Onnea onnea Cladoceran, ihanaa!
sane: ihan tarkalleen ei olla sovittu, kuinka pitkään voin jatkaa. Alussa oli puhetta, että tuo 6 kiertoa olisi se maksimi ja sitten vähintäänkin taukoa. Itse kyllä ajattelen, että jos kuudessa kierrossa ei mitään tapahdu, on aika siirtyä muihin hoitomuotoihin, esim. pistoksiin ym. Mulla on myös sellanen käsitys, että se 150mg/vrk oisi se maksimi annos eli kolme tablettia päivässä. Tosin olen lukenut jostain ulkomaisilta sivuilta, että neljälläkin tabletilla on menty. Mä voin kuulemma siirtyä siihen korkeampaan annokseen, koska clomit eivät ole ainakaan tähän mennessä vaikuttaneen kohdun limakalvon paksuuteen (se on ollut koko ajan hyvä ). Miltä ultrassa näytti perjantaina? Tsemppiä ja voimia!
ON: nyt kp 17 ja kumma kyllä ovistesti on melkeen plussa. Tuoreena oli musta plussa, mutta kuivuttuaan haaleni kyllä vähän. Mutta hyvin vahva viiva siis. Olen koittanut laskeskella enkä tiedä voisko olla jo nyt plussa... Ehkä huomenna, jos hyvin käy. Siten ovulaatio voisi olla tiistaina tai keskiviikkona. Ja keskiviikkona onkin sitten se uusi ultra, niin näkee onko se ovis meneillään/mennyt/tulossa oikeasti ollenkaan. Voihan olla, että toi testitulos on vaan pco:n vaikutusta, mutta mulla ei ole kyllä aiemmissa kierroissa ollut vääriä plussia...
Tietääkö kukaan, milloin otetaan käyttöön irrotuspiikki (esim. pregnyl) varmistamaan munasolun irtoamista? Olen mietiskellyt sitä, että mitä jos se vaan kypsyy, muttei irtoakaan tai jotain... Gynelle yritin tästä vähän jutella, mutta hän ei oikein pitänyt huoltani järkevänä... Kuitenkin oon lukenut joitain hyviä kokemuksia, että vaikka clomeilla aina saatu munasolu kypsymään niin sitten kun on kokeiltu irrotuspiikkiä niin onkin tärpännyt. No kai sitä vaan alkaa olla hivenen epätoivoinen näitten clomien suhteen.
vesimies75: mitäs, jos oiskin kiinnittymiseen viittaavaa vuotoa ja kipuilua? Pidän peukkuja!