Clomittaret 2013

Hydrangea kiitos :heart: Jännittää välillä ihan järkyttävän paljon, välillä on taas olo etten tajua edes mihin olen menossa:) Vaikea ymmärtää että oon huomenna joko todella todella onnellinen tai todella surullinen:( Vaikka ainahan voi sattua jotain mutta jos huomenna kaikki ois hyvin niin uskaltasin jo vähän enemmän uskoa tähän:)
Ja sulle tsemppiä huomiseen tosi paljon kans! Toivon että tulee hyviä uutisia!
Noi lääkekulut on kyllä ikäviä:/ Niistä kai sit menee aika nopsaan Kelan lääkekatto täyteen, mutta joo noi yksityisen ultrailut on kyllä aika hintavia:/ Ois kiva että ne sais johonkin vakuutukseen tms. Toivottavasti tää ois sulla the kierto, ja seuraavat maksut oiskin sit vauvajutuille ja varhaisultralle:)

Ai niin ja mun mielipide siitä että tää on huippu ketju on vain vahvistunut. Muita ketjuja oon nyt selaillu ja tuntuu että aina meinaa löytyä riidanhaastajia tai niitä jotka ei ymmärrä toisten ajatuksia/tunteita. Toki mielipiteen saa aina sanoa ja ei tarvitse olla muiden kanssa samaa mieltä, mutta tuntuu että tän ketjun on löytänyt aika samanhenkiset naiset ja sellaiset, jotka ymmärtää toisten tunteet vaikka ne ei ois omia, tai ainakin arvostaa sitä että ihmiset tuntee ja ajattelee eri tavalla. Ja että tässä on kyse niin suurista tunteista ja että päivät vaihtelee huonoista hyviin ja toisten tukena ollaan. Tippa tulee silmään kun mietin miten hieno tää ketju on.
 
Täytyy vaan kompata luna_82 kommenttia tästä ketjusta! Vaikka vain hetken ajan olen kerennyt tunnustella ilmapiiriä, niin heti tuntuu lämpimältä ja avoimelta. Kohta vuoden ajan palstailleena ja muutamissa ketjuissa mukana olleena, erityisesti kuumeilupuolella, tunnen itseni hieman uloskasvaneeni niistä ketjuista, joissa aiemmin olin mukana. Onhan nämä mietteet ja tunteet aivan erilaiset nyt kuin yrityksen alkutaipaleella.

Tsemppiä luna_82 huomiselle! Sun plussaus antoi kyllä toivoa itsellekin :)

Samoin Hydralle huomiseksi todella paljon tsemppiä, että ultrassa odottaisi mojova folli!!

Miyaka itsekin olen saanut digiin valeplussan, jolloin viiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva. PCO:hon liittyy kyllä väärät plussat testissä, joten itse luottaisin gynen ultraukseen..

ON: Eilen tein vain tikkuun pissaamisen ilosta ovistestin ja pienet sydämen muljahdukset sain aikaan, kun testiin tulikin plussa! Googlettelun jälkeen selvisikin, että clomien aikana ei kannata testata väärien plussien takia. Kiltisti nyt odotan kp 10 testailun aloitukseen. Tänään napsahti viimeinen clomi ja ilolla olen loppukierron ilman! Kuuma on koko ajan ja sydän tykyttelee päivät pitkät. Toivottavasti varsinkin sydän oireet helpottaisi, kun lääkkeen vaikutus laimenee elimistössä..
 
Ei mulle ainakaan edes ylilääkäri ole koskaan sanonut, että clomien aikana ei kandeis tikuttaa väärien plussien takia. Mutta pco ilmeisesti saattaa aiheuttaa vääriä plussia ovistesteihin. En kuitenkaan ole kuullut että digi olisi antanut vääriä tuloksia?

ON: menossa dpo 4 ja rinnat ovat kipeät. Koskiessa ja tuossa äsken kun pesin naperon pyllyä ja tissini hipaisivat hänen selkäänsä ... outs.. : / Onkohan se ihan normaalia oviksen jälkeen? ainakin hyvin kuivaa on, ei yhtään mitään valkovuotoa. lisäksi maha on hyvin sekaisin. Kuvittelen taas kaikenlaista.
 
Hydra, kyllä mie sen kurkkasin ja tummilta ne viivat digissäkin näytti.
Tänäänkin mulla on ollut tuntemuksia pitkin päivää tuolla alavatsalla, noh oli mitä oli, kohta peitot heilukoon, kun mies tulee kotiin :heart: :D

Kiitokset vastauksista ja kommenteista naiset! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
luna, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tää ketju on aivan mahtava. On ihanaa kun ihmiset tsemppaa täällä toisiaan huonoina päivinä ja yhdessä taas iloitaan hyvistä uutisista. Haikein mielin päästän sut huomenna masunkasvattajien puolelle, kun kanssasi on ollut niin mukava mennä yhtä matkaa. Hassua, kuinka joistain ihmisistä voi tulla niin tärkeitä pelkästään netin välityksellä. :heart:

*Stiina, kiitos! :) Toivottavasti sydämen tykytykset palkittais pian. :)

Hipsunpöpsy, mulla on ollut kaksi ovista ja molempien jälkeen nännit kipeyty. Ekalla kerralla hieman enemmän kuin tokalla. Joten ihan normaaleita oviksen jälkeisiä juttuja noi. :)

Miyaka, hyvä, jos tuntemukset puhuu plussan puolesta. Pidän peukkuja, että tärppi kävisi. :)

Digin vääristä plussista. Itse tiedän varmuudella saaneeni kolme kertaa sellaisen. Kaikilla kerroilla digi hymyili, mutta viiva ei ollut kontrollia vahvempi. Kahdella näistä kerroista testailin noin dpo 10-25 r-testeillä, mutta plussaa ei kuulunut, eikä kuulunut menkkojakaan. Lopulta sitten aloitin jossain vaiheessa terot vuodon käynnistämiseksi. Joten kun en ollut raskaana eikä vuoto alkanut itsekseen, niin näiden oli pakko olla ovuloimattomia kiertoja. Nämä plussat sain ennen OI-lääkityksiä. Yhden väärän plussan sain viime kierrossa, jossa ultrassa todettiin tulevan ovuloimaton kierto. Joten kyllä ainakin joillakin digi näyttää välillä väärin. Muistelen, että täällä ketjussa viime vuonna niitä tuli parille muullekin. Tämän takia olen aina vähän vainoharhainen kaikkien ovistestien kanssa ja luotan enemmän siihen, mitä lääkäri ultralla näkee. Oviksen tapahtumisen varmistan aina lämmönnoususta ja kahdessa oviskierrossa multa myös otettiin prog-koe varmistukseksi.
 
Heippa kaikille! Oon hieman ollut poissa ja yrittänyt tuuletella ajatuksia yrityksestä. Huonolla menestyksellä. Täällä on ollut tosi vilkasta


Hydrangea Pidän peukkuja, et huomenna saat kuulla hyvät ultrakuulumiset!! :)

Toivottavasti luna saat olla vain super onnellinen huomenna ultran jälkeen ja pikkuisen sydän jyskyttää kovasti!

Hipsunpöpsy Mulla kipeytyy joka kierrossa oviksen jälkeen rinnat, mut muistan lukeneeni, et se johtu keltarauhasesta. Toivotaan, et siellä se olisi hyvä merkki. :)

Miyaka Sulla on kyllä jännä tilanne siellä. Mä en ole koskaan saanut kyllä mihinkään testiin vääriä ovisplussia ja digiä oon pitänyt luotettavimpana ja ainakin mun gyne juuri suositteli sitä.Tosin on kyllä todella erikoista, etää sulla ultrassa ei kuitenkaan follia näkynyt. Tosin oon joskus kuullut jollain toisella palstalla, et folli olisi ollut piilossa jollain ultraus kerralla ja sitten taas seuraavaksi näkynyt, et pidetään peukkuja jos sullakin olisi jossain piilossa ollut. :)Nyt vaan varmuuden vuoksi hyödyntämään! :)

*Stiina Mielenkiintoinen juttu clomeista, tosin eihän vielä alku kierrosta kannata tikutella. Joskus vaan on liian hätäinen. Mäkin oon jo alkanut kp 10 tikutuksen.

Omaa:Tänään on ollut kovasti nipistelyä alavatsalla ja munasarjoissa. Viimeksi kun raskauduin oli samaa, yritän pitää jalat maassa etten pettyisi. Tuskin pettymystä kokonaan pystyy välttämään missään kierrossa. Tekisi mieli huomenna töiden jälkeen hakea testi ja testata jo vkonloppuna. Järkevin tietty olisi odottaa alkuviikkoon, mutta en millään malttain ja näky mulla viimekskin selvästi dpo 10 viiva...
 
NiQ




Perjantai 5.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........57/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....41/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Slartibart........33/29...........yk6/ya3/12...tk(5.c)..............pco,1.lapsi,25v
syksytyttö....32/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Seemi............31/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Mimmuskainen_..29/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
dots..........29/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
hanzku_91...28/29..........ya1/11.........5.c.ins.pr..............selitm,1.lapsi
Malla84......28/60-120.......ya3/13.............1.c..............pco,1.lapsi,29v
kaathy..........27/?..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
Neppu_........27/28(34-59)..ya2010.....keskeytetty->ivf.....pco,1.lapsi,26v
Ansku83..26/27-28..yv2,5..2+1.c+m+t..(pco:3/13 hävinnyt)/ovl,1.lapsi,29v
Niian.............23/27-28......yk9,ya4/2011....2.c...selitm.,1.lapsi,26v
NiQ.................23/27............yk12..........4.c+m+pr.........2.lapsi,27v
Heipa…...........21/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..21/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins..pco,1.lapsi,26v
Miyaka.........21/26-27..........ya06.............1.c+m.........pcos,1.lapsi,34v
Anne Elliot......20/26-32........yk14........................................1.lapsi
Hipsunpöpsy....20/32.............yk17............2,c.................2.lapsi
Kazu87..........4/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
TTT...............14/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............12/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..10/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............8/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Karamelli81.....8/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
Syystuuli74....7/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38



lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v


Piinailijat
NiQ dpo 10
Mimmuskainen dpo 10
Niian dpo 8
Hipsunpöpsy dpo 6



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)


 
Viimeksi muokattu:
Onnea vallan hirmuisesti luna huomiseen, oi kuinka jännää!! Niin peukut pystyssä, että saat hyppiä riemusta ja itkeä ilosta! :)

Toivottavasti hydrangea sulla on myös huomenna huippu-uutisia ja hyvät näkymät!! Uskon niin ja jos ei vielä niin piikityksiä voi jatkaa, se hyvä puoli piikeissä on, että harvemmin kait tulee aivan hukkakiertoja, kun lääkettä voi jatkaa ja annosta nostaa samassakin kierrossa! Vaikka hintaa toki on paljon enemmän..

Miyaka toivottavasti plussa on oikea ja lääkäri erehtyi. Jos tuntemuksetkin tukee tätä niin uskon että näin onkin, mukavia peiton heilutteluita, toivotaan että tuottaa tulosta!

Stiina sama täällä ettei malttanut taas odottaa testailujen kanssa, vaikka tiedän ettei vielä ainakaan mitään voi näkyä.. On vaan niin kivaa tehdä jotain (=tuhlata testejä) :D

On: mä tosiaan en malttanut vaan aloitin ovistestailun, veikkaan että saan tikuttaa monta viikkoa (siis niin pitkään kuin jaksan) ja aloittaa terot, että saa uuden kierron. Luomuovikseen ei oo suurta uskoa, mutta eihän sitä koskaan tiedä :)

Ja yhdyn tähän ylistyskuoroon, että olette te naiset vaan niin parhaita! :)
 
NiQ
Mitäs kuuluupi listan yläpäähän hiljaisempaa eloa viettäville, Slartibart, Seemi, Syksytyttö?

Lunalle oikein paljon tsemppiä huomiselle! :heart: Tuu sitten heti kertomaan kuulumiset! :)

Hydralle toivotaan myös onnistunutta ultrareissua, kyllä saisi tuolla hinnalla jo olla vaikka kaksikin follia :hug: Tsemppiä!

Niian Mäkin sain esikoisesta jo dpo10 ihan selkeän plussan, vähän polttelisi käydä ostamassa huomenna jo testejä mutta katsoo nyt... Koska ajattelit pitää testipäivän?

Miyaka Jotenkin tuntuisi kyllä hölmöltä, ettei folliultrassa olisi follia löytynyt jos se olisi ollut siellä :/ Itse olin myös Clomien alkuvaiheessa bmi melkein 42 ja muistan kuinka ultraus sattui hirveesti kun oli rasvaa niin paljon munasarjojen ympärillä. Nyt onneksi näkyy ultrissakin jo kaikki paremmin, kun oon saanut bmin tippuun tuonne 34 paikkeille. Mutta mä oon kyllä toisaalta kuullut, että pco:n väärät plussat on yleensä sellaisia "melkein" plussia, eikä siis täysplussia (Tosin Hydrallahan niitä ainakin oli niitäkin :( ) Ootko vielä testannut uudelleen ovistesteillä? Entä jos oletkin raskaana, se ainakin selittäisi miksi ei follia näy vaikka ovistesti on plussaa :)

Stiina Enpä ole koskaan kyllä myöskään kuullut, että Clomikuurin aikana voi antaa ovistestit vääriä plussia. Aina sitä näköjään oppii :D (Ja tottahan Google on aina oikeassa :D )

On: Ihan hirvittävät menkkasäryt ollut nyt kahtena iltana. Eilen ei meinannut unikaan tulla kun niin juili. TOSIN tämä ei ole ensimmäinen loppukierto kun kuvittelen itselleni kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet, joten yritän olla rakentelematta pilvilinnoja. Alas on niin kovin pitkä matka :)

Mukavaa viikonloppua leidit! :heart:
 
Hih, heiluttelut on heiluteltu tältä päivältä :p
Mutta joo, tein raskaustestin ja puhdas negahan sieltä tipahti.
Ovistesti näytti tältä salaman kanssa ja ilman:


Livenä ei ollut ihan niin vahva kuin tuo eilinen.

Ja tosiaan nää uudet tikut, joita olen käyttänyt vain tässä kierrossa näyttivät kp 10-17 joka kerta todella hailakkaa viivaa. Eilinen ja tämän iltainen ovat ihan eri sarjassa tummuusasteeltaan.

Sitä jäin myös miettimään olisiko kellonajalla voinut olla vaikutusta? Tein nuo kuitenkin klo 23 aikoihin..

Kyllä tää lapsen toivominen/yrittäminen teetättää kaikenlaista =)
 
lunalle Paljon tsemppiä huomiselle! :)

Miyaka Mulla oli joskus noita samoja testejä ja näyttivät mooooonta päivää hailakkaa viivaa ja ei kertaakaan tullut tummemmaks tai edes samanväriseksi toisen viivan kanssa. Ja verikokeen perusteella olin silti ovuloinut.
 
Heipparallaa:).
Olen pitkään vaan taustaillut ja koittanut pysyä teidän mukana; Täällä kun tapahtuu kaikille paljon ja nopsaan:)
Täällä ootellaan menkkoja alkavaks tos 11. pv:n kieppeillä. Sit alkaa piikittely. Eka IVF siis tulossa ja lyhkäsellä kaavalla. Ei tunnu oikeen miltään, odotukset ei oo kovin korkeella. No ainaki se on hyvä, et vihdoin alkaa tapahtuu
Tänään haen lääkkeet kotiin ihmeteltäväks. KELA-katto paukahti saman tien täyteen, eli heti mulle kaikki lääkkeet tänne .
Hyvää kesänodotusta kaikille ja positiivista semmosta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea ja NiQ
Nyysy, mukavaa kuulla sustakin! Tsemppiä ja voimia tulevaan. :)

skorppari, mustakin tikuttaminen on hauskaa ajankulua. :) Toivottavasti sieltä vielä plussa tulisi. Eihän sitä tiedä, vaikka edellisten kiertojen lääkkeet vielä hieman vaikuttaisi ja auttaisi asiassa.

NiQ, toivottavasti kaikki kuvitelmat osuisi oikeiksi tällä kertaa. Itsekin sitä tulee välillä kuviteltua kaikenlaista, vaikka tietää että edes ovista ei ole ollut. :D Pidän peukkuja! :)

ON: Tänään sain lähtee folliultrasta jo hieman paremmin mielin. :) Folli oli kasvanut noin 14 milliseksi ja limiskin oli paksuuntunut, oli hieman reilu 7 mm. Lääkäri pohti jatkoa pitkään ja antoi mulle jo pistosohjeet pienemmällä annoksella, mutta haki mut sitten vielä käytävästä takaisin, kun olin jo lähdössä ja päätti nostaa annoksen sinne kokonaiseen ampulliin eli 75 iu. Näitä pistoksia sitten taas seuraavat kolme iltaa ja maanantaina sitten onkin tän kierron neljäs folliultra. Toivottavasti sitten siellä olisi jo todellinen kuningatar kasvamassa. Onneks nyt voi lähteä jo hieman paremmin fiiliksin viikonlopun viettoon. :)
 
Jee hydrangea :). Uskon, että maanantaina on aika irrotuskypsä. Mulla oli viimeksi 13 millinen folli, jonka jälkeen 3 päivää vielä pistelin ja neljäntenä oli ovistesti plussa ja irroituspiikki heilahti. Että jos yhtään samalla kaavalla menisi niin saisit maanantaina jo irrotella! Saitteko muuten ajoitusohjeita? Jos inssi suunnitteilla niin pitää pari päivää pidättäytyä, mutta varmaan olisi hyvä jo laittaa "ehdokkaita" tarjolle tässä muutama pv ennen inssiä..
 
skorppari, ei saatu sen tarkempia ohjeita. Lääkäri sanoi kuitenkin, että kannattaa tässä puuhastella ennen inssiäkin, että on simppoja valmiina odottamassa, koska inssin täydellinen ajoittaminen voi joskus olla vaikeaa. Sano myös, että ei kannata pantata ja luottaa pelkkään inssiin, vaan molemmin puolin sitä on hyvä varmistella. Jos sitä sitten vaikka tossa viikonloppuna tekis hieman esivalmisteluita. ;) Meneekö se niin, että inssi on sitten irroituspiikkiä seuraavana päivänä? Täytyykö silloin irroituspiikkipäivänä vielä pistää Menopuriakin?
 
NiQ Täällä on taidettu rakennella samanlaiset pilvilinnat myös, toivotaan että molemmat saataisiin niissä myös jatkaa. Juilimista on meinaan täälläkin, toivottavasti ei turhaan. :)Vähän aattelin et sunnuntaina testaisin vaikka toisaalta voihan sitä hyvin odottaa siihenkin,et menkat on myöhässä, ei se plussa sieltä mihinkään katoa jos raskaana vain olisin, tosin on hyvin mahdollista, että ne menkat alkaa taas ajallaan ja testailuun ei ole tarvetta. Miten siellä koskas sä aattelit testata?

Nyysy kovasti tsemppiä ivf:ään, pidetään peukkuja, että kyytiläinen tarppuu tiukasti kiinni.

Hienoa hydrangea, et oli hyvä ultra tulos. :) Onnea inssiin! Toivotaan, et kun tässä kierrossa on ultrattu niin monta kertaa, et lopuksi ultrataan jo pikkuista. :)
 
Täältä huikkailee superonnellinen luna!!!
En viäkään meinaa uskoa tätä mutta siellä ultrassa näkyi pieni möykky ja sillä syke! Itken ja hymyilen yhtäaikaa! Kaikki oli kuten piti. Mä suunnilleen tärisin siinä ultrauspöydällä. Pidin silmät kiinni alusta asti ja mies silitteli mun kättä ja sekunnit tuntu tunneilta ja hiljaisuutta vaan kesti ja kesti. Sit lääkäri sanoi onneksi olkoon ja sit uskalsin avata silmät ja näin kun lääkäri hymyili ja kysyin että onko kaikki hyvin ja lääkäri sanoi että kyllä ja käänsi ruutua niin että näin paremmin. Siellä se ruskuaispussi ja pötkö näkyi ja syke näkyi selvästi pumppaavana kohtana. Mies sanoi että se oli nähny koko sen hiljaisuuden ajan että kaikki oli hyvin, niin innostuneen näkönen lääkäri oli ollut:) Se oli ihan epätodellista. Sen jälkeen olin kuin jossain huuruissa ja taidan olla vieläkin. Oon niin onnellinen.
 
Voi Ihanaa Luna, onnea ihan hirmuisesti hyvistä ultra kuulumisista!!! Nyt keskityt täysin nauttimaan piukkuisesti ja hyvin etenevästä raskaudesta!!! Oon hirmu onnellinen sun puolesta! Me yritetään kaikki muut tulla sun perässä odottajiin!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Niin ja Hydrangea Jeeeee! Oon niin iloinen että sait hyviä uutisia!!

Ja käyn kyllä varmasti katteleen kuulumisianne edelleen! Haluan pysyä kärryillä ja toivon niin koko sydämestäni että kaikille tulis plussa ja pian jutskailtas yhdessä plussanneiden puolella ja kaikilla menis kaikki täydellisen hyvin. Toki tässä pitää vielä pitää pää kylmänä raskausviikolle 12 asti, mutta lääkäri sanoi että yleensä jos on syke nähty näillä viikoilla niin riskit on pienet.
Voimia rakkaat ikäviin hetkiin ja onnea iloisiin hetkiin ja hurjasti plussaonnea! Ootte ajatuksissani! Mieskin naureskeli kun ensin soitin ystävälle ja siskolle ja sitten jo tahdoin tulla kertoon teille, teistä moni tietää niin paljon enemmän tästä, kun täällä on tullut jaettua kaikki tunteet.
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Hydrangea
Ihanaa luna, tuli ihan tippa linssiin. Onnea tuhannesti, nyt vaan nautit ja hehkut, olet sen ansainnut! Varmasti aivan mielettömän upea tunne! :heart:

Hydrangea mulle käskettiin pistää irroituspiikki viimeksi myöhään torstai-iltana, ja lääkärin mukaan paras inssipv olis ollu lauantai, joten inssi jäi ja kotikonstit vaan oli käytössä. Sillon kun mulle on tehty inssi femarkierroissa niin inssi on ollu ovisplussapäivänä tai siitä seuraavana. Eli varmaan riippuu vähän mihin aikaan pistät onko inssin paras ajoitus seuraavana vai vasta sitä seuraavana päivänä.. Ja mä en ainakaan puregonia pistänyt enää irroituspiikkipäivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Onnea Luna! Hauskaa, että sanoin miehelle et pitää käydä kurkkaa miten Lunan ultra on menny ja sen jälkeen sanoin hälle et Veit sanat suustani kun luin tekstiäsi, olis voinut olla omani... Ja siihen mieheni totesi et tää oli sit teidän päivä. Nimittäin; kävin myös ultrassa tänään koska en malttanut odottaa maanantaihin. Pelkäsin kuollakseni tuulimunaa kun vuotojakin on ollut. Tänään pitäs olla menkoista laskettuna 6+6 ja sydän lyöden ja täristen makasin siinä. Lääkäri näytti ruutua ja sanoi, tässä on kohtu ja tässä on hän. Ja tässä lyö sydän! <3 itku tuli. Nyt vaan rauhallisin mielin yrittää mennä nää riskiviikot, tarvittaessa ajattelin käydä viel ennen kunnallista ultraa kun siihen on niin pitkä aika... Ehkä
mun kammo johtui kans siitä et 1,5 v sitten gyne totesi että alkion kehitys on pysähtynyt jo viikkoa aiemmin viikolla 8 ja keskeytynyt keskenmeno.
Onnea Hydralle myös asioiden edistymisestä, siitä se kuule lähtee!
Tää on ihan huippuketju ja huipputyyppejä täys, roikun täällä kuulostelemassa ja pidän sormet ja varpaat pystyssä kaikille!!!
 
luna ja Hempukkainen, ihania uutisia! :)

luna, ihana kertomus. Tuli ihan tippa linssiin. :heart: Kaikkea hyvää jatkossa ja ihana kuulla, jos et unohda meitä heti. Mielelläni seuraisin sua odottajien puolelle. :)

skorppari, iso kiitos vastauksista! Nyt tiedän vähän mihin varautua. :) Taas kun en kaikkea tajunnut kysyä.

Tän päivän lääkäri oli taas sitä mieltä, että jäänyttä Menopuria (siis niissä pikkupakkauksissa) ei saisi säilyttää seuraavaan päivään. Hän tästä kuulemma ihan lääkkeen valmistajalta tiedustellut. Hyvä siis, että en ole käyttänyt jäänyttä lääkettä, vaikka sen hukkaan heittäminen harmittaa.

Aurinkoista viikonloppua ihanaiset! :)
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Tervetuloa niille uusille, joille en oo vielä toivotellut. Parin päivän kirjoitustauko synttärikiireiden keskellä.

Voi Luna, täällä tuli kyynel silmäkulmaan.. Onnea todella kovasti! Ihanaa, että kaikki on hyvin <3 Toivottavasti sulla on kovasti seuraajia täältä...

Hempukkaiselle kovasti onnea myös!! Ihanaa <3

Nyysy: Toivottavasti teillä (ja meilläkin) ivf toisi toivotun.. Onko teille punktio suunniteltu mille viikolle?

Ja Niqille ja Hydralle peukkuja!

Täällä vaan odotellaan menkkojen alkamista, jotta pääsisi eteenpäin ja niitä niin-ihania-piikkejä pistelemään... Jo 3 päivää primojen jälkeen ja vuotoa ei kuulu :( ääärgh
 

Yhteistyössä