaa. Lääkäri sanoi että mennään näillä clomeillä ny pari kuukautta ja kattotaan sitte eteenpäin. Ja jaksamisia sinne teille, toivotaan että selviää missä mättää!
Tuo ovulaatiotestien tekeminen rassaa hermoja. Ajatus ettei edes ovulaatiotestiin saa positiivinen-merkintää. Testailun aloitin kp8 ja nyt menossa kp12.
Kuukautiskierto mulla on noin 26päivää.
Tilasin sen clearblue digi-testin missä oli tuplana ne tulokset, eli se joka näyttääs 4 hedelmällisintä päivää. Tulee varmaan postissa tänään tai huomenna.
Kokemuksia tuosta testistä?
Onko helpompi ja parempi ku nuo missä pitää yrittää tulkita kahta viivaa...

...toiveikkaana eteenpäin...
 

Yhteistyössä