Hydrangea sinuna odottelisin ihan rauhassa menkkoja alkavaksi, klinikalta mulle joskus neuvottiin odottamaan jopa viikko ennen kuin aloitin terot tai primot, tosin mä en siinä kierrossa bongannut sitä ovulaatiota. Niin minä kiertopäivänä se plussa tuli siihen testiin? Jos ovis on tapahtunut pari päivää sen jälkeen, niin olisko ne menkat siltikin jo pitänyt alkaa? Mun on vaikea uskoa, että testissä noin vahva plussa olis väärä, mullakin on PCOS ja oon saanu vääriä viivoja ovistesteihin, mutta ne väärät viivat on aina olleet haaleampia kuin kontrolliviiva. Oikea oviplussa sen sijaan oli vahvasti tummempi kuin kontrolliviiva.
Toivotaan, että teillä
Hydrangea ja
Amalia89 olis molemmilla ollut ihan oikea ovulaatio ja (jollei raskaustestit muutu positiiviseksi
) että ne menkat sieltä alkais itellään!
Pohtisitte limakalvon paksuutta. Mulla oli viime folliultrassa limis jotain 5,4 mm tai jotain ja ajattelin että onpa ohut. Mutta täällä tosiaan joku rohkaisi minua, että se ehtii vielä kasvaa siitä ovulaatioon mennessä. Ja näköjään ehti ihan riittävän paksuksi
Niin ja ne ultrakuulumiset! Eilen käyty varhaisultrassa, mieskin oli mukana. Siellä se sikiö olla möllötti, sellanen pieni piste. Ja se sykki!
Eli ainakin toistaiseksi kaikki on hyvin, huh!! Viikkoja oli ultrankin mukaan 6 jotain. Mua niin hymyilytti, kun mun mies sanoi varmaan 5 kertaa ultran jälkeen, että "sulla on meidän vauva siellä masussa". Oh really..?