Onnittelut hirmuisesti plussanneille! :heart:
Djap, voihan hyvin olla että sinulla oli ovulaatio myöhemmin, onhan se todella epävarmaa laskea raskauden kesto viimeisistä kuukautisista, varsinkin jos on ovulaatio/kiertohäiriöitä. Joten pidetään peukkuja eikä vielä menetetä toivoa!! Viikon päästä sitten tiedät tarkemmin, kun käyt uudelleen verikokeessa. Tässä alla vielä taulukko tuosta hcg-arvosta:
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
Toivottavasti tuosta nyt jotain selkoa saa, ei suostu nätisti tulemaan tähän. Eli aika paljon vaihtelua on viitearvoissa. Eikö tuo sinunkin arvosi ole rajojen sisällä?
Ja joka tapauksessa on se jo mahtavaa, että sait sen plussan testiin! Vaikka eihän se tietenkään lohduta silloin, jos tulee keskenmeno. Tsemppiä odotteluun!
Luna minulla oli kontrolliultra jo kp 10. Silloin näkyi jo kehittymässä olevat follit ja itse arvioin, että ovulaatio tapahtui joskus kp 16 tai 17 paikkeilla. Vaikea sanoa, kun en sitä positiivista tulosta saanut testiin.
Minulla on tällä hetkellä ilmeisesti rv 7+6, ultran mukaan ei siis oltu ihan niin pitkällä kuin itse luulin. Eli kovin turvallisilla vesillä ei vielä olla. Minua huvittaa/hieman huolettaa/ärsyttää kun mieheni on jo kertonut vaikka kenelle tästä raskaudesta. Itse en vielä niin haluaisi kertoa, kun voi vielä käydä vaikka mitä.. Mutta toinen on niin innoissaan, ettei se malta pitää suutaan kiinni.
Hydrangea niin ne terot kai pitäisi ottaa suunnilleen samaan aikaan joka päivä. Toivotaan, ettei kierto häiriinny unohduksesta! Tuleekohan siitä sitten tiputteluvuotoa tai jotain, jos unohtaa ottaa teroja? Tietääkö kukaan?
Tikkerituu, onko oireita?
Hannuliini minä kävin joka kerta yksin klinikalla, mutta suositus varmaan on että molemmat tulevat klinikalle mukaan.
PikkuJellona toivottavasti tärppää!