Clomittaret 2013

Seemi on tosipaljon ihmisestä kiinni mikä testi toimii ja miten se toimii :) mulla ei halpistestit toimi lainkaan - on vaan haaluraista viivaa joka ehkä vähän tummuu).
Digi ei oo hymyilly mulle kertaakaan ovis-aikana. Ainoastaan sillon kun olin raskaana puolessa välissä.
pregchegit joita saa esim cittarista toimii mulla parhaiten. Harvemmin se viiva on mulla yhtä tumma kun kontrolli, mutta kun on monet ultrat ja yks raskaus takana niin tiedän kyllä että vähän vaaleampi viiva kuin kontrolli on mulla yhtäkuin ovis =)

Hydralle pahoittelut :heart: Mitä jos yrittäisitte kuitenkin kotikonstein?
Mä niin pelkäsin jos noin kävis - että yhtäkkiä siellä onkin enemmän niitä folleja :( Pacsissa toki eriasia mutta plääh :(
 
Kiitos kaikille pahoittelusta. On kyllä niin paska fiilis, että ei ole vielä kertaakaan ollut. :'(

miss_piggy, kunpa se meniskin noin. Viisi follia on kuitenkin VIISIKKOriski, joten sitä en ole valmis ottamaan.

Ambrosia, mieskin tuossa ehdotti, jos vielä kuitenkin kotona yritettäis. Lääkäri kuitenkin määräsi yhdyntäkiellon seuraaviin kuukautisiin asti (tai korkeintaan erittäin huolellisesti kondomia käyttämällä saa harrastaa seksiä). En sitten tiedä, mitä ihmettä tässä tekis...

ON: Jätin lääkärille vielä soittopyynnön, kun jäi mietityttämään huomasiko se laskea kystan pois laskuista. Tosin kaipa se sama on, onko siellä neljä vai viis follia tai enemmän, ei sille nyt mitään voi. Siellä tais olla kaksi hieman yli 20 mm ja muut jotain 15-20 mm. Kuinkahan todennäköistä se on, että ne hitusen pienemmätkin puhkeis... En millään haluis vielä luovuttaa, mutta kai se pakko on. IVF:äänkään meillä ei ole varaa yksityisellä, siihen oltais kyllä päästy halutessamme. Aiemmin oon pystynyt meneen töihin vielä huonojen ultrakuulumisten jälkeen, mutta nyt ahdistus on niin suuri, että ajattelin kerrankin olla itselle hieman armollisempi ja tulin kotiin. Työt tästä kyllä kärsii ja stressi senkun kasvaa tekemättömien hommien takia, mutta tää nyt on tätä...
 
Seemi, oviksen lähestyessä viivat voi kyllä hieman vaihdella päivästä toiseen. Tikutitko vaan kerran päivässä? Mietin, että olisko sun LH-huippu voinut olla niin lyhyt, että et saanut sitä testillä bongattua. Mä suosittelen Ambron kanssa noita Pregcheckejä. Mulla niissä plussa on tosi räikeä. Tosin onhan se yksilöllistä, mikä toimii kenelläkin. Toivottavasti kuitenkin pupuilitte viikonloppuna, niin saitte hyödynnettyä, vaikka ovis olisikin jo mennyt. Niin, ja follit kasvaa noin 2 mm/vrk ja puhkeaa 20-24 mm kokoisena, niin siitä voit hieman arvioida perjantain ultran perusteella, koska ovis olisi.
 
Lääkäri sieltä jo soittelikin nopeasti takaisin. Oikealla tosiaan pyöreä 21 mm folli ja toinen soikea noin 12x20 mm. Vasemmalla kolme pienempää 15-17 mm. Oli laskenut tuon toisen oikeallakin olevan folliksi, vaikka toinen lääkäreistä sekä TAYSin lääkäri sanoi sitä kystaksi. Sanoi, että mun pienen koon puolesta kahdellakin follilla olisi jo riskialtista tehdä inssi, koska kaksosrauskauskin on aina riskiraskaus. Sekin voi olla totta, kun oon tässä seurannut sivusta parhaillaan mun serkun kaksoisraskautta, joka on ollut ongelmallinen... Sanoi, että tän hoidon keskeyttämisestä varmasti selviää helpommalla kuin esim. hankalasta kolmosraskaudesta. Joten kai tää sitten oli tässä. TAYSiin pääsyä sitten vaan odottelemaan... Sanoi, että siellä kannattais varmaan palata takaisin Menopuriin pienellä annoksella. Tervetuloa vaan takaisin pienten pistoannosten sekoitteluahdistus...
 
Kiitti m-p, Ambro ja Hyd!

Testit on rfsu:n liuskoja. Kerran päivässä oon testannu, pe ja la oli tummimmat viivat. Niin se lääkärikin arveli, et sunnantaihin mennessä puhkeais, sillonhan se folli olis ollut sen 24mm. Mut niin tai näin... Joka tapauksessa, jos se folli on puhjetakseen niin ovis varmaan tulee ilman viivoja liuskassa. Ja kun viikonloppuna on pupuiltu, niin tallessakin jotain on :p

Mikähän todennäisyys on Hyd, että viidestä follista kaikki kypsyisi ja irtoaisi ja vielä hedelmöittyisi?
 
Seemi, hyvä, että talletukset on tehty. Nyt vaan peukut pystyssä. :) Niin, kunpa tuon todennäköisyyden tietäisi. Itse epäilen, että lopulta toi isoin vain puhkeisi ja se soikea olisikin kysta. En jaksa uskoa, että ne kolme pienempää vasemmalta ehtisi kasvaa ja puhjeta. Mulla tuo oikea puoli on aktiivisempi ja sieltä on aiemmat 3 ovista tapahtunut. Joten senkään puolesta en jaksa kauheasti uskoa noiden vasemmalla olevien follien puhkeamista. Varmaan se olisi parempi uskoa lääkäriä, koska kaksoisraskauskin pelottaa mua myös sukurasitteen takia, useammasta nyt puhumattakaan. Toisaalta taas hieman tekis mieli antaa mennä vaan...
 
Heippa pitkästä aikaa, pidinkin melkeen kahden viikon tauon palstailusta..oli loma ja hyvää teki, olisipa vaan jatkunut vielä..Masentaa palata töihin ja arkeen ja lapsettomuusahdistukseen..

Oikein paljon onnea plussanneille, täällä on tosiaan käynyt puhuri! :)

Ihan perseestä hydra, ei oo kyllä reilu tämä maailma. :hug:

Täällä ovistikuttelu taas aloitettu hyvissä ajoin, saapa nähdä suvaitseeko luomuovis tulla tässä kierrossa, viimeksi tuli plussa kp22..
 
Hydralla kyllä tosi harmitilanne :(
Mä varmaan kellistäisin ukon ja katsoisin mikä on tilanne.
mä nimittäin itse epäilen ettei mulla ainakaan joka clomikierrossa irronnut, koska mitään ei tapahtunut ja heti kun pistettiin irrotuspiikkii niin tulin raskaaks.
Toki, nääkin on niin yksilökohtaisia, siksi sanon että mä tekisin näin :)

Monikkoraskauksissa on kyllä joo riskinsä. Elokusissa on yks tuplaodottaja, jolla menee tosi hyvin. On varmaan ainoa joka ei valita ja känise jostain :D Toki jos mielummin ottaa yhden lapsen (kerrallaan) niin ehkä sitten ei kannata ehdointahdoin monikkoraskausriskiä ottaa :)

Ja elokuussa hydra kertoo että odottaa vitosia :LOL:
 
miss_piggy
Mulla nyt saa luonto hoitaa tän tilanteen jos hoitaa, eli ei tietoa montako follia tuolla on jos on. Tosiaan oviskipuja oli sen 3 päivää, ja liuskatesti näyttä jo neljättä päivää kahta suhteellisen vahvaa viivaa. Meillä taitaa mies muuten salaa toivoa kaksosia :D Miehen suvussa on kaksoisraskauksia pari kappaletta.
Jos kaksoset tulis, niin sitten se on tarkotettu niin. Oon ruvennu ajattelemaan, että kaikella on tarkoituksensa. Jopa sillä mun keskenmenolla. Ehkä oli tarkotus, että mun pitää kokea keskenmeno, ennen kuin oon oikeasti valmis raskauteen ja äidiksi, ja tuo oli asia joka mun piti kokea ja josta mun pitää oppia jotain.

Vaikeuksien kautta voittoon, niinhän sitä sanotaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Onnea plussanneille! Täällä on tässä kuussa kyllä käynyt hirmuinen plussapuhuri :heart:

Hydra, varmasti turhauttaa tuo... miekii kyllä varmaan rikkoisin lääkärin kieltoa. Mitkä ne mahdollisuudet nelosraskauteen olisi... veikkaan että häviävän pienet.

Omasta navasta sen verran, että menossa kp 32, eilen tein r-testin ja negaa näytti... eikös plussan tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä, jos olis näkyäkseen? Dpo on kuitenkin 13 tahi 14 ja mulla oli tommonen herkkä liusketesti, jonka vahvuus on 10 mIU/mL. Tein testin kyllä iltapäivällä... kun eikös noi pitäis tehdä aamupissasta?
Eka kierto terojen kanssa mulla oli 34 päivää viime kuussa. Aiemmin käytin primoja, joiden kanssa kierto oli melkein aina 27 päivää.
Illalla vessassa käydessä tuli aivan pikkiriikkisen punertavaa paperiin, sama toistui aamulla. Menkkamaisia nippailuja on ollut jo viikon, mutta ei näy menkkoja vielä :eek:

Edittiä vielä... Jos menkkoja ei keskiviikkoon mennessä näy niin sitten teen toisen testin. Sittenhän olisi kp 34.
 
Viimeksi muokattu:
Tulee jotenkin rikollinen ja rietas olo, kun pohtii täällä, että panna vai eikö panna. :D Mies sanoi, että ehkä vois ottaa sellaisen "hallitun" riskin. :) Ovistesti näytti vielä äsken negaa, joten on tässä vielä hetki aikaa arpoa. Mulla kahdessa ekassa oviksellisessa kierrossa otettiin prog-kokeet ja niiden perusteella ainakin munasolut irtos. Näissä ei ollut pregnyliä. Nyt kolmannessa oviksen osalta onnistuneessa ei otettu, kun se oli inssikierto ja ultrassa nähtiin ovulaation juuri tapahtuneen. Jotenkin ketuttaa niin jättää tää ovis hyödyntämättä, kun mulla tosiaan on ollut vasta se kolme ovista sinä aikana, kun lähes kaksi vuotta sitten jätin e-pillerit. Yrityksen oon kyllä laskenut alkaneeksi vasta 1/2012, kun silloin oli heti kuun alussa eka lääkärikäynti. Varsinaisissa hoidoissakin yksityisellä ollaan oltu jo kohta vuosi, että alkaa jo hieman ärsyttään, kun vieläkin tää on tällaista hakemista lääkityksen kanssa. Joko ovista ei tapahdu tai sitten tuleekin liikaa folleja. Mies oli sitä mieltä, että kun tähän mennessä tää yritys on ollut niin hankalaa, niin eiköhän sitä pian alkaisi olla todennäköisyydet meidän puolella.
 
Miyaka, noi herkät testit ei kuulemma välttämättä ole niin herkkiä kuin väitetään. Jos menkkoja ei kuulu, niin hae vaikka apteekin oma. Pidän peukkuja. :)

ON: Tuota todennäköisyyttä vielä pohdin. Mun oma lääkäri sanoi, että kolmella follilla uskaltaa tehdä vielä inssin, kun hänen hoidoissaan ei sillä määrällä ole vielä kolmosia tullut. Tän päivän lääkäri oli taas jotenkin varovaisemmalla linjalla ja sanoi, että mun kohdalla jo kahden follin tapauksessa asiaa pitäisi harkita. Muistelisin, että tässä ketjussa olis jollekin tehty inssi kolmella follilla (Marjaana?) ja joku olisi pannu meneen neljällä follilla. Molemmista alulle lähti vaan yksi vauveli.
 
  • Tykkää
Reactions: Miyaka
Hydrangea voi ei! Ei sen noin pitänyt mennä :( :( :(
Miten huonoa tuuria että usein saa jännittää sitä kasvaako mitään ja sit yhtäkkiä näin! Mikä se sun puregon annostus olikaan? 50? 75? Mulla oli vain 33, eli toivottavasti sitä voitas vaan vähän säätää niin ei tarviis sekoitella menopureja. Ja toi on niin syvältä kun on niin hienoa että follit kasvaa, eli ettei sitä ongelmaa ettei pistoksilla kasvais, mutta sit noin monta! :(
Hurjasti voimia!
En voi sanoa miten tekisit, mutta en ehkä uskaltaisi ihan noin suurella määrällä ottaa riskiä:( Jos sit ne kaikki viisi hedelmöittyisikin niin se olisi vaarallista, niille pienille toisilleenkin ja sulle, vaikka todennäköisyys onkin pieni:( Mulle lääkäri sanoi että kahdella voidaan ottaa riski mutta kolmella ei enää. Voi perse miten paska tilanne:(
Jos silti päädyt riskin ottamaan niin sit varmaan kantsis heti nyt punksutella ja sit ei enää. Jospa siten siittiöitä olisi paikalla vain kahdelle ekalle follille. Vai hitto menikö se niin että kun eka puhkee niin se laukasee toisetkin? Mä en muista/tiedä.
Mutta on toi viisi aika monta kuitenkin. Haluisin niiiiiiin sanoa että anna mennä:( mutten uskalla.
En osaa sanoa mitään lohduttavaa, oon niin pahoillani:(
Hyvä kun lähdit kotiin, mä lähdin aina kotiin ihan kaikista huonoista uutisista:/
Halaus!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Hydra, pahoittelut ultrakuulumista :( On kyllä kinkkinen tilanne... en kyllä tiedä mitä itse tekisin.

Miyaka, toivottavasti nega muuttuisi vielä plussaksi :hug: Aamupissasta saa luotettavimman tuloksen, varsinkin raskauden alussa.

Seemi, plussaonnea :) Mulla on kokemusta vain PregCheckeistä ja ClearBluen digitesteistä. PC:t eivät antaneet kunnon plussaa, CB:llä olen saanut sekä oikeita että vääriä plussia. Sanoisin siis että kannattaa ennemmin luottaa omiin tuntemuksiinsa kuin ovistesteihin :)

skorppari, tervetuloa takaisin lomalta :) Ehkä se luomuovis sieltä vielä paukahtaa, tsemppiä.

Ääähh, mulla tuli tänään joku kummallinen verilima ja mahaa jomottelee menkkamaisesti... Nyt dpo8. Mä niiiiin toivon että menkat eivät olisi vielä alkamassa :/ Enkä tiedä menisinkö huomenna progesteronitestiin vai en :confused:
 
skorppari, ovisbongausonnea. :hug:

luna, kiitos taas kerran tsempeistä. :) Onhan toi riski kieltämättä suuri. Ehkä se olis vaan parempi totella lääkäriä. Mulla oli aluksi 50 iu ja se nostettiin viiden pistoksen jälkeen 75 iu. 11 päivää pistelin yhteensä. Sallittakoon myös toi yksi "lintsaus", kun oli mun eka "sairaslomapäivä" 4,5 vuoteen.

Heipa, ettei vaan olis kiinnittymisestä kyse. :rolleyes: Mee vaan testiin, jos vähänkin siltä tuntuu. Ei se varmaan ihan päivälleen ole. Luulis, että tuossa vaiheessa progesteroni oisi vielä koholla, jos ei ole jo kohonnut lisää raskauden takia. :)
 
Hydrangea no todellakin ok että lähdit kotiin! Mulla on joustava työaika niin plussia vaan sit menee kun lähtee kesken päivän, mutta mitä siellä töissä on hyötyä olla kun ottaa päähän ja itkettää:/ Kyllä sitä ansaitsee olla rauhassa.
Onkohan ne koittanu nopeuttaa follin kasvua vai miksköhän annosta suurennettiin. Ne kolme on ottanu sit spurtin viikonloppuna:/

skorppari multakin onnea ovisbongailuun!
 




Tiistai 21.5.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

kaathy..........41/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
jenni_noora....39/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Miyaka.........33/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Stiina............31/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........31/31-40……...ya8/09......1.f+m+t.............pco,1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 25/32....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..24/31-44..ya1/12.kesk.(5.ax2+pu+pr+2.ins+l)pco,1.lapsi,27v
inessa_........24/30............yv6....... .1.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........23/30-32.......ya9/11 yk20......-......endo 1.lapsi 22v
Heipa….........21/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........21/29..........ya1/11.....tk/(7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
Enna_.............21/31-37........yk9............3.c............pk,ovl
miss_piggy.-..19/30-70.....ya2/12/yk10....1.c.......1.lapsi, 31v.(kkm 2/13)
skorppari82..18/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
Niian.....16/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............14/28-41.......ya11/09......1.f.....pco(1/2),1.lapsi,31v
tarana......13/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..11/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84.....11/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Hipsunpöpsy...11/32.............yk19............c+l.................2.lapsi
apsu............10/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
dots..........8/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
-minävain-.....7/30..............yk6.........1.t+c...................1lapsi
Ansku83...7/26-28.yv2,5..4.c+2.pu+1.pr+1.ins+m+t....pco/ovl,1.lapsi,29v
Karamelli81.....4/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........2/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Ambrosia85...................................................................
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v
Syystuuli74....41/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
YAW.................?/28............yk17.............2.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v


Piinailijat
Sarona dpo 16
Miyaka dpo 14
*Stiina dpo 11
Ambrosia dpo 10
Vauva haaveissa dpo 7




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Ansku83, Grill (ja Hydrangea)

KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!

 
Viimeksi muokattu:
Voi Hydra :hug: Olen tosi pahoillani teidän puolesta :( Jos meinaatte kuitenki yrittää, niin kannattaa miettiä tarkkaan onko oikeasti valmis ottamaan riskin viisikosta. Mun gyne on kans tosi tarkka, että jos on kolmekin follia niin tulee kielto yrittää. Jo kahdesta follista on kovasti varoitellut, että tulee miettiä tarkkaan onko valmis ottamaan riskin kaksosista, koska odotus on aina RISKIraskaus.
 
Tulin taas kurkkimaan ja...
Voi Hydrangea suuret pahoittelut! :hug: on kyllä niin kinkkinen tilanne!
Mulla olis tosiaan ens kierto eka clomi kierto ja inssi olis myös tarkoitus tehdä, jos kaikki menee nappiin. Mutta just nää jutut jännittää, mitä sitten folliultrassa selviää ja niin pois päin... En yhtään tiedä mitä tuollaisessa tilanteessa tekisimme. Jos sattuu sama lääkäri kun viimeksi (suunnittelu) niin se ei ainakaan varmasti ota mitään riskejä monikkoraskauden suhteen. Totesi vaan silloin pelottelevasti, että me ei haluta täällä teille mitään vaikeastivammaisia keskoskaksosia... Huoh : /
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille! Täällä on tässä kuussa kyllä käynyt hirmuinen plussapuhuri :heart:

Hydra, varmasti turhauttaa tuo... miekii kyllä varmaan rikkoisin lääkärin kieltoa. Mitkä ne mahdollisuudet nelosraskauteen olisi... veikkaan että häviävän pienet.

Omasta navasta sen verran, että menossa kp 32, eilen tein r-testin ja negaa näytti... eikös plussan tässä vaiheessa pitäisi jo näkyä, jos olis näkyäkseen? Dpo on kuitenkin 13 tahi 14 ja mulla oli tommonen herkkä liusketesti, jonka vahvuus on 10 mIU/mL. Tein testin kyllä iltapäivällä... kun eikös noi pitäis tehdä aamupissasta?
Eka kierto terojen kanssa mulla oli 34 päivää viime kuussa. Aiemmin käytin primoja, joiden kanssa kierto oli melkein aina 27 päivää.
Illalla vessassa käydessä tuli aivan pikkiriikkisen punertavaa paperiin, sama toistui aamulla. Menkkamaisia nippailuja on ollut jo viikon, mutta ei näy menkkoja vielä :eek:

Edittiä vielä... Jos menkkoja ei keskiviikkoon mennessä näy niin sitten teen toisen testin. Sittenhän olisi kp 34.
Mulla tuli ihan selko nega dpo 12. Dpo 16 tuli sellanen aika selkee haamu.. :) Herkällä;) Että kyllä sitä toivoo vielä on!;)
 
  • Tykkää
Reactions: Miyaka
Hydralle vielä, voittehan te harrastaa seksiä, mutta älkää ovispäivänä :D vähän pienennätte monikon riskiä, mutta ois niitä uimareita :)


RuutuAnkalle onnitteluita haamulaisesta!


Mä en uskalla testailla vaikka mielessä käykin :D
 

Yhteistyössä