Clomittaret 2014

Hienoa hannuliini, isot onnittelut. :) Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Täällä vietetään dpo 7 ja edelleen ihmettyttää lisääntynyt valkovuoto... voi, voi. Nyt turhat toiveet nousee ja sitten muutaman päivän päästä saa taas tippua korkealta.

Onpa meitä palstalla olijoita nyt jotenkin vähän, mutta tärkeintä että uusia plussia tulee.

hannuliini, paljon onnea plussasta. Kaikki tuo aherrus ja painonpudotus on tosiaan kannattanut! :heart:

haaveilija: Kyllä tuo tosiaan kuulostaa lupaavalta, kun olen itsekin tässä lueskellut roppakaupalla varhaisia raskausoireita (ja lisääntynyt vv oli yksi mahdollinen). Mutta tosiaan pitää muistaa aina olla jalat maassa, kun nää lääkkeet ja muut aiheuttaa kaikkee vastaavaa :/

Itellä ei ole kyllä oireen oiretta, harmin paikka.

Clomittaret 2014

Keskiviikko 25.6.2014

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta

Ellie_88........... 39/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
Hipsunpöpsy.....30/26-32.....ya11/2011......lz,m,pr............2.lapsi..ovl
Äiti74...............25/28.......ya05/2012.........lz+pr+l (inssi).....2.lapsi,40v.
Haaveilija0.........23/>40.........ya06/2012.......2.lz........1.lapsi,pco,30+v
Caro87: ..........23/?.............ya09/2013........lz...................pco,26v. 1.lapsi
Ärripurri40.......20/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Ricardina,Yritys10

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Äiti74.....................dpo13
Haaveilija0..............dpo 8

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l 1. lapsi
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.

Viimeksi muokattu:
äitiseiskanelonen Mun kp päivät ainakin kohdillaan listassa. Dposta en ole varma kun en sitä yhtä vahvaa viivaa bongannut... Mutta luulisin että tänään on dpo 10, joten lista oikein mun osalta.
Mikäs sun tilanne, joko olet testannut?

Miksi sitä osaakin luoda itselleen "alkuraskauden" oireita ja sitten pettyy järjettömästi kun testaa negan!!! Pakko oli testata kun käytiin kaverin pikkuista katsomassa ja jotenkin tuntuu niin epäreilulta ettei meillä onnistu edes kahden vuoden yrittämisellä... Mutta siis tänään testattu nega (dpo 10) ja siinä se varmaan pysyy. Kuvitellut oireet pahanolon tunne/kuvotus ja sitten merkillinen valkovuoto (no tätä ei pysty kuvittelemaan, mutta raskausoireeksi sen kuitenkin toivekkaasti tulkitsin). Mutta siis nämä ei nyt tälläkään kertaa ole merkki raskaudesta vaan todennäköisesti jotain muuta hormonaalista.

Mutta tsemppiä hurjasti kaikille :) Ja olen kyllä hannuliinin ja muiden plussanneiden puolesta aidosti onnellinen, vaikka oma "ketutus" näkyy tekstistä.

haaveilija, testasin jo dpo13 negan , lopetin luget ja odottelen menkkoja. Ei oo mitään oireita, niin tietäähän sen jo. Varmaankin huomenna alkavat. Miten sulla? Uskaltanut testata uudelleen? No sulla on kyllä vielä piinapäiviä edessä, vaikka olisit testannut toisen negan. Joskus ne plussat tulee vaan vasta dpo 13 tietämissä....

Kyllä on tosi hiljaista melkein joka ketjussa |O

Viimeksi muokattu:
äitiseiskanelonen tosi harmi, että testi oli negatiivinen :'(. Mutta toisaalta vielä voi olla toivoa..
Itse en ole testannut, kun jotenkin haluan kuitenkin pitää toivoa yllä. Nyt muutamaksi päiväksi mökille, joten testi aikaisintaan tiistai illalla tai keskiviikkona. Ellei sitten menkat ole jo alkanut... Tulevan viikonlopun festarisuunnitelmat aika paljon kiinni tuloksesta. No kyllähän sen jo nyt tietää, mutta jotenkin tuo pieni toivonkipinä pysyy yhä.

Miettisin kanssa, että kylläpä tämä ketju alkaa hiljetä kun osa plussannut ja osa vaan hävinnyt. Ehkä kesä vaikuttaa... Ja tietenkin toivon, että mun eikä sun äitiseiskanelonen tarvi täällä enää syksyllä pyöriä plussauksen myötä :)

haaveilija, mulla on yleensä aina tiputteluvuotoa dpo 6-9 alkaen sinne menkkojen alkuun (~28 pvää kierto). Eli keltarauhasen vajaatoiminta. Siksi luget. Tänään kp2 ja huomenna saa alkaa letrot jälleen. Jännittää kasvaako taas kolmekin rakkulaa sinne ja tulee kaameat oviskivut. Lisäksi ajoittuu ovis vielä (kotimaan) lomareissun alkuun. Saas nähdä miten tallettelut sitten hoidetaan, tuo meidän olemassa oleva 3v kun nukkuu siis samassa tilassa....
Vieläko sulla on jännättävää =) (Hope so) ??

Clomittaret 2014

Maanantai 30.6.2014

Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta

Ellie_88........... 44/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
Haaveilija0.........28/>40.........ya06/2012.......2.lz........1.lapsi,pco,30+v
Caro87: ..........28/?.............ya09/2013........lz...................pco,26v. 1.lapsi
Ärripurri40.......25/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.
Hipsunpöpsy.....06/26-32.....ya11/2011......2.lz,m,pr............2.lapsi..ovl
Äiti74...............02/28.........ya05/2012.........2.lz+l .....2.lapsi,40v.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa, Ricardina,Yritys10

PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Haaveilija0..............dpo 13

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä

:heart: PLUSSANNEET :heart:
Kesäkuu
hannuliini...........plussa 24.6.2014.....ya 8/2011....m+mp+ov+l 1. lapsi
mari1980............plussa 13.6.2014.......yk4...........2.c...........2.lapsi
CHILIGAIL .........plussa 09.06.2014......ya2012.......lz+mp+pr+l.........1.lapsi
Toukokuu:
~SeaWind~...plussa 28.5.2014...yk2..1.c+t+df../1.lapsi/km 06/2014
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.

Viimeksi muokattu:
En ole vielä testannut kun vietän lomaa täällä mökin rauhassa (ts. ei tehnyt mieli huussissa testailla, joten testi kotona). Saattaa olla että ei tarvi testata, kun sellaista menkkajuilintaa, hormonifinniä leuassa ja muutenkin olo, että pian alkaa menkat. Eli taitaa olla turha enää elätellä niitä pieniä toivenrippeitä. Kovasti jo mietin, että mitä ens kierrossa pitäisi tehdä toisin. Mutta jos plussaan, niin sittenhän korkkaisin heinäkuun ;). Tsemppiä kovasti äiti74 sun uuteen kiertoon. En enää tiedä onko meitä muita täällä!?

Ei ole koskaan ollutkaan Menopuria. Mulla on metforminit ja letrozolit.
lekuri sanoi mulle,että kahden letrokierron jälkeen tauko,onko yleistä? Ymmärrän että clomeissa pidetään taukoa,mutta että letroissakin,jo kahden kierron jälkeen??

äitiseiskanelonen Juu, täällä ollaan... Saa katsoa miten jatkoa syksyllä suunnitellaan, alunperinhän IVF/ICSI:n piti olla heti meidän hoitomuoto. Luulen kyllä, että syskyllä kokeillaan kuitenkin vielä inssiä vaikka olen itse vähän kahden vaiheilla asian suhteen. Vielä pitää ainakin yksi kierto mennä näin, kun sairaalassa kesätauko. 3 letrokiertoa takana ja seuraava olis sitten neljäs. Nyt aloinkin jo vähän miettiä, että mitäs jos simpat eivät olekkaan priimaa kun niiden kanssa kuitenkin ollut ongelmia. Ensin 3 näytettä huonoilla tuloksilla, sitten lääkitys ja yksi näyte, jossa hyvät tulokset. Mutta jos tulokset kuitenkin taas huonontuneet. Eikö se sitten tulisi ilmi jos inssiin lähdettäisiin..?

hipsunpöpsy Mulla oli kaksi letrokiertoa ultrilla ja sitten piti kesä jatkaa ilman seurantaa. Eli yhteensä mulle tulee ainakin 4 kiertoa putkeen. Toki tämä 3 kierto oli vähän erillainen, sillä selvää plussaa ovistestiin en saanut joten en tiedä menettääkö lääke tehoaan vai vaikuttiko se aamutestaus tuloksiin...

Kyllä tämä taas tuntuu jotenkin niin raskaalta polulta kuljettavaksi. Eilen tapasin ystävää, joka vasta puoli vuotta sitten tapasi miehensä. Asuvat eri paikkakunnilla ja eäsuhteessa, mutta nyt miettivät että pitäiskö jättää pillerit pois että lapsi vois tulla. Yritin siinä kierrellen kertoa, että ei niitä aina tule vaikka kaksi vuottakin yrittäisi ja kovasti omaa pienokaista kaipaisi... Jotenkin jäi just sellainen olo, että loppukesästä ystävä ilmoittaa olevansa raskaana. No muiden onni ei ole itseltä pois, mutta annoin itselleni luvan että tänään saa harmittaa. Nyt lenkille vesisateeseen huuhtomaan pahaa mieltä pois.

Joo, sori hipsunpöpsy, kattelin vaan että M ja ekaks tuli mieleen menopur. Metuista mulla ei ole mitään tietoa, miksi niitä sulla?
Oon kanssa ymmärtänyt, että clomeissa on se tauko, koska ne niin usein ohentaa sitä limakalvoa. Letroissa ei pitäisi olla samaa ongelmaa. Jos siis limakalvo on kunnossa, miksi pitäisi taukoa? Jos taas gyne nähnyt, että sulla letroillakin se ohenee, niin sitten ehkä :confused:

haavelija, kyllähän se inssissä selviäis millasia siittiöitä on ja paljonko. Ei ihan taideta tuota muotoa sen enempää katsoa, liikkuvuus&määrä&tiheys kylläkin. Mitäs lääkettä sun miehelle on määrätty? Meillä oli taas toisin päin. Eka simppa-analyysi toi normituloksen. Sit inssissä molemmilla kerroilla oli alentunut määrä vaikka liikkuvuus olikin ok, ja sitä myöden aika paljon huonommat mahdollisuudet. Nyt mies oli verikokeissa ja lääkärimme puhui myös kliinisestä tutkimuksesta miehen osalta. Ja sanoi myös, että noilla viimeisimmillä tuloksilla ei edes IVF lähdettäis vaan suoraan ICSI. No, katsotaan nyt. Jos sitä ICSIä haluaa koittaa, olis se sitten vasta elokuun lopulla starttaava kierto (mulla vaan ongelmana, ettei tahdo saada muniksia kovin montaa, max menopurilla kasvoi tasan yks).

Äläs muuta sano. Raskaalta tuntuu tämä aika täälläkin. Tuntuu, että elämä pyörii vaan tämän lapsitoiveen ympärillä. Työt ei kiinnosta, harrastukset ei niin kiinnosta, ystäviä hyvä jos muistaa. Joka ikinen päivä miettii, mitä seuraavaksi ja koska. En osannut ollenkaan odottaa itsekään tätä, vaikka ikää olikin lähemmäs 40 kun toisen yritys alkoi. Nyt harmittaa vietävästi, että jätti kaiken näin myöhäiseen. Lisäksi yksityisellä hoidot ja ultrat maksaa aina satasia, eikä tässä nyt kovin hyvätuloisia olla. Mut periksi en ihan vielä suostu antamaan....

Viimeksi muokattu:
äitiseiskanelonen Miehelläni alentunut testo-taso... epäiltiin jopa Klinefelterin oireyhtymää, mutta se poissuljettiin kromosomitesteillä ja sillä, että vähän kuitenkin oli siittiötä (alkutilanteessa puhuttiin kuitenkin kymministä tuhansista eikä lähelläkään miljoona oltu). Ei edelleenkään tiedetä mikä tuohon alhaiseen testoon on/oli syynä. Oli kyllä tosi stressaava työtilanne ja jotenkin kai sitten päädyttiin, että se saattaa vaikuttaa. Halukkuutta on kuitenkin koko ajan löytynyt, toki ehkä vähemmän kuin aiemmin mutta ei siis ole ollut mitään ongelmia erektion kanssa. Sitten kokeiltiin 3 kk clomifenin rinnakkaislääkettä (nimeä en muista) ja sillä saatiin testotaso nousemaan ja normaalitulos simppatestistä. Nyt vaan vähän epäilyksiä, että jos lääkitys ei enää vaikuta toivotulla tavalla niin saattaa olla nämä ovulaation induktiot ihan turhia. Me ollaan oltu koko ajan julkisella puolella ja siksi meillä meni melkein vuosi vaan noihin tutkimuksiin ja "miehen parantamiseen". Tuntuu, että aika loppuu kesken. Itselläni ikää 32, miehellä 34. eikä meillä ole sitä vielä ainokaistakaaan :( Surettaa jos siihen IVF/ICSIin mennään, niin julkisella ei varmaan ole toivoa tämän vuoden puolella päästä. Joten vähän olen yksityistäkin miettinyt, mutta miehelle en ole vielä uskaltanut puhua mitään...
Oliko teillä ensimmäinen ihan "luomuraskaus" ja nyt vasta kakkosen kohdalla ongelmat tulleet?

Joo, eka heti kun pillerit lopetti, olin 38v, toista väkerretty se kaks vuotta. Mulla on se amh arvo 0.2 eli munisreserviä ei paljoa jäljellä, mutta eihän siihen nyt paljoa tarvitakkaan.

Miehen labratulokset toivottavasti tulee tällä viikolla vielä. Saas nähdä tuoko se mitään selitystä tilanteeseen. Tosiaan on hyvä tietää, että myös mies voi saada apua lääkkeestä.... Mutta kuten lääkäri selitti, tulokset voi olla hyviä tai huonoja ihan vaan sattumalta, eikä niihin välttämättä löydy mitään loogista syytä.

Julkisella on varmaan puolen vuoden jonot, tai no näin jossakin, riippuu tietenkin paikasta. IVF jonoon ei kai julkisella pääse ennenkuin ne inssit on koitettu (?). Aika kauan kyllä menee julkisen hoidoissa jos tutkimuksiin menee jo vuosi :(

Kyllä ymmärrän, että sitä ekaa odottaa varmasti enemmän kuin sitten seuraavia. Mun mielestä sulla on vielä hyvin aikaa =)

hipsunpöpsy Mulla meni aikaa ennenkuin löydettiin annos jolla letrot toimii. Noita epäonnistuneita kiertoja oli kaksi, nyt isommalla annoksella on ollut kaksi onnistunutta kiertoa ja nyt alotin kolmannen. Kesän yli saan näillä mennä. Pitää tarkistaa polilta jos tämä kierto ei tuota tulosta niin voinko alottaa neljännen ennen kuin polille taas pääsee. Ei mulle siis ainakaan ole puhuttu, että pitäisi taukoa pitää. Näidenhän ei pitäisi samalla tavalla limistäkään ohentaa kuin clomit.

hannuliini
:hug: Pahoittelut.. toivottavasti ei sentään kohdunulkoinen.

Muoks. Ainiin mulla tosiaan on nyt kp 3 menossa.

Voi ei,hannuliini :hug:.Toivottavasti olisi ollut kemiallinen ja raskaushormoni laskee itsekseen. Olisin kyllä niin suonut teille onnistumisen. Tsemppiä.

Nyt alan oikeasti epäillä, että olikohan ollenkaan ovista tässä kierrossa. Sen tummimman viivan mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa ja vielä ei ole alkanut (ja negat on kyllä testattu!). Eli taitaa tulla taas "oma" pitkä kierto tästä, nyt kp 31. No toivottavasti menkat pysyisi vielä pe-la pois kun suuntaan festareille (saapa tämän kierron pettymyksen purettua rentoutumalla).

äitiseiskanelonen Eilen vähän selailin yksityisten hintoja ja kyllä ne näytti aika hurjilta...AUTS! Miehen lääkityksestä: Yleensähän sanotaan, että lääkityksellä ei voi vaikuttaa miehen hedelmällisyyten. Mutta silloin kuin miehellen lääke määrättiin, niin muutamista lapsettomuusblogeista luin että lääke oli tepsinyt. Mutta siis ilmeiesti hyvin yksilöllistä, että miten lääke toimii.
Juu ja kyllä tässä on vielä aika, mutta kun asia on pyörinyt pian kaksi vuotta päässä lähes päivittäin, niin alkaa oma "persoonallisuus" muuttua aika paljon. Jotenkin ahdistun ihan suunnattomasti siitä, että en oikein osaa enää iloita asioista ja nauttia hetkestä. Koko ajan elän elämää, että sitten joskus jos onnistutaan ja sitten toisaalta mietin, että jos tähän menee vielä muutamia vuosia niin pysyykö pääkoppa oikeasti kasassa. Ei sais murehtia, ei sais...

Viimeksi muokattu:
hannuliini: Suuret pahoittelut :'(

Ei se helppoa ole tietenkään kellään, joka täällä on kuukaudesta toiseen, mutta keskenmeno on sitten vielä astetta ikävämpi.

Joo, mulla nää sekoilut yhä jatkuu. Pyysin labrakokeita työterv.lääkäriltä, keltarauhanen ja estrogeeni, ja lisäksi kilppariarvot. Kilppariarvothan voi katsoa koska vaan mutta tarkoitus oli odottaa noissa muissa sinne kierron loppupuolelle, kp20-23, jotta näkee sitten nouseeko arvot. Lääkäri varasi mulle ajan kilppariverikokeeseen heti seuraavalle päivälle. Oli sitten verikokeen ottaja jostain syystä ottanut verta myös noihin kahteen muuhun....kp4!!! Eihän niistä mitään arvoa saa näin alussa. Ei hitsi mua harmittaa. Menee omasta kukkarosta ja nyt sitten kahteen kertaan. Labra ei kuulemma vastaa kun en itse ollut tarkastanut mitä kokeita otetaan listasta (jota mulle ei näytetty). Oli kilppariarvotkin puolessa vuodessa huonontuneet radikaalisti, ja itse oon laittanut noiden clomien ja muiden piikkiin kaikki oireet :( :'( Kyllä on aika valivali päivä..... sorry

Tsemppiä meille seuraaviin kiertoihin! Olis kiva nyt saada tännekin niitä plussia, joka ketjussa kun on vaan niitä ikäviä uutisia.

Yhteistyössä