Clearbluen digi-raskaustestillä joskus testannet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
Kuinka paljon hcg;tä (eli kuinka vahvasti raskaana) pitää olla, että näyttää plussaa? Nyt alkionsiirrosta pp12 ja testi nega. Purettuna sisällä olevassa liuskassa testiviiva kuitenkin tosi vahva haamu. Apteekin testi vahvahko haamu (ollut samanlaisena jo 3 päivää). Onko vielä toivoa?

Mä olen sillä testannu silloin kun kk:n piti alkaa, kyllähän siinä luvataan jo 3-4 päivää ennen mutta varmempi noin. Ei kyllä aavistustakaan noista testaamisista hedelmöityshoitojen kohdalla :/

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivo:
Kuinka paljon hcg;tä (eli kuinka vahvasti raskaana) pitää olla, että näyttää plussaa? Nyt alkionsiirrosta pp12 ja testi nega. Purettuna sisällä olevassa liuskassa testiviiva kuitenkin tosi vahva haamu. Apteekin testi vahvahko haamu (ollut samanlaisena jo 3 päivää). Onko vielä toivoa?

etkö malta odotaa siihen verinäytteestä otettavaan raskaustestiin ;) ...mä en malttanut,apteekin testi näytti negaa...yläkerrassa vetelee uniaan tuon testin lopputulos...

Meilläpäin ei tehdä veritestiä. Kävin terveyskeskuksen kautta siinä kyllä omin päin eilen, mutta tulos tulee vasta perjantaina, kun lähettävät näytteen muualle tutkittavaksi.

Yhteistyössä