Linneat ja Hydrangea: Kiitos :heart:
Pettunia: Kiitos paljon :heart: Oli kyllä niin tympeä tapaus, ettei tosikaan, mutta olen kyllä oikeastaan halunnutkin jo kertoa töissä asiasta. Niin moni on vauvoista meille vihjannut ja muutenkin puhuvat niin huoletta syntyneistä lapsenlapsistaan sun muista, että aikakin jo tietää. En jaksa enää vain kestää.
10kaks: Kiitos! :heart: Ei sitä vain osata vielä tänäkään päivänä ajatella mitä sieltä suusta päästetään.. eikä niiden ihmisten tarvitse edes olla kovin vieraita. Vuosi sitten veljeni sai poikavauvan ja äitinsä kysyi sitten minun mieheltäni, joka piteli juuri vauvaa sylissään, että "eikö muka tuu yhtää vauvakuume??".. ja hyvin hänkin tiesi, että vuosi oli silloin jo yritetty.
Voi toivottavasti teillä auttaa uusi annostus ja Pregnyl! Ainahan se tuo lisää toivoa, kun yritetään jotain uutta.
Yhdyn
Slartibartin kommenttiin päivittäjien hommasta!
Luna_82: Voi ei :hug: Olen niin kovin kovin pahoillani
Kuulostaa kyllä käsittämättömältä, että ensin tulee kaksi ja sitten ei yhtäkkiä ollenkaan.. Eikä se ketään ärsytä, että täällä huonoa mieltään purkaa, sitähän varten täällä ollaan :heart:
Pamsku: Voi itku.. :'( Samalla mielellä olen ollut monet kerrat, mutta tänne sitä on aina palailtu lohtua hakemaan.. Paljon jaksamisia ja haleja! :hug:
Mun päivitysten kanssa on käyty jotenkin hassusti
Eli mulla on meneillään kp3 tänään keskiviikkona. Uusi eli 6. clomikierto lähti käyntiin ja luultavasti Ovitrelleä taas.. Ensi viikon keskiviikkona lääkäri ja mitä luultavimmin inssi perjantaina. Jos luoja suo.