Clomittaret 2014

mymosa
Onnea plussanneille ja tsempit hannuliini <3

Täällä vaan ootellaan nyt ens viikon verikoetta.. Jos se eka vahva nyt oli ovis+ niin sillon nyt ois dpo1. Lämmöt on ainakin tippunut 36.3 --> 35.4..
 
Positiivista on se et alkaa pikku hiljaa löytymään vastetta noilla lääkkeillä. Tänään tuli kelalta kirje siitä et maksukatto on ylittynyt ja oon oikeutettu saamaan erikoiskorvauksen loppuvuoden lääkkeistä. On se aika positiivista et kun tällä viikolla pitää hakee tota menopuria vielä lisää niin se maksaa sen 1.50 sen 140 euron sijasta.. Mies jo vähän pelkää sitä et jos ne kaks follia sieltä kasvaa niin sit voi tulla 2 lasta yhtä aikaa..
 
Ärripurri ja Mari1980 Tsemppiä piinailuihin, toivotaan että tällä kertaa on onni mukana.

Mintikka toivottavasti vuoto ei ala, vaan olisi tärpännyt :)

hannuliini josko tällä kertaa lääkkeen nostaminen toisi toivotun tuloksen.

ON: itselläni tänään kp 1 (3.6). Jos jotain positiivista, niin kierto vaan 30 päivää...hienoa. Nopeammin siis mahdollisuus uuteen "yritykseen", josko sekään onnea tuo mutta nyt yritän ajatella positiivisesti. Lisäksi voin nyt hyvällä omalla tunnolla nauttia kreikan herkuista ilman pelkoa ruokavalion vaikutuksista... niin ja ehkä janojuomaksikin voi nauttia muutaman oluen. Ja mikäs sen parempi hetki saattaa alulle pienokainen kuin lomamatka lämmössä. Eli ens viikosta lähtien tämä nainen pitää taukoa kaikista palstoista ja lapsettomuusblogeista ja nautin lomasta sekä suomen keskikesän juhlasta, vaikkakin Kreikan saaristossa :).
 
mymosa Tsemppiä ultraan!

Täälläkin on nyt kp 1. En ole vieläkään saanut vastauksia polilta verikokeista ja tänään olisin sinne soittanut, mutta mitäpäs enää soittelen, kun menkat alkoi ja ovis on luulisin varmasti ollut. N. 12 päivää siitä millon oletan oviksen olleen alko menkat. Eli mennään tällä letrozol annostuksella sitten kesän yli.
 
Hannuliini: Hienoa, että sulle on alkanut hoidot tepsimään. Mulla myös esikoisen kohdalla kauan haettiin oikeaa annostusta, ennen kuin alkoi munikset kasvaa. Ja lohdutuksena miehellesi, niin mulle tehtiin 4 onnistunutta ovulaatioinduktiota. Ja niistä jokaisessa oli kaksi johtofollia. Eli riski kaksosiin oli olemassa joka kerta. Kuitenkin vain yksi lapsi syntyi. Kannattaa ajatella, että tupla munikset tuplaa mahdollisuuden tulla raskaaksi. :)

Tsempit piinailijoille! :) Ja neganneille :hug: sekä jaksuja uusiin hoitoihin ja hoitojen odotteluun. Minäkin täällä taustalla odottelen elokuuta. Vaikka toisaalta toivookin, ettei kesä/loma lopuis ollenkaan.
 
mymosa
Limakalvo 10mm ja kohtu 35mm.. johtofollia ei ollut eli joko ei oo kasvanut tai sit puhjennut. . Ei sanonut muutakuin että limakalvo hyvä. Mutta mitä luin niin kp 17 ja oviksen aikaan pitäs olla paksumpi?
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuville ja joutuneille.

Tuli eilen illalla testattua ovistestillä ja kaksi viivaa tuli, mutta eivät olleet tasavahvoja, joten varmaan se nega sitten oli. En vaan uskaltanut tehdä raskaustestiä.

Nyt alkaa mun clomitaraika olemaan ohi ja joudun lähtemään täältä tyhjin käsin. Kyllähän se harmittaa, ku näistä hormonaalisesta lääkkeistä ei ollut mulle apua. No, on mulla vielä pari inssikertaa kokeilematta, joten toivoa vielä löytyy näiden hoitojen suhteen.

Kiitos teille kaikille tuestanne, se on ollut mulle elintärkeää tässä raskaassa elämäntilanteessa. Täällä on tullut jaettua niin ilot kuin surutkin. Paljon plussatuulia teille ja toivottavasti me kaikki plussataan mahdollisimman pian!

Munt voi poistaa listalta
 
Jaksamisia vastoinkäymisiä kokeneille, kunpa tänne iskisi kunnon plussa-aalto, olisihan se vähintäänkin reilua!

mä olen vaihteeksi optimistinen tämän pikkukakkosprojektin suhteen.
Olin folliultrassa aamulla ja kohdun limis oli n.11mm ja oikealla puolella komea johtofolli, 23mm x 18mm. meinas että voisi pian irtoilla, mutta määräsi kumminkin Pregnylin, ettei historia toista itseään ja jää irtoamatta.
lääkärin määräyksestä meillä heilutellaan tänään peittoja ja pistetään Pregnyl sen jälkeen. :)
 
Täällä sairastellaan jälleen poskiontelon tulehdusta tänään haettu lääkekuuri ja keskiviikkoon asti sairaslomalla. Tänään käyty myös aamulla tyksistä ja tällä kertaa oli hyviä uutisia mulle on kasvanut 20mm folli, eli illalla pistän irrotuspiikin ovitrellen, miten toi käytännön toimii koska se folli mahdollisesti sit irtoo? Et sänkyhommia tiedossa muutama iltana.. ja torstaista eteenpäin sit luget, sit kun ne loppuu niin pitäis tehä r-testi.. toivon mukaan se folli sitten puhkee..
 
Miten muuten menee noi dpo päivät? onko mahdollista kun eilen illalla laitoin ton ovitrellen niin et ovulaatiotesti olis jo positiivinen ainakin kaks viivaa piirtyi aamulla mut se toinen ei ollut viel yhtä vahva kuin kontrolli viiva eli testailu jatkukoon tässä talossa. eilen illalla tuli heilutelty peittoja illalla varmaan jatkuu tämä homma.. mä voisin tässä aikani kuluksi päivittää ton listan.
 
Clomittaret 2014

Tiistai 10.6


Nimi___________kp________YA/YV______hoitokerta__muuta


Ellie_88........... 28/27-30.......ya02/2013........t+df+lz............1.lapsi,pco
Ärripurri40.......28/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.
Hannuliini.........27/30-40......ya08/2011.........m+mp......pco, 1. lapsi,25v.
Mari1980.........22/28..............yk4.................2.c................2.lapsi,34v
mymosa..........22/??........ya12/2013.........2.c.......... pco/4.lapsi/km 2/14/31v
Hipsunpöpsy.....14/26-32.....ya11/2011......lz,m,pr............2.lapsi..ovl
Äiti74...............10/28........ya05/2012.........lz.....................2.lapsi,40v.
Haaveilija0.........07/>40.........ya06/2012.......2.lz...............
1.lapsi,pco,30+v
Caro87: ..........05/?.............ya09/2013........lz...................pco,26v. 1.lapsi
Ärripurri40.......02/28.............ya04/2011........2.c..................2.lapsi,40v.


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, gp=gonapeptyl, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, lu=luveris, df=diformin, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, org=orgalutran, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko
Tauolla/taustalla/kadonnut
Marjis, Suann, Marke, Malla84, Melody89, Miukula, Siiri, Kais, Tiuhti, Heluna, Inessa,Chiligail, Ricardina,Yritys10



PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Haaveilija0..............dpo 13
Mymosa.................dpo 11......13.6
mari1980................dpo 9......15.6.

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne. jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä



:heart: PLUSSANNEET :heart:
Toukokuu:
~SeaWind~.....plussa 28.5.2014........yk2............1.c+t+df......la?/1.lapsi
Hillevi80............plussa 27.5.2014.......ya04/2014........1.c.........la?/2.lapsi
nallukkan...........plussa 26.5.2014......ya11/2011..... 1.c+m/df...la?
Maaliskuu:
Melody89...........plussa 15.3.2014.....ya06/12..5.c..la20.11.2014/km 04/2014
kaathy................plussa14.03.2014....ya2012.......lz+mp......la 11/2014
maljens..............plussa11.03.2014.....ya06/13.....lz+mp......la20.11.2014
moon stars........plussa19.03.2014.....ya08/2011..6.c...........la17.11.214
Helmikuu:
Ambrosia85........plussa24.02.2014....ya10/2010....tauko.....la04.11.2014
Miyaka................plussa22.02.2014...ya2010.........metut....la30.10.2014
Penni79..............plussa15.02.2014....ya01/2013.....1.c.....la 25.10.2014
Tammikuu:
seemi...................plussa.03.01..................taukokierrolla tärppi, pco, 1.lapsi
vauvatoiveinen.....plussa.21.1......................la04.10.2014/kkm 02/2014
Vastavirrassa.......plussa.25.1......................la04.10.2014/1.lapsi

Plussanneet Clomitteret - pinkka
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet-a//
Clomittarien aikaisemmat pinot
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//


Päivitys pyynnöt PUNAISELLA
Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
 
Viimeksi muokattu:
hannuliini Mulla ainakin pregnylillä seuraavana aamuna oli jo ovis testi tosi vahva plussa. En tiedä eroaako tuo ovitrelle jotenkin pregnylistä, mutta jos samanlainen niin pistämisestä pitäisi 36h kuluessa irrota.

Alotin tosiaan letrot taas ja ajattelin tänään soittaa kuitenkin polille niistä loppukierron verikokeista jos niissä onkin jotain vaikka menkat tuli ajallaan. Vähän epäilyttää koko kierto miten mahtaa käydä vaikka folli taas kypsyis. Irtoaakohan ilman irrotuspiikkiä.
 
hannuliini Joo vähän vahvempi sais olla niin olis plussa :) Kokeile myöhemmin uudestaan, saattaa hyvinkin olla. Ite en testaile aamupissasta, kun tuntuu, että mulla se on jotenkin laimeempaa. Kontrolli viivakaan ei aina tule heti niin vahvaksi kuin jos myöhemmin päivällä kokeilen.
 
Tervehdys arvoisat Clomittaret... Olen ollut taustalla seuraamassa teidän juttuja ja onhan täälläkin paljon tapahtumia, hyvä. =)

Itseni voi poistaa taustalijoista ja siirtää plussanneisiin.

No kyllä se alkaa nyt aika todelliselta tuntumaan. CB digi näyttää raskaana 1-2 viikkoa ja nyt menossa dpo 18 eikä muuta kun tissi kovenee ja alavatsan nippailut voimistuu.

Minulle voi nyt päivittää:
CHILIGAIL plussa 09.06.2014 ya2012 lz+mp+pr+l siittiöt 1.lapsi
Voi kuulkaa mä luulin 3 vuoden yrittämän jälkeen ettei tämä päivä tule koskaan, mut TULI!!

Uskoa siis kaikille teille Clomi-siskot ja häntäpystyyn vaikka hakaneulalla...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä