Clomittaret 2014

Juu mulla on aina tapana kirjoittaa romaaneja. :D

Chiligail: Eipä mua välttämättä tartte listoille vielä laittaa, ehkä taustailijaksi. Nyt pitää ensin saada aikaiseksi soitella se gyne ja lähete asia. Ja tosiaan kun en tiedä viel miten mun tiedot merkattais. Kun yritystä tän kakkosen suhteen on periaattees ollu vajaa vuos, mut kun oikeastaan tiesin et hoitoja taas tarviin ja mieskin vasta lämpeni ajatukselle. Nii periaattees yritys alkaa kun lääkkei saan.

Moon star: Heikot viivat näen, mikä oli sun dbo noissa? Mulla kyl välil on tullut tuollaisia viivoja, vaikka en ole ollut raskaana. Mut tosiaan mun pco aiheuttaa moista. Ja jos alkaa vahvistua, niin taitaa se ihan sitä oikeaa hcg:n nousua olla. Tsemppiä! =)
 
Miukula: Tervetuloa! Oli mukava lukea historiasi. Toivotaan, että pääset pian suunnittelemaan ja aloittamaan tarpeelliset hoidot. :)

Grill: Mikäli käyt kurkkimassa meitä täällä viel, niin onnea tuhannesti!! Aivan ihana kuulla, että pitkä odotus ja yritys on palkittu <3

Moon stars: tällä pienellä kännykällä kun tihrustan, niin en näe kahta viiva, mutta uskon että se siellä on :) tässähän on monta ikkunaa välissä kun tuota kuvaa katsoo, etteihänse ole ihme ettei haamu tänne asti näyttäydy :)

Kuumeilija87: mulla on myös sivuääni sydämessä, joka välillä härnää. Nyt ihmettelin miehellekin, et johon tulee tykytyksiä, mutta en osannut yhdistää lugeihin :/

Rakas Chiligail kuomaseni: meistähän tulee päivä päivältä enemmän kaltaisiamme!! Mie en kestä, mie romahan! :D hehehee on tää huvittavaa! Katohan niin taas meillä alkaa kierto samana pv :)
 
Tervetuloa Miukula!

Tulipa käytyä ultrassa ja onneksi ovista ei ollut vielä tapahtunut. Niin vähän arvelinkin, sillä mul on aina tullut vahvat plussaviivat testiin. Folli oli kyl tosi laiskasti kasvanu, oli vaa suurentunut 3mm, mutta kuulemma kaikki näytti valmiilta, joten sain pregnylin tänään ja huomenna onkin sitten se suuri hetki.
 
Yritys10: Mä luin jostain että sivuvaikutuksena saattaa olla tykyttelyä ja rytmihäiriöitä. Mulla ainaki mulju miten sattuu. Ja nyt ku lopetin Luget sunnuntai aamuun ni olo on taas ihan normaali, ei tykytä ja normaali annos Emconcoria riittää. Muuten jouduin usein ottaan toisen annoksen illalla ku tuntu että sydän tulee rinnasta ulos. :) Täytyy puhua lääkärille kunhan ne menkat nyt vaan alkas ja pääsis uuteen kiertoon!!
 
Moon stars: en tosiaan ollut huomannut katsoo sun piinapäiviä. Mut toivotaan et alkais vahvistuu nuo testit. Silloin kun ite raskauduin, niin dpo 11 oli haalea viiva ja dpo 13 digi näytti raskaana 1-2 viikkoa. Mut onhan toi hcg:n nousu yksilöllistä ja kiinnittymisen ajankohtaa ei tarkkaan voi arvioida. Mulle ainakin viralliseksi testipäiväksi silloin lääkäri antoi dpo 15, et tulos on luotettava. Olin vaan hätähousu testaamaan. :)
 
moon stars: Älä huoli kyl se vahvistuu ja nythän voi tikuttaa ihan huolella kun tulosta näkyy.. Paljon kivempia noi haaleatkin II-viivat, mitä nää plankkojen näkymät.

Äiti74: juu päivitän "luomu"kierron... voihan se napsahtaa niinkkii :)

Miukula: juu laitan taustalle ja sit mukaan listaan ku tiedät lääkkeet/kierron

Kuumeilija87 ja Yritys10: Saas nähä tuleeko meistä 3:sta kiertosamiksia, viime kierrossa oltiin Yritys10 kanssa samikset. Täällä vielä aika hiljasta, vähä nappailee mut eipä muuten mitään, eli alakerta nukkuu :popcorn:

Kaathy, Majlen: missä mennään, mitä kuuluu, joko piikitetään Menopuria. Onko tuntemuksia, entäs folli ultrat, millo? Tsemppiä

Majlen: nauratti tuo kuukautiset tuli mut ilmavaivat olivatkin yllätys vauva.. heheh no oisko nyt se vai vaan päivällä syömäni pavut, mut kyllä rupsuttaa ilman ilmaa:O
äsken tein kyl rumaa... hmm.. 150 g fazer sinistä ja 30 sekunttia mikrossa, juu OLI hyvää ja siihen vähän pakaste mansikkaa ja dippiherkku valmis... nannaa...
Josko nyt hyvä olo tois tädinkin kylään..
 
Viimeksi muokattu:
Musta ainakin tuntuu, et noi jutut näistä: "kuukautiset tuli ja silti raskaana", niin on enempi osunut sellaisille, jotka eivät välttämättä ole edes raskautta toivoneet. Et on oikeasti vahingosta kyse. Ja muutenkin saattanut olla sellainen henkilö jolla kierrot vaihtelee, et ei osaa epäillä raskautta, vaikka vuoto oliskin poikkeavan niukkaa.
Toki nuo tarinat luo toivoa ja haluis itekin uskoa niihin, mut useimmiten kun raskaaksi tuleminen on toiveissa, niin ei näitä ihmei tapahdu.

Minäkin tässä luomuillessa jo uskoin kiinnitymisvuodon mahdollisuuteen, kun tuhrutti pari päivää, eikä menkat alkanut. Enpä tiedä miksi niin, kun yleensä mul ei tuhruttele. Ja kun se oli juuri sellaista pientä veristä valkovuotoa. Mut ei mitään testi negaa ja nyt odotan terojen käynnistävän vuodon.

Ja muutenkin tämä yrittäminen saa tarkkailemaan olojaan, liiaksikin. Meinaan aikoinaan hoidoissa ollessa eniten raskausoireita oli mun nega kierroissa. Plussakierto oli vähäoireisin, eikä raskauden alussa muutenkaan ollut oikeen mitään oiretta. Oli vaikee uskoo et masus joku on. Mut nuo kuuluisat ilmavaivat kyl vaivas alkuraskaudessa. :D
Ja noista lugeista sen verran, et nostaa lämpöä ja mulla ainakin rinnat kivisteli loppukierrossa.
 
Grill ihana juttu,onnea oikein kovasti :heart:

moon stars mä nään tossa avatussa haaleen viivan,toivotaan sille kovasti vahvistumista!!! :)

Ovis tais tulla maanantai aamuna,pienet krampit oli mut ei mitään sen suurempia. Toivotaan et meidän peiton heiluttelut riittää..

Tervetuloa Miukula!
 
Clomittaret 2014
Keskiviikko 19.02

Nimi__________kp_______YA/YV_____hoitokerta__muuta
Kuumeilija87.34/36...........ya01/2013........f+pr+l......pco,1. lapsi, 26v.
Penni79........33/22-26.......ya01/2013........1.c.........endo, 34v, 2.lapsi
Chiligail........31/29............ya08/2012........mp+pr+l...35v
Yritys10.......3127-30........ya11/2012........c+l..........1. lapsi,30v
moon stars...29/30-53.......ya08/2011........4.c..........1.lapsi,27v
Ambrosia85...24/30-32.......ya10/2010.....................rk4/2013, ku04/2013
Karmini.........18/28-30.......ya07/2013........4.c.........2.lapsi, 26v.
Mintikka........17/30-38.......ya11/2012........4f+l......... 1.lapsi
Hannuliini......15/30-40.......ya08/2011.....................pco, 1. lapsi, 25v.
tiuhti^...........13/32-40.......ya10/2011........?
Kais..............13/27............ya2006.............c.......1.lapsi,37v,siitt. häikkää
Siiri84...........12/25-32.......ya08/2013.................1. lapsi, selitm. 29v
kaathy..........09/33-100......ya2012...........lz+mp.........pcos, 27v
Hipsunpöpsy.09/28-38.......ya11/2011.......c..........2.lapsi,09/2013km 35v.
majlen83.......07/30-100.....ya06/2013........lz+mp.......1.lapsi, pco, 30v
ellie_88........07/26-27.......ya02/2013........t+c.......1.lapsi,ovulaimott
Äiti74............06/28...........ya05/2012.......tk.........2.lapsi, 40v.


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
-minävain-, lotta1, dots , inessa, Miyaka,Marjis, Suann, Marke, Malla84 Melody89, Miukula


PIINAILIJAT JA JÄNNÄPÄIVÄT
Kuumeilija87...dpo 18
Chiligail...........dpo 17/ 17.02.
moon stars......dpo 15
Ambrosia........dpo 08

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.
jännäpäivä= raskaustestin tekopäivä




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Helmikuu:
Nimim...............Plussa/YA.............lääke/laskettuaika/muuta
Penni79........15.02.2014/ya01/2013.....1.clomit/la 25.10.2014

Tammikuu:
Nimim................Plussa.......................lääke/laskettuaika/muuta
seemi...................03.01.2014....................tauko/1/2 pco,1.lapsi
vauvatoiveinen.....21.1.2014......................... la04.10.2014/1.lapsi
Vastavirrassa........25.1.2014.........................la04.10.2014/1. lapsi



Comittaret 2013 -pinon linkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2222299-clomittaret-2013-a/

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Muistakaa tehdä päivitykset PUNAISELLA ja kp yli kierron pv:t siirretään taustalle mikäli et muuta ilmoita

Ohjeita listan päivitykseen:
1) Hae viestiketjun viimeisin viesti, jossa päivitetty lista.
2) Klikkaa ko. viestin (listan) alapuolelta "LAINAA"
3) Listan alapuolelle avautuu uusi muokattava lista. Poista lainausta osoittavat hakasulut edellisen päivittäjän nimi nimimerkkilistan alusta ja lopusta (QUOTE). Siis kaikki se joka on ekojen ja viimeisten hakasten sisällä!
4) Voit esikatsella muokkaamaasi listaa, kun klikkaat painiketta "muokkaa ja esikatsele".
5) Sitten lopuksi painat, "Lähetä". Näin voit halutessasi päivittää joko koko listaa tai omalle kohdallesi omia tietojasi aina halutessasi.
HUOM! Harjoitella saa, vaikka viestin lähettäisi, voi sitä helposti muokkailla jos virheitä tulee:)

Päivittäjät: moon stars, siiri84 ja Chiligail
 
Viimeksi muokattu:
SUOMI on hieno maa, :flower: HOPEAA ja KULTAA :LOL:

Ihanaiset naiset, lista päivitetty.

Moon stars: Mitäs mitäs, voi pahus, oisko tarrannu mut hellittäny? Voi kääkkä, voimia ja ei nyt hätäillä.

Karmini: nyt toivotaan mukavia piinailu hetkiä

Miukula: Laitoin sut taustalle, mut infoo vaan ku heitän mukaan ja

NAISET muistakaa päivitys PUNAISELLA...
Päivittäjä kiittää


Kuumeilija ja Yritys: mitään tätin koputteluja?

ON: Kuulkaas, lekurini soitti ja kertoi et hän on poissa perjantaina et pääsisinkö tulemaan huomenna, no mikäs siinä. Mennään huomenna ultraan kattoo miltä sisällä näyttää. Pikku juilimisia on ja snadisti jotain ruskeaa töhnää mut aika hiljaista tädin kans on. Huomenna siis tsekkaus ja sit lekuri oli sitä mieltä et jos ei kerta II-viivaa näy tulevan niin voin kuitenkin alkaa stimuloimaan jo seuraavaan kiertoa varten mun hormooneja. Hmm... huomenna siis jalat pukille :LOL:
 
Otanpa tänne lainauksen (muistaakseni) Rosinan kirjoituksesta tuolta toiselta keskustelualueelta jonka aloitin eli, Hoitoni joka toi onnen:

Ravintoterapeutti antoi meille vitamiiniohjeistukset viimeisimpään hoitoon, miehelle sinkkiä ja mulle 1600mg!!!!! foolihappoa muiden monivitamiinien lisäks ja sit tärppäs

Hmm, minäkin olen aina miettinyt et mikähän olisi toi ns. maksimi Foolihapon kanssa, nyt olen napsinut sellaista 800 mg mut HEI, sehän voi vielä tuplata. COOL.... :p Taidanpa kysyä tuosta vielä huomenna lekurilta.

Oisko muita kysymyskiä naist.polin lääkärille huomenna, voin kysyä? :stick:
 
Oi ei :( olin kirjoittanut jo pitkät pätkät tällä luurilla kun menin kesken kaiken auttamaan miestä sen korjatessa meidän ompelukonetta ja nyt kun tulin jatkamaan niin kaik män :( siispä nyt lyhyesti:

TODELLAKIN LOISTAVAA SUOMI!!! :) :)

Moon stars: pahoittelut plussan häilymisestä <3 onko muissa kierroissa tullut haamuja? Tämä toisaalta voi antaa toivoakin, että miltei jo onnistui!? Jos lääkärin kanssa pääsisit selvittämään onko kiinnittymisessä esim jotain kitkaa... Paljon halauksia ja tsemppiä!

Chiligail: Samaa rataa myös täällä: tänään tullu hieman jotain rusehtavaa töhnää, ei muuta. Menkkoja ei näy, ei kuulu :/ on se tämäkin... Nää lääkkeet on sotkenut kierron ja ovulaatiokin jäi hämärään...
 
kiitos tuesta :) töissä menty kipujen kans välil voimistuu ja välil ei mitään.. nyt taas ei tunnu missään.. vuoto on todellakin tuhrua.. ei varmaan desi riitä määräksi noin.. yhellä siteellä olisin päivän pärjännyt mut vaihdoin ihan hygienia syistä ja nähdäkseni miten vuoteloo.. niukasti... vaikka siis sairaalassa töissä joten juosta saa ja kyykkiä ja kaikkea(olen laitosapulainen) :D niin ei voimistunut ja jotain hyytymiä tulee ja hiukan virtsan mukana verta. tyks ei viel suostunut laskee menkkoi alkaneeks kun aamulla soitin.. joten kai teen testin viel aamulla ja jos sit viel vuoteloo ja testi nega niin soitan uusiks... tällä hetkellä kipuilee oikealt munasarjalt hiukan,


Suomea jännitettiin töissä potilaiden kanssa ja välillä ei voinut töitäkään jatkaa kun piti odottaa mihin tilanne kääntyy mut saa olla ylpeä suomen juokkueesta ja kiekkoilijoista :D
 
Huomenet :flower:

Tuhrua eilen ja tänään voimakkaammin eli kyl täti periaatteessa tulee varmaan kunnolla kylään iltaan mennessä. Mites Yritys10 ja Kuumeilija87, tuletteko samaan kiertoon mukaan.

Majlen83: onnex sulla kans ultra niin näette miten lähdette etenemään, saattaa olla et meillä on melko lailla samaanaikaan sit Menopurin pistelyt, jännä nähä sun määrät ja päivät milloin pistelet :)

moon stars: Toivotaan et alkais kunnolla. Mut luulen tuntemuksiesi perusteella et on kyl tarrannut mut sit lähtenyt valuu pois. Muistan itselläni oli 2 kierronajan ihan ihme tuhruttelua aina tätin tulon aikaan ja olin raskaana, mut se meni sit kesken.
Mut kuten aikaisemminkin jo joku sanoi niin hyvä et sait elimistössä jotain liikkeelle ja II viivaa kuitenkin kertoo jo et raskaudut. :)

Mintikka: kerro miten sun suuri päivä meni?
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti Suomen peli kulkee myös perjantaina, Teemu on Teemu:)

Tsemit tätiä ounasteleville!

ON: Täällä taas uusia käänteitä. Ultrattu on, 1 kpl 12mm folli, 3kpl 10mm folleja, muut pienempiä. Eli periaatteessa 4 vauvan vaara, kuten lääkäritäti näppärästi veisteli. Huomisesta alkaen menupuria puolikkaalla annoksella, 37,5ml. Jos nuo kaikki 4 follia jatkavat mukana, niin 2 niistä imaistaa neulalla pois.
 
Heissan :wave:

Odottelen uutisia tädin tulosta Chiligail (jo vähän koputellut), Yritys10 ja Kuumeilija. Mahtaisko tuo vaikuttaa oman keltarauhasen tuotanto tuohon, kauanko niitä joutuu odotteleen. :confused:

Onko sulla Majlen inssi vai muuten vaan halutaan pienentää monikkoraskausriskiä? Niinhän mullekin väläyteltiin heti ekassa clomikierrossa, että nyt on monikkoraskausriski. No eipä tärpännyt kummastakaan mahtifollista (salaa toivoin molempia plussaksi, hulluahan se olis tietty ollut :headwall: )

moon stars: olipa kokemus taas sullakin :hug: Ensi kerralla se sitten tarrautuu paremmin, jos nyt näyttää siltä, että ei kuitenkaan tällä kertaa. Minä oon koittanut tihrustella hätähousutestaajienkin viivoja, ja 95% en mitään nää niissä vaikka muut huutelee haamua.

Muidenkin uutisia olis kiva lueskella kun itsellä ei nyt tapahdu yhtään mitään. Tai no, aavistuksen jotain limaa on havaittavissa, hieman sameaa/valkoista vielä. Ja rinnat on lääkekierroista poiketen pehmentyneet... eivät enää näytä niin täytetyiltä :LOL: . Kohta sit odottelen niiden kipeytyvän aaarg.
 

Yhteistyössä