Clomittaret 2012

tikkerituu äkkiä se aika menee! ajatella oikeesti et huomenna on jo marraskuu!! kohta tämäkin vuosi jo loppuu!

Linneat onnea matkaan huomisen ultraan :kiss: tulehan sitten kertoon ihanat uutiset tänne!

toivounelma mukavaa että pääsit vihdoin uuteen kiertoon ;)

hydrangealle plussatuulia että testit positiiviseksi muuttuisi ++++:whistle:
 


sunnuntai 4.11





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Amalia89.......... kp36/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
Hydrangea........kp30/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
Ambrosia85.........kp28/26-32.........ya10/10/yk22.................tauko
Pettunia.............kp23/28-35....ya11/10....1. Gonal-f+ovitrelle+luget
Sarppa-71.........kp23/28-30...... ya 04/2011......................tauko
luna_82.......kp19/~34...................ya 03/2012................2. clomi
10kaks...............kp16/32...............ya07/11.............6.clomix2+pregnyl
skorppari82.........kp14/??..............yv1,5.............................3.femar
Slartibart.............kp8/28............ yk3/ya3/2012............clomit + terot
PikkuJellona........kp7/28...............ya9/10..........6. clomi + ovitrelle
Toivounelma.........kp4/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
another.............kp2/32...........yk10/ya1/11.......................7.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, rimpatti, DjaP, nellustiina, Pamsku, Töpöhäntä


Piinailijat
Hydrangea dpo 15
Amalia89 dpo 15
Ambrosia85 dpo 11
Pettunia dpo 10


Ghostbusters



PLUSSANNEET

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42.............4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

 
Viimeksi muokattu:
Tikkerituu, Amalia89 ja another, kiitos tsemppauksesta. :)

Slartibart, tänään en testannut. Ajattelin, että jos lauantaiaamuun malttaisi odottaa, mutta nyt tuntuu siltä, että tekis mieli sittenkin testata jo huomenna aamulla. :)

Niin ja muakin kiinnostais Linneat sun hyvät ultrakuulumiset. :)
 
Viimeksi muokattu:
Samat kysymykset kuin Slartibartilla. Tulkaahan kertomaan kuulumiset.

Huhuu Töpöhäntä. Et ole tainnut olla linjoilla pitkiin aikoihin? Voitaisiin ehkä siirtää sinut taustalle. Sieltähän sitten pääsee takaisin listoille. Vai muistankos nyt ihan väärin?

Omasta navasta sen verran, että tuhrut olis normaalisti jo alkaneet, mutta nyt ei vielä näy. Mutta jos ovulaatiota ei ollut ollenkaan, niin kuin lämmöt antaisi ymmärtää, ei ne vielä varmasti alkaisikaan vielä. Kiva, kun lämmöt on noudattaneet samaa kaavaa jo ainakin puoli vuotta ja nyt sitten, kun on oikein lääkearsenaali käytössä, niin sitten täysi hiljaiselo.
 
Kävin eilen kontrolliultrassa: yksi 13 mm folli eli ihan hyvin voi kasvaa ja irrota, mutta limis oli aivan surkea, vaan 4,5 mm :( No kuitenkin lääkäri sanoi, että jos saan oviksen bongattua niin inssiä voidaan kokeilla, tosin luulen, että osuu viikonlopulle, jos on tullakseen..eli voi olla ettei onnistu. Vähän ihmettelen tuota, että jos on noin surkea limis niin kuitenkin inssiin lähtevät, onko kellään kokemusta? Tai mitä teille on sanottu siitä minkä paksuinen limakalvon pitäisi vähintään olla? Että voi olla vaikeeta, aina joku mättää.. :( anteeksi vuodatus.
 
skorppari harmi et limis oli noin ohut :( Muakin kiinnostais et miten paksu sen pitäis olla, itselläni se on myös ollut näissä kp12 ultrissa tuon 4,5-5mm..

Hydrangea pahoittelut :hug:

Mäkin testasin eilen illalla negan, vaikka niin olin päättänyt et odotan sinne viikonloppuun. Ne keskiviikkona tilaamani testit kuitenkin tuli jo eilen ja mies halusi ehdottomasti että testaan. Teen uuden testin huomenna aamulla ja jos ei tuossa viikon päästä ole mitään tapahtunut, niin sit primoja kehiin ja uusi kierto käyntiin :(

On kyllä erittäin vaikea luottaa noihin ovistesteihin, jos tää tässä kierrossa nyt ei ollutkaan oikea ovis+. Sit tää oli jo toinen kerta kun ne testit huijaa mua..Pitäis varmaan ostaa niitä digejä, mut toisaalta mikäpä niitäkään estää näyttämästä hymynaamaa jos lh kuitenkin nousee mutta munasolu ei silti irtoa..Hemmetin pco :headwall:
 
skorppari82 ja Amalia89, mut on ultrattu tän yrityksen aikana kolme kertaa ja mullakin limis on aina ollut sen 4-5 mm. Se on kuulemma vähän. Hyvä olisi kai noin 8-10 mm. Kuulemma kuitenkin rakenne (kolmikerroksinen) on tärkeämpi: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2182662-kohdun-limakalvon-paksuus/

Amalia89, pahoittelut myös sinne negasta. :hug: Mä täällä jännäilen, oliko se hymynaama sitten väärä ovisplussa. En oo kyllä kuullut, että kukaan olis sillä väärää plussaa saanut, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Hemmetin pco täälläkin.
 
skorppari82 mun lääkäri sanoi että limiksen pitäisi olla väh. 7mm jotta kiinnittyminen onnistuu. Limis kuitenkin kasvaa follin kypsyessä (jos ymmärsin niin 1-2 mm/päivä jos hyvin menee), joten tuolla follikkelilla voisi päätellä tästä että limiksen kaiken järjen mukaan pitäisi ehtiä riittävän paksuksi.

Pahoittelut negoista Hydrangea ja Amalia89. Ovisplussan todellisuudesta (tai siis ennemminkin oviksen onnistumisesta) kertoo alkaako vuoto tuosta parin päivän sisään jos ei plussaa kuulu.

Pettunia tuo tuhruttomuushan on hyvä merkki! Mulla ei lämmöt noudattele joka kierrossa ainakaan samaa kaavaa, joten älä vielä masennu.
 
Kiitos Tikkerituu.

Kuinkahan pian uskaltaisin aloittaa terot, jos vuoto ei ala? Tänään siis dpo 13. Kovin pitkään en jaksaisi odotella, mutta toisaalta ei varmaan kannata kauheasti hätäilläkään niiden kanssa. Alunperin suunnittelin aloittavani ne viimeistään sunnuntaina eli dpo 15. Nyt harmittaa, kun en niitä aloittanutkaan ohjeen mukaan silloin kp 15, mutta turha sitä on enää jossitella.
 
Hydrangea sinuna odottelisin ihan rauhassa menkkoja alkavaksi, klinikalta mulle joskus neuvottiin odottamaan jopa viikko ennen kuin aloitin terot tai primot, tosin mä en siinä kierrossa bongannut sitä ovulaatiota. Niin minä kiertopäivänä se plussa tuli siihen testiin? Jos ovis on tapahtunut pari päivää sen jälkeen, niin olisko ne menkat siltikin jo pitänyt alkaa? Mun on vaikea uskoa, että testissä noin vahva plussa olis väärä, mullakin on PCOS ja oon saanu vääriä viivoja ovistesteihin, mutta ne väärät viivat on aina olleet haaleampia kuin kontrolliviiva. Oikea oviplussa sen sijaan oli vahvasti tummempi kuin kontrolliviiva.
Toivotaan, että teillä Hydrangea ja Amalia89 olis molemmilla ollut ihan oikea ovulaatio ja (jollei raskaustestit muutu positiiviseksi :) ) että ne menkat sieltä alkais itellään!

Pohtisitte limakalvon paksuutta. Mulla oli viime folliultrassa limis jotain 5,4 mm tai jotain ja ajattelin että onpa ohut. Mutta täällä tosiaan joku rohkaisi minua, että se ehtii vielä kasvaa siitä ovulaatioon mennessä. Ja näköjään ehti ihan riittävän paksuksi :)

Niin ja ne ultrakuulumiset! Eilen käyty varhaisultrassa, mieskin oli mukana. Siellä se sikiö olla möllötti, sellanen pieni piste. Ja se sykki! :D Eli ainakin toistaiseksi kaikki on hyvin, huh!! Viikkoja oli ultrankin mukaan 6 jotain. Mua niin hymyilytti, kun mun mies sanoi varmaan 5 kertaa ultran jälkeen, että "sulla on meidän vauva siellä masussa". Oh really..? :)
 
Ihania uutisia, Linneat! :) Kp 14 sain ovisplussan ja tänään kp 28. Sitä edeltävänä ja seuraavana päivänä oli hailukat viivat. Mun luomukierrot on ollut pääosin hyvin pitkiä koko tämän yrityksen ajan (lyhyin kierto on ollut 28 ja pisin on ollut 120 päivää, jossa menkat käynnistettiin lopulta primoilla). Ehkä sitä vaan pitää malttaa terojen kanssa vielä jokunen päivä. Normaali luteaalivaihe on käsittääkseni 12-16 päivää, joten luulisi parin päivän sisään jotain tapahtuvan, jos näin on...
 
Viimeksi muokattu:
Listaan toivoisin pientä korjausta. Eli jos lista on päivätty 2.11. niin minulla on tänään kp 2 ei kp 1 :)

Hydrangea mulle on annettu ohjeeksi että menkat alkaa Teroje/ Primojen jälkeen noin 3-4 päivän päästä. Mutta viikkokin voi mennä. Mutta kun mulla oli mennyt 10 pv, se oli lääkärin mielestä liikaa. Ellei sitten olisi raskaana ja sen vuoksi menkat ei ala :)

Nyt sitten Primojen kanssa kävi niin että otin lauantai aamuna viimeisen ja keskiviikkona alkoi vähän tiputella punaista ja torstain sain laskea kp 1:ksi eli su,ma,ti,ke, siis neljä päivää oikeestaan meni menkkoihin.

Linneat isot onnittelut pienen sykkeestä!

Olikohan muita onnittelujaki pitänyt toivottaa. Onnea niille joita olen unohtanut onnitella.

Miehelle hekutin menkkoja - hän oli ihan ulapalla. Että nytkö on ne ekat menkat keskenmenon jälkeen. ÖÖÖH? Ei vaan nää on niin kun tokat, mutta nää viivästy jostain syystä. Ei sillä että hänen tarvisi muistaa mun kiertoja ja vuotoja, mutta en mä uskonut että hän noin kujalla on asiasta.
 
Tikkerituu joo kieltämättä nyt on liian aikaista spekuloida et oliko o-plussa väärä, kun kuitenkin vasta dpo12 testasin negan..

Hydrangea mä ajattelin aloittaa primot ensi viikon loppu puolella, jos ei siihen mennessä ole mitään tapahtunut. Lääkärikin sanoi että tästä lähtien et ota primoja PAITSI jos kp:t alkaa olla 40-45.

Linneat onnea hyvistä ultrakuulumisista!
 
Onnittelut hienoista ultranäkymistä Linneat.

Minä en oikein osaa ottaa kantaa tuohon limisasiaan. Mulla kun limakalvo lääkkeistä huolimatta just optimaalinen. Kaikki muukin aina ultrissa oikein hyvin, mutta eipä se silti meille vauvaa ole tuonut. Miehen simpatkin ok, joten mistä lie kiikastaa.
 
Mulle se lääkäri sano että voin alottaa terot kp15 että vaikka sit munasolu ois alkanu kasvaa ton kp14 ultran
jälkeen ja raskautusin niin terot ei sitä haittaa.

skorppari82 katoin mun lääkärilapusta niin mulla oli ekassa clomikierrossa ollu kp 12 limakalvosta maininta että "ohut triple 4,1mm" ja follikkelit oli tollon 13mm ja 11,5mm. Ja sit kp 15 oli kasvanu limakalvo (en muista paljon oli:/) ja sano että se oli hyvä. Eikä tosta 4,1mm sanonu että ois ollu liian ohut.

Mä tein eilen apteekin ovulaatiotestin (kp 16) vaikka lääkäri sano ettei niitä kannata nyt mittailla. Kai sitä vaan tahto jotain kokeilla. No sit apteekin ovistesti näyttikin plussaa! Ja alko ärsyttää. Alkoi nimittäin toivo heräileen että entä jos siä joku follikkeli kasvo muiden pienten takana :D. No sit digitaalinen näytti negaa, eli todnäk pco vaan pisti sen toisen näyttään plussaa. Tänä aamunakin sit viä digitaalisella mittasin ja negaa edelleen ja nyt päätin etten enää mittaa. Aamulämpöjä aattelin pikkasen kattoo, että JOS siä joku mattimyöhänen ois viä kasvanu. Viimekshän sain ovisplussan kp18, joka ois ollu huomenna. Huoh. Ja sit viä tunnen kaikkee tuntemuksia alavatsassa, mikä johtunee kipeistä vatsalihaksista kun pitkästä aikaa keskiviikkona niitä tein:)

Onnea Amalia ja Hydrangea plussaamiseen!! Ja Onnea Linneat, kuulostaa ihanalta!
Muillekin voimia ja toivottavasti follikkelit ja limakalvot kasvaa päivä päivältä!
 
Nega taas :'( Voi..*kaikki maailman kirosanat*

Ja toki juuri samaan aikaan pitää facebookissa lukea miten joillekin on syntynyt muksu; siis sellaiselle parille joka ei ole edes seurustellut niin pitkään kuin me olla yritetty saada niitä kahta viivaa testiin!
 
tikkerituu vielä listaa haluat päivitellä?
jos niin tänään lauantaina minulla KP1/32 ja YK10, 7.clomi, kiitos :)

ihanaa päästä vihdoin uuteen kiertoon (vaikkakin tulosten saanti enää näillä clomikiertojen määrillä on onnettomat)! tähän kiertoon on luvassa aukkari!
 
Pahoittelut negoista Hydrangea ja Amalia :(

Hienoa Linneat, että kaikki hyvin! :)

Kiitos limiskommenteista, itellä ei lääkäri sanonut mitään tuosta kerroksellisuudesta, ja paksuudestakin sain kolme kertaa kysyä, että kuinka paksu se oli..sanoi vain, että ohut.. ärsyttäviä lääkärit välillä. Mutta elän toivossa, että se vielä paksuuntuu ja että folli kasvaa, ovistikuttelun aloitin eilen, ei vielä mitään..

Toivounelma toi on niin tuttua, mäkin aina yllätyn kuinka pihalla mies on välillä :D

Teitkö luna siis plussatestin ja sitten diginegan samasta virtsasta?
 
skorppari82 en tehny, en tajunnu tehä siitä samasta, vaan sit vasta kolmen tunnin päästä siitä
apteekin oman plussasta tein diginegan. Ja ilta-aikaan. Ja seuraavana aamunakin tuli diginega.
1. clomikierrossa sain eka illalla samasta pissasta apteekin omalla plussan ja digillä negan, kunnes sit seuraavana aamuna tuli molemmilla plussa. Siks jotenkin luotan digiin itelläni enemmän.
 
Amalia89, negapahoittelut. :hug: Mä taidan kanssa odotella ainakin sinne ensi viikon puolelle ennen kuin aloitan terot. Maanantaina on dpo 16, joten luulisi menkkojen alkavan viimeistään tiistaina, jos on alkaakseen.

ON: Juu, menkkoja odotellaan yhä. Tänään aamulla en jaksanut testata, huomenna ehkä sitten taas.
 

Yhteistyössä