Clomittaret 2012

Tervetuloa Neppu! :wave:

10kaks, siis sellaisia värittömiä tai valkoisia kohtia. Näkee, että siinä on se kohta testissä, johon punaisen viivan pitäisi tulla. Yleensä erottuu vaan tosi hyvässä valossa ja erittäin tarkasti katsottuna. (Juu, on tullut käänneltyä ja väänneltyä lampun alla testejä... :ashamed:) Väriä en oo kyllä koskaan saanut, joten jos sulla punaista näkyy, niin hyvältä kuulostaa. :)

ON: Huh, hanat ei oo ainakaan vielä auennut kunnolla. Toivottavasti vuoto nyt pysyisikin poissa kuurin loppuun asti. On tää kyllä, eka sitä toivoo että menkat alkais pian ja sitten kun ne alkaa, niin sekään ei oo hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Oh, tulipa hyvä olo kun tulin vilkasee miten tänn ollaan otettu vastaan =D jee.
Ja kiitos vastanneille. Luna, keskiviikkona on ultra. Saa ny nähä. Toivottavasti se lääkäri ois samaa mieltä, että vaikka ois neljä isompaa ni jatkettais. Ny jään vähä seurailee missä vaiheissa kukakin teistä on ... (ihana vapaa päivä ahh pitkästä aikaa)

Ambrosia, oliko sulla pregnyl irrotukseen? Aiotko pistää piikin itse?

Jaksamista ihanat =)
 
Tämän päiväisestä testiä pitää väännellä ja käännellä. Vähän näyttäisi yhdessä kohdassa olevan punaista. Eilinen testi on aika selkeä haamu..
Menkkatunteet on koko ajan olemassa.
Anteeksi omanapaisuus, paniikki päällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
tervetuloa mukaan Neppu :)
Kyselit tuosta irroituspikkistä, niin mulle määrättiin ovitrelle. Sillä siis pistän ja ihan itse pistän. Veikkaan että mua pelottas enemmän jos mies tai joku muu pistäis :D
Ainakin gonal-pistokset menneet tosi helposti itse joten enää en pelkää edes tuota ovitrelleä..
Älkääkä nyt kukaan alkako pelotteleen, että irrotuspiikki on neljä kertaa pidempi kuin gonali ja ainakin viis kertaa paksumpi :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: toivounelma
Tää pitää peukkuja pystyssä tääl! =)
Ota kuva ja laita tänne? =D

Oon nyt lukenut 24 sivua noita otsikoita, enkä vaan jaksa lukea kaikkea 228 (kiitos ihana maailman hitain nettiyhteys). Onks teillä tietoa, onko paikkakunta/alue kohtaisia sivustoja? (Googlekaan ei kerro, tai sit en vaan osaa) Ois kiva joskus tavata iha livenä joku kohtalotoveri. Tai edes keskustella "oman hoitopaikan" käytännöistä jne. Simpukan sivuilta en löydä täältä meidän lähistöltä ketään... hoh

Ambro: Ok. Joo toivotaan, ettei kukaan ala kertomaan ;)
 
Viimeksi muokattu:


tiistai 20.11





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Amalia89.......... kp52/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
Hydrangea........kp46/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
10kaks...............kp32/32...............ya07/11.............6.clomix2+pregnyl
skorppari82.........kp30/??..............yv1,5.............................3.femar
Slartibart.............kp24/28............ yk3/ya3/2012............clomit + terot
PikkuJellona........kp21/28...............ya9/10........6. clomi + ovitrelle
Toivounelma.........kp20/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
another.............kp18/32...........yk10/ya1/11.......................7.clomi
Ambrosia85.........kp15/26-32.........ya10/10/yk23.....Gonal + ovitrelle
Seemi................kp15/28-41...............ya11/09....................1.clomi
NiQ.......................kp15/26-48..........yk8............. clomit+metut+terot
Sarppa-71.........kp14/28-30...... ya 04/2011......................tauko
Pettunia.............kp11/28-35....ya11/10....2. Gonal-f+ovitrelle+luget
luna_82.......kp9/~34...................ya 03/2012................3. clomi
Neppu_...................?.................ya2010..........clomi + pregnyl

Tauolla/taustalla
Calliope, AamuTorkku, Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86, toiveuni83, Ansku83, rimpatti, nellustiina, Pamsku, Töpöhäntä


Piinailijat
Slartibart dpo 7


Ghostbusters



PLUSSANNEET

marraskuu:
Lumihiutale92........5.11........?..............?................? (km :()
DjaP..........9.11.....kp34/28-34........Ya2007............tauko

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42............?.................4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another

 
Viimeksi muokattu:
Peukut pystyssä 10kaks että tuosta vielä kunnon plussa kehittyy!

Onnittelut DjaP :flower:

Joo Neppu_ kp = kierron päivä. Laittele ne vielä tänne jos vaikka another jatkaa listan päivittelyjä niin voi ne tuonne lisätä.

ON: tänään käyty varhaisultrassa, jossa köllöteli pikku Alien 7+2 ja sydänkin pumputti oikein hienosti. Taidan vihdoin yrittää siirtyä tuonne plussanneiden puolelle. Tsemppiä hurjasti siskot!
 
Viimeksi muokattu:
Perun sanani. :ashamed: Taisi sitten menkat oikeasti alkaa. Vuotoa jo sen verran, että en tiedä voiko enää laskea tiputteluksi. Jos samaa rataa jatkuu, niin viimeistään huomenna kp 1. Kaksi teroa olisi vielä jäljellä, kai ne täytyy kuitenkin vielä ottaa? Uskallankohan sitten aloittaa anazoleja kp 3? Onko teillä muilla kokemuksia terokuurin loppupuolella alkaneista vuodoista? Mitä ootte sitten tehnyt esim. clomien aloituksen kanssa?
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
10kaks Mä sain edelliskierrossa Early Predictorilla valitettavasti aika selkeänkin vaaleanpunaisen plussan joka paljastui ihan vaan vääräksi plussaksi. Mutta toivon todella että sun plussanen on ihan oikea :)

Ambrosiallakin ihan hyviä kuulumisia! :)

On pikaisesti: ultrassa käyty ja kaksi follia oli. Toinen 17mm ja toinen 18mm, äsken Pregnyli pistetty ja illalla hommiin! ;) Palailen paremmalla ajalla vielä muidenkin juttuihin! :)
 
Huoh! Kävin kahdessa lähistöllä olevassa apteekissa ja kummassakaan ei ollut anazoleja! Kolmas olis vielä ollut, mutta en jaksanut sinne ajaa... :headwall: Jälkimmäisessä laittoivat anazolit sitten tilaukseen, mutta siinä menee nyt pari päivää, ennen kuin ne tulee. Kaikenlisäksi auto ei enää meinannut startata apteekin pihalta, vaan olin ihan varma että tähän tää paskalaja nyt jäi. Joku mies lähti viereisestä ruudusta ja palas takaisin katsoon, että pääsenkö lähteen. Onneks se auto viimein käynnisty. Kylläpä alkoi tämäkin viikko lupaavasti.

Lääkärissä tänään sain verikokeisiin lähetteen, niin katsotaan sokeriarvot ja kolesteroli.
 
Tervetuloa mukaan minunkin puolestani Neppu! :)

Jippii DjaP! :)

10kaks toivotaan viivojen vahvistumista!!

Hienoa Ambrosia, että on folli kasvamassa. Toivotaan, että kypsyy hyvin vielä pari päivää!

Onnea Tikkerituu ja ihanaa odotusaikaa! :)

Hydrangea, mulla on kans alkanut joskus vielä teroja syödessä vuoto. Mä ainakin viimeksi jätin viimeisen pillerin syömättä, kun vuoto alkoi jo kunnolla. Ajattelin, että terojen tarkotus on saada se vuoto aikaan, ja jos se jo alkaa niin turha niitä on syödä, mutta en oo kyllä lääkäreiltä siitä kysellyt..

Hienoa NiQ, onnea talletuspuuhiin! ;)

Mä piinailen edelleen, negatestejä tehty pari, mutta vuotokaan ei ole vielä alkanut..mut kaipa ne menkat sieltä on tuloillaan.. mälsää.mur.
 
Kivan paljon tekstiä tullut sitten viimenäkemän.

Onnea onnea DjaP ja Tikkerituu. Käy Tikkerituu vielä joskus kertomassa uutisia. Musta on niin mukava, kun Aniit käy meitä vielä moikkaamassa.

Hinot ultrakuulumiset Ambro ja NiQ. Täällä onneksi samaa. Johtofolli on nyt kp10 16mm. Kolmena päivänä vielä gonalia ja sitten torstaina pregnyl. Ei se Ambro ole sen kummempi kuin gonalin-piikkikään. Ihan samalla tekniikalla pistetään. Mä vähän sössäsin viimeksi siinä sekoittelussa. Tällä kertaa pitää olla vielä tarkempana. Onko teillä luget loppukierron tukena?

Maalaisjärjellä ajatellen mäkin jättäsin Hydrangea loput terot syömättä.

Peukut pystyssä 10kaks. Onko sulla toisen merkkistä testiä, jolla voisit testata?
 
Heippuli!

Olen ihan sillä fiiliksellä, että raskaana en ole. Olen aina muuten käyttänyt Predictori, jo noiden edellisten kanssa. Ikinä en ole edes viivanpaikkaa nähnyt, jos on ollut negatiivinen. Tänään kp31, joten huomenna aukenee hanat :)
Jättäydynkin pois pinosta tämän kierron jälkeen, kun yksin on hirmu hankala lasta tehdä.. Joten siinä suhteessa yritän tuudittautua siihen, että tuo oli vain haamujen haamu!
 
Ihana kuulla hyvät kontrolliultra-uutiset Ambrosia,NiQ ja Pettunia!! Nyt on sit jännättävää lähiviikkoina:) Jospa tää olisi hyvä viikko ja mäkin saisin perjantaina hyviä uutisia, hii:)

Oikeesti mua on alkanu jo jännittää ja pelottaankin vähän. Tuntuu että jossittelen kokoajan, että kasvaskohan follit jos joisin greippimehua tai jos en juo tai jos otan jonkun vitamiinin tai jos en ota. Tai pitäskö juoda enemmän päivässä (juon aivan liian vähän normaalisti) jne jne. Huoh.
Koitan itelleni selittää että siä joko kasvaa niitä tai ei, ja tuskin mun pienet päivittäiset yksittäiset toimet siihen vaikuttaa, kunhan elää perusterveellisesti jne.
Ois niin kiva päästä jännittään sitä että tuleeko raskaaks eikä sitä pääseekö ees yrittään:) Ärh:ashamed:
 
Kiitos skorppari ja Pettunia vastauksista. :) Ehkä voisi olla järkevää jättää loput syömättä, että en sekoita kroppaani täysin. Tietenkin voisin asian vielä klinikalta varmistaa, kun täytyy sinne joka tapauksessa tänään soittaa ja varata ensimmäinen folliultra.

another ja 10kaks :hug:

ON: Näyttää siltä, että eilen oli jo kp 1. Rusehtavaa vuotoa tuli aamusta asti ja vessassa käydessä verta. Illalla vuodossa oli mukana jo hyytymiä. Outoa, mulla kun menkat on ollut koko tämän yrityksen ajan tosi niukat. Nyt täytyy toivoa parasta, että saan anazolit huomenna, kun silloin on sitten kp 3. Lupasivat soittaa heti apteekista, jos eivät niitä saakaan.

Tänään siis:
Hydrangea........kp2/26-44...............yk10..............1. anazol (+terot)

Jos listanpäivittäjä on yhä hakusessa, niin voisin ottaa päivitykset vastuulleni ja aloittaa vaikka huomenna.
 
Pettunia ei oo lugeja.. pelkä gonalf ja ovitrelle.
Uskoisin kyllä että nyt on alkanut kasvukausi tuolla koska sellasta rutinaa ja pauketta tuntuu :LOL:
ja pitihän mun itsekin se piikki tsekata eilen ihan varmuuden vuoks ja samaltahan se näytti :LOL:
 
Heippa taas!

Eilen tuli siis käytyä aukkarissa ja oli oikein miellyttävä kokemus eli mulla ei tuntunut yhtään mitään...toinen puoli oli ihan varmasti auki ja toinen luultavasti tukossa eli toivoa on vielä. Seuraavasta kierrosta aloitan jälleen clomit ja jos ei muutamaan kk mitään tapahdu niin sitten otetaan järeämmät keinot käyttöön eli mennään varmaankin suoraan ivf hoitoihin.
 

Yhteistyössä