Clomittaret 2013

Heipa Joo, toivottavasti ei mee niin pitkälle! Tiiän todellaki mitä se on ku oottaa ja oottaa et ne mensut alkaa ja ei ala ehkä ikinä! Ku e-pillerit lopetin joulukuussa 2004, ni sen jälkee kierto on ollu kaikkee 19-90 välillä...pari meni yli sadanki! Mut onneks on terot keksitty! :D
 
Ansku: Joo huomasinkin eilen, että oli piinailijoista poistettu. Olisinkin laittanut, että saa hyvinkin sieltä poistaa. Hyvä, että laitoit merkin, että pysyn listoilla :) Taidampa tosiaan ne terot nyt aloittaa.. Päivittelen tietoja, kun aihetta tulee .

Mukavaa ja munarikasta pääsiästä kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmuskainen_
Hydrangea Hyvä tietää et on ihan normaalia, mulla oli tänään täysin samanväriset viivat :) En taida huomenna enää testata :D Ens tiistaina on sitten vielä verikoe, soitin naistentautien puolelle ja siellä kätilö vastas ja oli tosi iloinen, että olin kotona plussan saanut, kun en aiemmin oo saanut vaikka verikokeen perusteella onkin sitten ovulaatio tapahtunut.
Päätin just et tää on se "meidän" kierto nyt sitten :D
 
Mimmuskainen, juu, mulle lääkäri sanoi, että muutaman päivän kestävä plussa on täysin normaalia. Joillakin se LH-huippu on vaan pidempi. Myös sekin on normaalia, jos plussa näkyy vain esim. puolen vuorokauden ajan. Pidän teille peukkuja! :) Toivottavasti itekin pääsis pian odottamaan plussaa.
 




Torstai 28.3.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........49/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Meri__............43/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............42/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
Poca..............41/34...................................c........................pco
Hempukkainen..41/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
jenni_noora....33/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hyy2............28/28-34........ya9/11........2.c+pr......pco(1/2),2.lapsi,26v
Syystuuli74....26/28-30.......ya7/2011......2.c.....................2.lapsi,38
Karamelli81.....26/28.............ya4/12..........tk.....................2.lapsi
Slartibart........25/29...........yk6/ya3/12...tk(5.c)..............pco,1.lapsi,25v
syksytyttö....24/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Seemi............23/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Mimmuskainen_..21/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
dots..........21/26-32.......ya6/12...........2c......pco,endo,1.lapsi,29v
hanzku_91...20/29..........ya1/11.........5.c.ins.pr..............selitm,1.lapsi
Malla84......20/60-120.......ya3/13.............1.c..............pco,1.lapsi,29v
kaathy..........19/?..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
Neppu_........19/28(34-59)..ya2010.....keskeytetty->ivf.....pco,1.lapsi,26v
Ansku83..18/27-28..yv2,5..2+1.c+m+t..(pco:3/13 hävinnyt)/ovl,1.lapsi,29v
Niian.............15/27-28......yk9,ya4/2011....2.c...selitm.,1.lapsi,26v
NiQ.................15/30............yk12..........4.c+m+pr.........2.lapsi
Heipa…...........13/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..13/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins..pco,1.lapsi,26v
Miyaka.........13/26-27..........ya06.............1.c+m.........pcos,1.lapsi,34v
Anne Elliot......12/26-32........yk14........................................1.lapsi
Kazu87..........6/28.............ya6/10...........4.c...................selitm,1.lapsi
TTT...............6/28.............ya4/2012......tk(3.c)...................1.lapsi,29v
Enna_.............4/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..2/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla
Matti Katikainen../24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi



Piinailijat
Hyy2 dpo 13
NiQ dpo 2
Mimmuskainen dpo 2
Niian dpo 1



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82.......16.3.....35/~34........ya3/12....1.a+pu (4.c+l).....pco,1.lapsi,31v


Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)


 
Viimeksi muokattu:
Hyd: Kävin tarkastamassa, oli se se 75iu. Toivottavasti menopur toisi sulle paremmat tulokset ku mulle <3

Hyy: Kuulostaa mahtavalta! Varovaiset onnittelut! Toivotaan, että viiva vahvistuu!

Skorppariii, miten siellä menee? Joko oot uskaltautunut testailemaan?
 
Voi kuinka kurjaa hydrangea, ettei ollut hyviä näkymiä ultrassa. Toivottavasti sulla pistokset tuottaa tulosta! :) tsemppiä pistelyyn, ei oo paha!

Onnea mimmuskainen ovisplussasta! Toivotaan, että on tosiaan nyt teidän kierto!

Hienoa Hyy!!! viivan vahvistumista ja varovaisia onnitteluja.. :)

Mulla on jo pari päivää tiputellut taas punertavaa, tänään sitten runsastui. Soitin klinikalle ja ollaan nyt sitten ivf-jonossa, infokäynti elokuussa. Itkettää ja masentaa :(. Eli nyt tulee puolen vuoden tauko hoitoihin, jos ei hakeuduta yksityiselle tässä välissä, ei olla vielä päätetty. Mutta varmaan täällä vielä ainakin toistaiseksi roikun (vaikka enhän mä kyllä clomitar oo ollut kohta vuoteen), eli mulle voi päivittää huomiselle kp 2 ja hoitotauko.. :headwall:
 
Voi Skorppari :hug: Mäkin sain kamalan itkupotkuraivarin, kun tajusin että edessä _ENÄÄ_ ivf-hoidot. Voikun saisit jostain voimaa ja paremman olon! Mulla helpotti parin päivän päästä ja nyt oon pääedellä puskemassa hoitoon!
Harmi, että teillä päin joutuu jonottelemaan. :( Olisi ollut "kiva" saada kohtalotoveri tähän elämän/hoidon kohtaan... Ellette sitten meinaa siirtyä yksityiselle. Mutta nyt kovasti jaksamista sinne!!!
Mäkin olen miettinyt, että mitähän täällä pyöriskelen kun mitään noista "listan lääkkeistä" ei enää ole käytössä :'( Mutta en oo löytänyt noilta muilta palstoilta ainakaan vielä mitään tämän veroista... Ja onhan tästä tullut sellain turvapaikka omille ajatuksille... Mut empä usko että meitä poiskaan heitetään ;)
 
Hyy2, voi kuinka jännää! :) Vahvistumisia viivalle.

skorppari, voi ei, tosi ikävä kuulla. :( Yritä jaksaa. Äläkä katoa täältä minnekään. :hug:

Neppu, voimia myös sinnekin ja pysy säkin keskusteluissa mukana. :hug:

jenni_noora, negapahoittelut. :hug:
 
Hyy2 Mahtavaa jee!!:):)

jenni_noora pahoittelut:( teitkö samalla testillä kuin pari päivää sitten?

skorppari Pahoittalut ja halaus, oon tosi pahoillani että noin tarvi käydä :(
Voimia kauheesti ja mihin päätökseen sitten tuuttekin puolen vuoden ajalle, niin toivottavasti plussa tulisi mahdollisimman pian, oli hoitoa tai ei tai mikä hoito onkin. Voisitkohan yksityiseltä saada puolen vuoden ajalle clomit/anazolit/pistokset tms ja esim. kotiyritystä? Puolessa vuodessakin ois niin monta kiertoa=mahdollisuutta jos hiton pcolle ois keksitty parannuskeino!:( Mutta ymmärrän kyllä jos on sellainenkin olo että tauko hoidoista tekee hyvää. :hug:
 
NiQ
Hydralle pahoittelut huonoista ultakuulumisista :(

Hyylle varovaiset onnittelut plussasta! :) Toivotaan viivasen vahvistumista!

Skorpparille iso halaus! Ihan väärin! Mietin kans samaa, että olisko mahdollista yksityisestä saada silti lääkityksiä, jos sattuisi joku toimiva olemaan?

jenni_nooralle negapahoittelut :hug:

on: en mä muistanutkaan että Pregnylistä tulee näin hirveet menkkajomottelut/alavatsakivut. Aamulla piti jopa ottaa panadol, vaikka kovin helpolla en särkylääkepurkille mene. Pupustelut suoritettiin 5h ja 30h pregnylin laitosta, se saapi auttaa nyt tässä kierrossa meidän panostukseksi, kun se limakalvo on kuitenkin nyt vähän inva. Ensi kiertoon sitten isompi panostus, jos on yhtä hyvät follit kun nyt ja limis kunnossa.
 
Hyy Hienoa, toivottavasti viiva vahvistuu :) täällä tullaan perässä :D

skorppari82 Kiitos x) oon kyllä onnellinen nyt, ekan kerran oon piinailijoissa :) Onko teillä mitään mahdollisuuksia tulla luomusti raskaaksi? =/
Ja tää on se meidän kierto, oon sen päättänyt :D
ja tää on oltava nyt meidän kaikkien kierto, saadaan oikein iso plussaus aalto tänne palstalle.

jenni_noora pahoittelut :hug:
 
Slartibart, pahoittelut hoppunegasta.

skorppari, toi puoli vuotta odottelua kuulostaa kyllä hurjan pitkältä ajalta. Toisaalta pieni tauko tekee aina hyvää, mutta puoli vuotta olisi kyllä musta vähän liian pitkä aika odotella. Mä ehkä kyselisin, että voisiko hoitoja jatkaa tauon ajan yksityiselle vaikka noiden pistosten ja inssin kera. Voimia vaikeisiin päätöksiin. :hug:
 
Kiitos jälleen kerran voimannuttavista sanoita ja tuesta neppu, hydrangea, luna, Niq ja mimmuskainen! <3

On tämä kyllä raastavaa pohtimista, tauko ei sinällään kiinnosta yhtään, mutta jotenkin tuntuu raskaalta aloittaa uudessa paikassa taas "alusta" selittämään taustat ja kokeillut hoidot.. Mulla on yhteen kiertoon kaapissa femar-jäämät, ja mietin uskaltaisinko ne ilman seurantaa käyttää jossain välissä/käydä sitten siinä kierrossa kontrollissa jossain yksityisellä. No tämän kierron ainakin olen tauolla lääkkeistä, mutta ovista ajattelin tikutella varalta. Luomutärppi tuntuu utopialta, mutta on mulla yksi ovis ollut todistetusti luomunakin joskus yli vuosi sitten..Että ei kai se AIVAN mahdottomuus ole, vaikkakin hyvin epätodennäköistä..
 
skorppari, pidän peukut pystyssä luomuoviksen puolesta! :)

).( Kylläpä sitä alkoi taas jännittään. Illalla siis eka pistos edessä. Ajattelin pistää heti kun vaan ehdin kotiin, ehkä siinä klo 18-19 maissa. Se taitaakin olla suositusaika pistoksille. Nyt alkoi pelottaan, että jos jotenkin sählään pistosten kanssa ja onnistun vaikka kaataan liuokset pitkin poikin lattioita, niin mitä mä sitten teen, kun resepti on ostettu tyhjäksi ja lääkäriinkään en saa yhteyttä. No joo, ehkä hieman turhaa panikointia. :D Nyt kyllä tulee elämäni jännittävin pääsiäinen!
 
Moi pitkästä aikaa!

Ihanaa, miten paljon meillä on plussanneita!! Sydämelliset onnittelut kaikille teille! :heart:

Jaksamista ja voimia Skorppari! :hug:

Mut voi laillaa tauolle. Palaan asiaan jos jotain vielä tapahtuu. Blaah! Oon tauolla Clomeista. Normaalilla gynellä ei pystytä määrittämään sen annostusta sopivaksi (aiemmin mainitsin, ettei mulla oo koskaan ultrattu folleja) Sain lähetteen lapsettomuuspolille ja mies simppatestiin. Aika polille jo tulikin toukokuun loppupuolelle. Siihen asti siis etenen teroilla, ilman clomeja. Vaikka tässä menee ylimääräistä aikaa, ei mulla toisaalta kaamea kiire olekaan. Oon jotenkin sopeutunut ajatukseen, ettei meille välttämättä tule lasta. On ollu tosi helpottavaa ottaa asiaan hetkeksi vähän etäisyyttä ja melko vapauttavalta tuntuu myös se, etten edes muista mikä kierron päivä mulla on menossa :D Positiivisuuden kautta siis eteenpäin :) Skorppari: toivottavasti puoli vuotta menee teillä nopeasti. Yritä ottaa "ilo irti" vapaudesta ja siitä että on hetki, jolloin koko maailma pyöri tämän asian ympärillä. Tiedän, että tuntuu laihalta lohdulta, mutta halusin jotain sanoa :hug:

Hyvää pääsiäistä ja ihanaa kevättä kaikille! Toivon paljon plussatuulia jokaiselle! Käyn lukemassa kuulumisianne, mutta muuten hengailen täällä taustalla. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hyy2, onnea! :)

Skorppari, olen pahoillani :hug: Puoli vuotta voi tuntua pitkältä ajalta, mutta onneksi on kuitenkin vielä hoitokeinoja jäljellä ja aina on mahdollisuus siihen luomuplussaankin.

Myös jenni_nooralle ja Slartibartille pahoittelut negoista :(

Poca, kiva kuulla että olet positiivisella mielellä :) Kaikki on mahdollista!

Hydrangea, isot tsempit ekaan pistokseen!

(.) Huonoja uutisia gyneltä... kaksinkertainen clomifen-annos, mutta ei folleja, limakalvo surkea ja estrogeenitasot ilmeisesti liian alhaiset, josta johtuu limakalvojen kuivuus ja se, ettei kuukautiset meinanneet teroista huolimatta alkaa :( Sunnuntain kp9-ovisplussa oli siis väärä hälytys. Noh, itkut on itketty ja tällä jatketaan... Clomit heitetään jorpakkoon (melkein täysi purkki kaapissa :mad: ) ja seuraavassa kierrossa femarit, kunhan vaan menkat joskus alkaa. Parin viikon päästä raskaustesti, sitten terot, ja jos nekään ei auta niin soitto gynelle ja toiset lääkkeet.
 
Mä luulen että mut voi siirtää plussanneisiin :) tänään kajahti niin selkeä plussa apteekin omaan testiin ettei se jätä kyllä mitään epäselvyyksiä. Keskenmenoriskit on tietty edelleen mutta en halua ressata niillä suotta eikä tämä voi enää mikään kemiallinen olla, olot nimittäin on aika selkeät.

Kiitos kaikille vertaistuesta ja plussatuulia jokaiselle! Harmi kun en ihan päässyt Lunan kanssa marraskuun pinoon, mutta enpä todellakaan valita, jouluvauva, ihanaa!
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Slartibart

Yhteistyössä