Clomittaret 2013

http://img41.glitterfy.com/13104/glitterfy3055709T910B81.gif[/img]


Perjantai 28.6.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Vauva haaveissa... 31/33....ya 4/13..........3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
inessa_........31/30............yv6....... .2.c+.t........pco,keliakia,2.lapsi,27v
Pumppeli......29/?.......ya01/11......1.c......pco,2.lapsi,30v
Niian.......27/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi..........22/28-41.......ya11/09......2.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
apsu............19/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
Hipsunpöpsy..18/32.............yk20............(c+l).................2.lapsi,34v.
plitsis............18/28......ya11/2011......1.c.......1. lapsi, 26v
USL...............18/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. 2.lapsi
Malla84.........17/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....16/30..............yk7.........2.t+c?...................1lapsi
Mimmuskainen_..16/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
marianna87....15/28-29.....ya 11/12.........2.c+l..............pco ja 26v.
Karamelli81...14/28.............ya4/12..........6.c.....................2.lapsi
Basilika2........14/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Kazu87..........13/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
dots..............12/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
skorppari82...11/??..............yv2,5............7.f.................pco,1.lapsi
Emiliaani.......7/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Mojito...........7/30-35........ya12/11........tk.............1.lapsi, 26v.
Miyaka..........6/32-34.........ya06............4.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Hydrangea....2/29-44........ya1/12...........tk (m+t)........pco,1.lapsi,27v
Grill..............2/30-32.......ya9/11 yk22......2.c......endo 1.lapsi 23v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, Ambrosia85, hanzku_91, jenninoora, StellaI, hiulu


Piinailijat
inessa_ dpo 18
Vauva haaveissa dpo 11
Pumppeli dpo 8
Hipsunpöpsy dpo 2
Mimmuskainen dpo 0
UnelmaSirpaleena 1


:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill (ja Hydrangea)
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin suoraan huomiselle.

Täällä ei uutta, odottelen menkkoja muutaman päivän sisään alkavaksi, tuskin mitään niin onnellista olisi tapahtunut että eivät ala, mutta niin kauan on toivoa kunnes vuoto alkaa.

Ahdisti kyllä tänään niin paljon kun yksi face ystävistäni oli kirjoittanut pitkä postauksen kuinka ihanaa ja mullistavaa äitiys onkaan! Oli tunteikas kirjoitus johon kaikki olivat pistäneet sydämmiä ja hehkuttaneet lisää äitiyden ihmeellisyyttä. Teki mieli kirjoittaa, että teksti on kyllä suolaa omille haavoille, mutta jätin väliin. Eihän toisen onni ole toiselta pois eihän? :'(

On tämä yritys niin helvetin raskasta toisinaan, voi kun tämä kaikki vielä joskus päättyisi siihen onnelliseen äitiyden kokemukseen. Hirmuisesti voimia muillekkin näiden tunteiden ja himskutin kesätaukojen kanssa eläjille! <3
 
Heippa! :wave:

Pääseekö mukaan? Pikainen kertomus eli vuosi vakavasti tjottailtu esikoista tuloksetta: ei plussaa kertaakaan enkä ole ovista tikuttanut kertaakaan. Ongelmana näyttää olevan epäsäännöllinen kierto, jota on teroilla käynnistelty tuon tuostakin syksystä lähtien. Verikokeissa ja ultrassa keväällä ei ole näkynyt mitään poikkeavaa tai muuta mikä selittäisi, ettei sitä vauvaa kuulu... Miestä ei ole vielä testattu, mutta todistetusti ainakin kaksi kertaa on aiemmassa elämässä tärpännyt.

Tänään kp 1 ja yk 7 (vasta) starttasi ja lauantaina olisi tarkoitus aloittaa clomit 2 tabl/pvä. Folliultra-ajan sain kp 12. Kamalasti jännittää ja odotukset vähän turhankin korkealla clomien suhteen. :whistle:

Mua ahdistaa myös vauvauutiset, joita aivan jatkuvasti tulee lähipiiristä ja varsinkin Facebookissa. Kaipa se on tämä ikä, jota on tosiaan kertynyt jo 31.
 
Grill, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug: Me mennäänkin sitten samalla kp:lla.

Hipsunpöpsy, onnittelut kaksveelle! Se onkin hassu ikä, mitä muiden lapsia on sivusta seurannut. Menoa ja hassuja juttuja riittää. :)

SuAnn, tervetuloa! :)
 
Voi ei, pahoittelut grill :hug:

Pahoittelut myös hydra ja toivottavasti etomiset on jo helpottaneet!

Onnea mimmuskainen ovisplussasta! :)

Niian :hug: tuota yritän kanssa itselleni aina hokea ettei toisten onni ole minulta pois, mutta ei se siltä aina tunnu :(

Tervetuloa SuAnn! Mulla kanssa tulee 31 mittariin tänä vuonna, ja kyllä alkaa aikalailla kaikki kaverit ja tutut ja naapurinkumminkaimat olla jo vanhempia.. Mutta eiköhän mekin vielä ehditä! :)

On: jeejeejee, folliultra takana yksityisellä. Ja voi että kun mielelläni maksoin sen reilu 150 egee kun tuli niin hyvä mieli: mulla on vasta kp 11 menossa, ja johtofolli oli 18 mm ja limis reilu 8 mm. Eli ovista tikuttaan ja peittoja pöllyttään!! :) aina mä vaan jaksan innostua, vaikka kuluneen parin vuoden aikana näitä "hyviä mahdollisuuksia" on ollut yli kymmenen, eikä yhtään tärppiä.. Mutta eihän sitä tiedä vaikka nyt olis meidän vuoro. :)
 
skorppari, oli pakko tulla kurkkaan, joko täällä olisi sulta ultrakuulumisia... :) Upeaa, että näkymät oli noin loistavat! Nyt vaan rutkasti tärppionnea matkaan. :) Täällä pahoinvointi ei ikävä kyllä ole helpottanut. Jo neljättä päivää makaan vaan sohvalla pystymättä tekemään tai syömään kunnolla mitään. Taidan jättää illalla toisen lääkkeen ottamatta ja palata takaisin yhteen päivässä. En vaan kestä enää tätä oloa. Toivottavasti se ei sitten heikennä liikaa metujen vaikutusta.
 
Vauva haaveissa ja Miyaka, teillä ainakin näyttäisi listan mukaan olevan kanssa metut käytössä. Millä annostuksella syötte? Onko ne aiheuttanut teille pahoinvointia?

Mimmuskainen, muistanko nyt väärin, vai alkoiko sullakin nyt metut?
 
Mäkin syön metuja. Nykysin on vaan muistamisen kanssa ongelmia. Pahaa oloa oli sillon aluksi nykyisin ei niin väliä syönkö edes ruuan yhteydessä. Pari viikkoa oli etova olo, mutta aina parempi kun otti ruuan kanssa sen tabletin. Syön siis 3kpl/pvä (kunhan muistaisin, hyihyi minua!)
 
Niian Mulla olis ilmeisesti huomenna vasta se dpo0 kun tänään olis se dpo -1

Skorppari
Hienoa uutisia! :)

Hydrangea Pitäishän nuo aloittaa vaikka en edes tiedä, että miksi. Tekis mieli soittaa sinne ja pyytää soittoaikaa sille lääkärille joka meitä aiemmin hoiti ja sen mielipidettä kysyä.
Ja hieman pelottaa jos tulee huonoa oloa/mahakipua kun muutenkin on jatkuvasti sellanen etova olo ja kuitenkin pitäis pystyy töissäkin käymään ja kun ruumiillista työtä tekee suurimmaks osaks niin ei sitä oo mukava tehdä jos on huono olo.
 
USL, loistavaa! Toivottavasti ainakin toinen tarraisi tiukasti kiinni. :)

Mimmuskainen, mulle metut määrättiin pco:n ja korkean testosteronin takia. Yleensä ne määrätään ylipainoisille pco:laisille muun hoidon tueksi ja laihduttamisen avuksi. Mulla paino keikkuu normaalipainon alarajalla, joten toivottavasti multa ei kiloja lähtisi. En kyllä osaa sanoa, miks sulle metut, kun sulla ei edes tuota pco:ta taida olla.
 
Hydrangea Niin se edellinen lääkäri sanoi ettei ole, joten en tuota itsekään ymmärrä miks ne mulle määrättiin, oon vaan tässä miettinyt, että uskallanko ne aloittaa vai en, kun tarkotus olis niitä syödä loppujenlopuks 2 aamulla ja 2 illalla ties kuinka kauan :D
 
Hydrangea Mie syön grammaisia metuja kahdesti päivässä. Mulla taisi alussa olla hieman mahan kanssa ongelmia. Ainiin, ja ruoka ei oikein maittanut.

Mulle ainakin lekuri sanoi, että ekat viikot voi mennä oireillessa ja sitten ne loppuisi. Niin miulla on ainakin mennyt.

Mun mielestä metut auttaa sokeriaineenvaihdunnan kanssa ja ylipainoisillahan ongelmia usein on. Mie ainakin sain metut sen jälkeen, kun oli otettu kahden tunnin sokerirasitustesti, jonka tulos oli 7,7.

Edittiä pukkaa: Piti vielä lisätä, että mie syön nuo tabut aina ruokailun yhteydessä.
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea: Joo mä syön kans Metuja annoksella 2tabl/vrk eikä oo onneks ollu koskaan pahaa oloa niitten takia. Otan ne aina aamulla aamupalan kanssa (joskus tosin unohtuu..). En oikein tiiä, mitä virkaa niil on. Mul on kyl pco ja painoindeksi kiikkuu siinä 23 tietämillä, lihon helposti jne., mut testosteroniarvot iha ok. Syödään nyt, ku lääkäri määrää. :popcorn: Ymmärrän kyl, et jos huonoa oloa on jatkuvasti niitten takia, ni mieli tekis lopettaa tai ainakii vähentää annosta.

ON: Tääl on nyt dpo11. Ei mitään tuntemuksia, toiveet aika nollassa ja lähinnä täs menkkoja oottelen alkavaks huomenna tai ainakii tän viikon aikana. Tein eile dpo10 negan (miks ees tein nii aikasii??). Huomen aattelin tehä uuen testin jos ei hanat aukee aamuks. Meil ois lauantaina veljen tytön ristiäiset, mis oon sylikummi ja oon ostanu sellaset vitivalkoset kangashousut sinne. Saas nähä, meneeks pöksyt viel vaihtoo jos röörit aukee siiheks. :stick: :LOL:

Mielialat vaihtelee kyl tän "lapsiprojektin" kanssa iha päivittäi. Välil tuntuu, et haluunks mä ees toista lasta.. :ashamed: Täs on nyt vaa niin stressaava elämänvaihe, ku on 1v. lapsi, oma yritys, talonrakennusprojekti ja nyt viel tää lapsihomma, et ehkä ne fiilikset johtuu siitä.. :( Sitä vaa välil aattelee, et haluuks sitä lasta nyt tähä elämäntilanteesee. Tietty oisha se elämä sit jo rauhottunu 9kk päästä, ku se lapsi oikeesti syntyis, mut pelkään, etten vaa voi nyt tulla raskaaks, ku oon niin stressaantunu ja väsyny. Et mun elimistö hylkii sitä raskautumista, ku sil on nyt niin monta muuta juttua "hoideltavana". Kuulostaa varmaa tyhmältä, mut joku varmaa ymmärtää, mitä tarkotan. Sit tuntuu, et popsinko nyt iha turhaa näit clomeja ja tää ns. helpoin kortti menee nyt iha hukkaa. Tulin kuitenkii esikoista yrittäessä heti tokast clomikierrosta raskaaks ja sillo oli niin huoleton elämä, et ehkä sen stressittömyydenkii takia tulin helposti raskaaks. Ääh, nää on nyt näitä hormoonihöyryjä taas, sori avautuminen.. :ashamed:
 
Oi voi olipa virheitä listassa. :( Korjailin niitä..

Kiitosta vaan taas sympatioista, harmittaa välillä koko face kun ihmiset niin jakaa noita ihania onnellisuus juttujaan.Eikö ne tiedä, et kel onni on, se onnen kätkeköön? :)

USL: Onnea kyytiläisistä, toivottavastin tarttuvat tiukasti kiinni. Miten ne muuten kaksi suostuivat siirtämäämn kun eikö nykyään vain yksi laiteta? ;)
 
Heipähei kaikille ja tervetuloa uusille. :)

Grill: Olipa mukava nähdä että meikäläistä oli kyselty :) Mä kävin sun blogia katselemassa kanssa tuossa että mikä tilanne siellä sinulla päin mahtaa olla... Pahoittelut negasta :(

Eipä ole erityisen hyviä uutisia itselläkään.. Tänään viimeksi testattu nega, mutta erinäisiä oireita on edelleen (rinnat kipeät, huonovointisuutta, itkuherkkyyttä, mielialanvaihteluita). Voihan nuo kaikki olla merkkejä alkavista menkoistakin, mutta normaalisti mulla ei ole ennen menkkoja muuta kuin vähän normaalia ärtyneempi olo. Taidan odotella viikonlopun yli ja jos ei menkat ala tai plussaa ilmesty testiin, niin otan terot avuksi.. Mut voi kuitenkin poistaa piinailulistalta!

USL: Paljon tsemppiä sinulle!! :flower:
 
On plitsis tosiaan pitkät viikot. Mulla on huomenna dpo9 ja ajattelin aamulla jo testata kun en malta odottaa. Todennäkösesti mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut. Mulla olis kaapissa mammaksin herkkä halpis liuskatesti ja CB:n puikko. Ilmoitettujen arvojen perusteella liuska olisi herkempi, mutta olen kuullut että CB olisi todellisuudessa antanut herkemmin plussan. Kummankohan tekisi vai tekisikö molemmat... Tiedän että typerää testailla jo nyt, mut ollaan viikonloppu reissussa enkä millään jaksaisi odottaa ensi viikon alkuun.
 
SuAnn ja Skorppari82 Mulle tulee kans tänä vuonna 31 mittariin... Mua ainakin lääkäri lohdutteli niin, että tilanne on hyvä kun ollaan miehen kanssa vielä näin nuoria (mies on samaa vuosikertaa). Mutta tiedän tunteen kun joka puolelta satelee vauvauutisia...
 

Yhteistyössä