hanzku -91 Ne lämmöthän on silleen epävarma keino ja siksi niitä ei enään nykysin lääkäri suosittelekkaan, kun esimerkiksi huoneen lämpötila voi vaikuttaa 0,5 astetta suuntaan tai toiseen. Siksihän siellä fertilityfriendsissä ovulaationkin tapahtumiseen se ottaa vasta kolmannesta kohonneesta päivästä sen, kun yhden päivän heitot on ihan normaaleja. Mullakin ne välillä vähän heitteli, mutta kun puolisen vuotta niitä mittailin niin se peruskaava selkiytyi itelle.
luna ja hyd juttelivat tuosta, kun ovikset ei vaan tapahdu ja koko ajan hoitotulos heittelee. Mullakin viime vuonna oli yksi ovulaatio koko vuonna...clomeja söin 4 kiertoa. On kyllä mahti meininki. Sekin, että silloinkin kun olen hoitojen kanssa ovuloinut niin ovis on vasta kp18 korvilla, joten kierrot peruskiertoa pidemmät silloinkin, sekin tarkoittaa odottelemista enempi, joka ikinen kuukausi. Mulla kanssa sillon peloteltiin pistoksista varsinkin ennen esikkoa. Onneksi ne nyt toimivat ilmeisesti hyvin ja niissä on se kiva, että samassa kierrossa on mahdollista nostaa annosta, että ei tartte niitä teroja popsia ja odotella menkkoja välissä.
Julkisesta hoidostakin täällä oli jossain vaiheessa puhe. Itse haluaisin, että olisi yksityiseen varaa, mutta siihen ei ole mahdollisuuksia. Välillä julkinen puoli toimii hyvin välillä olen saanu itkuraivareita vastaanotolla ja sitä kautta vasta palvelua. Suurin murhe on se lääkärien vaihtuminen. Inhottavaa, kun jokainen on erimieltä hoidoista ja niiden jatkoista. Ei ole kiva aina koittaa puolustella omia kantojaan. Pahinta oli naikkarin alkukäynneissä se, että siellä oli aina joku erikoistuva lääkäri ultraamassa, jolla ei ollut valtuuksia päättää hoitojen jatkosta vaan aina aamulla oli juteltu jo valmiiksi erikoislääkärin kanssa hoitosuunnitelma. Oli pirun masentavaa, kun lääkäri vaan voivotteli ettei hän pysty mitään tekemään. Onneksi sanoin ääneen tunteeni ja itkin avoimesti, niin aina sille toiselle lääkärille soiteltiin ja lopulta sain luvatut hoidon aloitukset. Noh mutta se täytyy myös sanoa, että onhan tämä uskomattoman edullista, paitsi lääkkeet ja on ne jo kerran minut raskaaksi saattaneet!