Clomittaret 2012

skorppari, hienoa että inssi meni hyvin ja siitä jäi mukava fillis. Toivottavasti nyt tärppäis! :)

NiQ, tervetuloa. :wave: En ottanut tässä kierrossa teroja, kun ajattelin että CB:n hymynaamatestin antama plussa olisi sen verran luotettava, että se ovis tapahtuisi ja sitä myötä myös menkat tulisi ilman lääkkeitä.

Amalia, eilen en testannut. Ajattelin, että maanantaina dpo 16 olis kyllä se plussa näkyny, jos olis näkyäkseen. Täytyypä laittaa sun blogi muistiin. :)

Tuosta Gelee Royalesta. Mä käytin sitä kanssa tässä kierrossa 2 tbl/päivä ja sain tuon ensimmäisen ovisplussan (jos nyt oli edes oikea plussa). Viime ultrassa limis oli myös reilu 5 mm, kun kahdella edellisellä ultrakerralla ollut sen 4 mm. Kenties vaan sattumaa. Mietin kanssa, että olisi varmaan täytynyt varmistaa sen käyttö lääkäriltä, mutta kun tässä kierrossa ei ollut muita lääkkeitä mukana, niin ajattelin että ei siitä varmaan haittaakaan ole. Viikonloppuna taisi mennä purkista viimeinen, enkä tiedä jaksanko ostaa lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Pettunia mulle ei oo määrätty irrotuspiikkiä, ja oon aika luottavainen että irtoaa itsestään ovisplussan jälkeen. Ainakin molemmissa aikaisemmissa kierroissa, joissa olen ovisplussan testiin saanut niin loppukierron progesteronitaso on ollut korkea verikokeen mukaan. Mun käsityksen mukaan se kertoo siitä, että folli on irronnut..?

Tervetuloa NiQ! Kylmän rauhallisuus on kyllä kaukana tästä touhusta ;D. Mä meen sellasella ohjeella, että syön teroja vaan jos ovista ei tapahdu ja kierto venyy. Tosin itse olen miettinyt, että loppukierto voisi kaivata jotain tukea, kun tiputteluvuoto on alkanut välillä vähän liian aikasin oviksen jälkeen..

Amalia itse toimenpide ei ollut pitkä: ensin normi kontrolliultraus, jossa katsottiin miten folli kasvanut ja ettei ole liika montaa kehittynyt. Ja sitten ruiskutettiin siittiöt melko hitaasti, mutta ei siinä montaa minuuttia mennyt. Mies suoritti "tavarantoimituksen" aamulla ja mun aika oli iltapäivällä. Ainakin täällä helsingin julkisella on käytäntö, että sperma ennen kymmentä aamulla labraan ja inssiajat iltapäivällä. En tiedä onko erilaisia käytäntöjä, mutta kyllä siinä tosiaan useampi tunti oli ainakin meillä väliä.
 
Mukava kuulla skorppari sun kokemuksista, kun meillä on inssiaika Tampereelle maanantaina! Just olin tänään lääkärillä ja vasemmassa munasarjassa oli kaksi johtofollia, n. 13-15 mm molemmat. Lauantaina irrotuspiikki ja maanantaina mennään. Miehen aika on klo 9 ja mulla klo 11. Pitää vain ajoissa aamulla lähteä, kun Vaasasta tosiaan tullaan :/
NYT jännittää.. Aivan järkyttävää varmasti odottaa sitten se kaksi viikkoa inssin jälkeen. Meillä vielä lääkäri sanoi, että vuodenvaihteen jälkeen on inssiin pääsy kortilla, koska lääkäreitä jää kaksi pois..
Eli nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että odotettais pian kaksosia.. heti tuplat, kun kerta päästään vauhtiin! Joohan..?


Tsemppiä aivan mielettömästi piinailijoille!! :heart:
 
niQ kyllähän ne kaikki lääkkeet kyselee pidemmältä ajaltakin.
Itse kuitenkin uskon ehkä aavituksen enemmän tuohon liikunnan vaikutukseen kuin geleen :)

Ja kiitoksia kaikille :hug: Ihan mieletön vertaistuki olette!

mulle voi päivittää tauon tilalle gonalf+ovitrelle....
 
hannuliini, tsemppiä huomiselle! :hug:

ON: Testasinpa juuri äsken negan. Aamuun piti odotella, mutta en malttanutkaan. Oli mun vika testi, joten tän kierron testailut oli tässä. Tulipahan sitten todistettua, että CB:n hymynaamatesti voi valehdella! Niin, sanotaanhan siinä paketissa, että on 99% varma, ei siis 100%. :headwall: Se siis vaan oli taas mun pco:n aiheuttama LH-piikki, eikä varsinaista ovulaatiota tapahtunut. Aukkaria edeltävä ovuloimaton oli 37 päivää, joten taidan odotella vielä muutaman päivän, jos menkat alkais itsekseen. Pääsisin siten nopeammin uuteen kiertoon ja olis kiva, jos ei taas tarvis teroja avuksi.
 
Pahoittelut negasta Hydrangea. Viimeiseen asti toivottiin, että se plussaan kääntyisi. Toivottavasti uusi kierto alkaa pian itsestään.

Tervetuloa joukkoon NiQ. :flower:

Tää piinailu on tuskaa. Kamalasti kaikenlaisia mukamukaoireita ja samaan aikaan toiset oireet viittaa tädin tulevaan vierailuun. Iltaseitsemän aikaan iskee hirveä väsymys, välillä on huono olo, varsinkin ennen syömistä. Närästää. jne. Mutta miten mulla on voinut edes ovis tapahtua, kun lämmöt ei nouseet. Ja hirvee PMS-kiukkukin päällä. Nyt kun ei ole normaaliin tapaan tuhruja, mahdollinen perjantaiaamun nega on kyllä kova pala. Yleensä tuhrut valmistaa tulevaan, vähän niin kuin pehmeä lasku.

Tsemppiä inssiin PikkuJellona. Tuplaonnea :)
 


perjantai 9.11





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Amalia89.......... kp41/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
Hydrangea........kp35/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
Pettunia.............kp28/28-35....ya11/10....1. Gonal-f+ovitrelle+luget
Sarppa-71.........kp28/28-30...... ya 04/2011......................tauko
luna_82.......kp24/~34...................ya 03/2012................2. clomi
10kaks...............kp21/32...............ya07/11.............6.clomix2+pregnyl
skorppari82.........kp19/??..............yv1,5.............................3.femar
Slartibart.............kp13/28............ yk3/ya3/2012............clomit + terot
PikkuJellona........kp12/28...............ya9/10..........6. clomi + ovitrelle
Toivounelma.........kp9/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
another.............kp7/32...........yk10/ya1/11.......................7.clomi
Ambrosia85.........kp4/26-32.........ya10/10/yk23........Gonal + ovitrelle
NiQ.......................kp3/26-48..........yk8............. clomit+metut+terot

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, rimpatti, DjaP, nellustiina, Pamsku, Töpöhäntä


Piinailijat
Pettunia dpo 15


Ghostbusters



PLUSSANNEET

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42.............4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa NiQ :wave:

Tsemppiä hannuliini huomiselle. Itsellä ainakin tuli mukavampi olo kun pääsi asialle tekemään jotain.

Voi miten Pettunialla kuulostaa lupaavalle! Mulla lämmöt on toimineet eri kierroissa eri tavalla, joten älä nyt tuosta masennu. Kyllä varmaan ne irrotuspiikit aika hyvällä prosentilla toimii.

Pahoittelut Hydrangealle negasta. Toivottavasti uusi kierto alkaisi sitten pian jos sen kerran täytyy alkaa.
 
Hydrangea ja Amalia pahoittelut negoista:( Voi kun sieltä vielä joku myöhäinen plussa tulis
jos mahdollista, tai sitten jos tosiaan uusi kierto tulossa niin tulisi jo ettei tarvitsisi
kärvistellä:/

Ambrosia pahoittelut uudesta kierrosta mutta hienoa että kierto parantunut! Itsekin toivosin että kierrot korjaantusivat ja alkaisivat toimia "itsekseen", ilman clomeja/teroja kun menee monta kuukautta :/

skorppari ja Pettunia, onnea hurjasti ja toivottavasti saatte molemmat iloisia uutisia!

Ja NiQ tervetuloa munkin puolesta:) Mulle tulee ens kerralla kun saadaan ovulaatio aikaseks niin pregnyl ja luget todennäköisesti mukaan, en tiedä vielä varmaks mutta reseptit jo on. Ja terolutteja syön jos follikkelia ei löydy, eli kun en ovuloi. Niin kävi tässä kierrossa ja nyt vielä huomenna otan yhten teron ja sitten muutama päivä ja pitäisi uusi kierto alkaa ja sitä myötä 3. clomikierto.

Oon parin päivän välein tehny ovistestin vaikkei kantsiskaan kun ihan hakuammuntaa ja toiveajattelua. Jotenkin
kai sitä on vaan tahtonu jotain jännitettävää, en tiiä. No kohta alkaa sit taas oikea jännitys että miten clomit tehoo seuraavaks=)
 
Viimeksi muokattu:
hydrangea pakko sanoa että olen pahoillani, minullakin on samanlaisia kokemuksia jopa noista kalliista digitesteistä, olin siis toissa kierrossa niin varma oviksesta kun digi hymyili, muttei sitten uusi kierto startannutkaan ollenkaan vaan piti teroilla uusi käynnistää..

pikkujellonalle tsemppiä inssiin!! varmasti jännittää, huih, itselläkin tuo on tulevaisuudessa eteen tulossa!

NiQ tervetuloa :wave:

on: mie meen maanantaina aukkariin, ja nappaisko? no ei todellakaan. ja suurin asia mikä minua itseäni tässä ärsyttää on se että joudun meneen uudelle lääkärille ja se on mieslääkäri. olenkin jo aika useasti täällä sanonut et kun jännitän kun pitää miesgynelle mennä ja oon siitä aina onnistunut luistamaan, noh, nyt en kai pysty luistamaan. jospa kaikki menisi hyvin.....
 
mut eiks aina sanota et miesgynet on paljon parempia kuin naiset, mitä netistä oon lukenut niin monet naiset kehuu et menee mielummin miehelle kuin naiselle kun on paljon helläkätisempiä. voi olla olotila on tänään samanlainen kuin eilen kun kiipesi uuden hevosen jälkeen ja oli viel kauhee myrsky kyl sitä sillonkin jonkin verran jännitti.
 
PikkuJellona hienoa, että sulla on tuplamahkut! Toivotaan, toivotaan.. :) tää on kyl ihan hirveetä piinailua, kaksi päivää vasta inssistä ja tuntuu ettei saa keskityttyä mihinkään kun pyörii vaan päässä tämä, menispä nyt pari viikkoo nopsaa!

Tsemppiä hannuliini, toivotaan parasta! :)

Pahoittelut Hydrangea, toivottavasti nyt pääset pian uuteen yritykseen!

Voi Pettunia, olisipa oireilut oikeita! :) huomennako testaat?

Another aukkari ei ainakaan mulla ollut paha ja miesgynelläkin oon kerran käynyt, ja hengissä selvisin, hyvin se menee!! :)
 
PikkuJellona, onnea inssiin. Toivottavasti tulisi tuplat samalla vaivalla. :)

Pettunia, toivottavasti oireet tietäisi hyvää. :)

another, harmi jos sullakaan digitestit ei ole toiminut. Oliko sullakin pco? Millä ovistesteillä tykkäät testailla, onko jotkut toiminut paremmin? Tsemppiä aukkariin. :) Muista ottaa särkylääkettä etukäteen. Mulla toimenpide meni suht kivuttomasti ja menisin toistekin jos olisi pakko. Mä oon käyny myös mieslääkäreillä ja ne on yleensä ollut helläkätisempiä.

skorppari, tsemppiä piinailuun. Toivottavasti kyytiläinen kiinnittyisi matkaan. :)
 
hydrangea miulla on pcos. ja kyllä mie silti nuita digejä oon käyttänyt, oli miulla yhdessa kierrossa pregcheck-liuskatkin apuna, mutten mie oikein niistä viivojen tulkinnasta perusta. miehän sitten tilailen tuolta britanniasta noita digejä niin saa niitä halvemmalla..
oli muuten jännä ettei hoitaja mitenkään neuvonut et pitäisi ottaa särkylääke tai että pitääkö rakon olla täynnä? näin olen siis täältä palstoilta vain kuullut. otitko kuinka paljon särkylääkettä? mietin et riittäisköhän jos ottais 2 panadolia..?
 
another, mun ohjeissa sanottiin, että noin tuntia ennen parasetamolia (esim. Panadol 1g) ja/tai ibuprofeiinia (esim. Burana 400-800 mg). Kumma juttu, jos sua ei ohjeistettu lääkkeiden kanssa. Mulle sanottiin, että ne kai estäisi kohdun supistelut ja tutkimus olisi siten kivuttomampi. Ja kai ne muutenkin siihen sörkkimisestä aiheutuvaan kipuun auttaa. :) Tosin mulla ei ollu mitään pieniä menkkatuntemuksia isompia kipuja, joten ihan hyvin ne kesti ja toimenpide oli onneksi nopea. Pientä painontunnetta tuntui hetken, kun katetria täytettiin, mutta sekin helpotti tosi pian. Itse katetrin laitto ei sattunut ollenkaan. Tuosta että pitäiskö rakon olla täynnä, niin mulla ei oo mitään käsitystä. Ite kävin kyllä vessassa juuri ennen. Ootko ebaysta vai mistä noita digejä tilaullu? Olisko jotain hyvää linkkiä heittää? :)
 
PikkuJellona sullekin onnea maanantaihin, tuplat, voi vitsi!:)

hannuliini, toivottavasti sä sait tänään hyviä uutisia!!

another ymmärrän jännitykses miegynestä, itellekin aina osunu nainen mutta monta mun kaveria on puhunu miten ovat olleet tyytyväisiä miesgyneen. Ja henkilöstähän se on kans kii. Ja joo ota pari särkylääkettä ennen
aukkaria, ite otin noin tunti ennen toimenpidettä niin 2 kpl ibumax 400. Mulla meni kans kivuttomasti, vähän vasemmalla lähti juiliin mutta kun sanoin siitä niin gyne lopetti sen vesiliuksen ruiskuttamisen ja juilinta loppu heti. Sit uusi yritys jne ja lopulta ei enää juilinu kun kramppi meni ohi.
En mä usko että tarvii olla täys virtsarakko, mulla ainakin sattumalta oli ja se gyne sano että haluunko käydä eka vessassa kun huomas ultralla:), joten kävin kans just ennen toimenpidettä.
 
Viimeksi muokattu:
Lääkärissä käyty ja nyt sit syödään primolutia kiertoa tasamaan ja samalla tuli lähete julkiselle puolelle tämän vuoden puolella pitäis tulla tietoa koska on se poliaika sinne varmaan menee kuulemma ensi vuoden puolelle. vissiin tää pco on sieltä helpommasta päästä hoidettava vaiva joka voi aiheuttaa lapsettomuutta. samalla kävin labrassa missä otettiin kilppariarvot ja prolaktiiniarvot.
 
Tutut tuhrut alkoi tänään ja teinpä sitten sen negatestinkin samaan mielipahaan. Eli se oli tässä se. Ensi kierto vielä yritystä. Vähän tulee tiukkaa gonal-f:n saamisen kanssa, jos kp1 on lauantai. Toivonmukaan olis jo huomenna, niin vois soittaa lääkärille virallisella puhelinajalla. Yksi vaihtis on tietysti, että sitä ovista ei ollut sittenkään ja tästä alkaa vasta piinallinen päiväkaupalla jatkuva tuhruttelu. Toivottavasti ei kuitenkaan.
 
luna ja hydrangea kiitos särkylääkevinkeistä! kyllä on pakko jotain lääkettä ottaa kun mua sattuu jo pelkkä papakokeen ottokin niin kovasti!

hydrangea mie tilailen siis amazon.co.uk -sivuilta cb digejä. siellä pystyy maksaan ihan tavan pankkikortilla kunhan tajuaa laittaa sen oman pankkikortin nettimaksu-kohdan päälle ;) itse en ekalla kerralla sitä päälle saanut niin siksi tilaus ei meinannut millään onnistua.
tuossa alla on linkki esimerkeistä, kaikki ne sivustot ei toimita suomeen, mutta se siis selviää aina kokeilemalla! tilaukset saapui noin 2 viikossa, eka 2 viikossa ja toinen lähetys vähän päälle 2 viikkoa.http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_ss_i_4_8/275-0010521-0824635?url=search-alias%3Daps&field-keywords=clearblue%20ovulation%20test

pettunia harmi jos tuhruilu on alkanut :(

hannuliini jospa se siun lähete menisi matkaan nopeaan :)
 
Mut jotenkin hirvittää se et on lapsettomuus-diagnoosi sitten kun tulee se tyksi aika niin varmaan nekin ottaa jotain verikokeita? mut mies ottaa tän koko homman aika hyvin oikeastaan, mul tää koko homma on ollut jotenkin isompi juttu kun on joutunut ite muutaman vuoden jo tiedostamaan sen ettei ne lapset välttämätä helpolla tuu, mut jotenkin se oli positiivista ettei tullut eilen sitä virttä et ootte vielä nuoria ym.
 
another mä otin aukkariin muistaakseni 2*burana 400:n :)
eikä mulla sattunut lainkaan. Epämukavaa se oli kyllä - sitä en kiellä :)

hannuliini, joo verikokeita otetaan.. hivi vissiin puolenvuoden välein ja sitten verestä katsotaan lisäks eri hormooniarvoja tarvittaessa sieltä täältä kierrosta.
Mulla otettiin alkukierrossa ja sitten varmistettiin ovis ja taas menossa johkin labroihin..
ja jos on ylipainoa niin sitten noita sokereita kytätään niin saa juosta mahdollisesti paastoarvojakin jakelemassa :LOL: mutta ainakin mä olen päässyt pahimmasta piikkikammostani vihdoinkin!
 
Voi ei Pettunia!!! toivottavasti nyt kp on oikeasti ennen lauantaita niin saat paremmalla todennäkösyydellä gonalit käyttöön!
Itse kanssa stressailin sitä että mitä jos menee niin että pe illalla vaik alkaa vuoto ja kp 3 ois jo maanantaina ym :(
 

Yhteistyössä