Virheellinen (?) Clearbluen digitaalinen testi. EI raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeStAiLiJa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin purin testin ja ihan samalla tavalla kävi, kun testailijalle!
Sain tilalle kaksi pakettia testejä, kun valitin.
Viallinen se kai oli.
Plussa mullekin tuli ihan halpis liuskatestillä ja vielä niillä tilalle tulleilla testeillä.
Rv 7+5

No jo on ihme, että testiä ei saisi missään nimessä mennä purkamaan. Keneltä se on teiltä pois, jos jota kuta kiinnostaa miten digitaalinen testi on rakennettu, ja haluaa sen selvittää...?

Itselläni kokemuksena tavallisesta, ei digitaalisesta Clearblue-testistä, että tämän raskauden totesin sillä, mutta en suosittelisi kyseistä testiä, sillä se on epäselvempi ja kalliimpi vaihtoehto.

En ole kun yhden kerran eläissäni tehnyt raskaustestin, niin en noista niin tiedä. Mut eikö se ole jotenkin niin että jos kontrolli-ikkunaan ei tule viivaa niin testi on epäonnistunut? Eli sen on tehnyt jotenkin väärin? Vai oliko se kontrolliviiva se minkä pitäis tulla joka tapauksessa..

Musta kans jotenkin tuntuu että homma menee ihan hysteeriseksi. Mä uskon että siinä on oikeasti perää että paremmin raskautuu kun "unohtaa" koko homman ja antaa luonnon hoitaa asian tavallaan. Tiedän että ärsytän nyt varmaan lapsettomia ja niitä jotka on kauan yrittäneet, itellä kun se elämäni eka testi näytti sekunnissa sitä plussaa. Mutta kun niitä tarinoita on niin paljon että kun on lopetettu yrittäminen ja tultu sinuiksi asian kanssa niin sitten sitä ollaankin paksuna.

Mäkin purin testin ja ihan samalla tavalla kävi, kun testailijalle!
Sain tilalle kaksi pakettia testejä, kun valitin.
Viallinen se kai oli.
Plussa mullekin tuli ihan halpis liuskatestillä ja vielä niillä tilalle tulleilla testeillä.
Rv 7+5

No olipa vaan ensimmäinen sitten ihan oikeasti viallinen. Pitäisköhän sinun varmuuden vuoksi testata vielä parilla testillä, niin saat varmuuden, että ollaanko sitä raskaana vai ei.

No olipa vaan ensimmäinen sitten ihan oikeasti viallinen. Pitäisköhän sinun varmuuden vuoksi testata vielä parilla testillä, niin saat varmuuden, että ollaanko sitä raskaana vai ei.
Olipa joo ensimmäinen viallinen niin minulla, kun alkuperäisellä kirjoittajalla.
Enkä ajatellut testata enää uudelleen.
Ehkä mä luotan noihin.
Olisikohan mun pitänyt heittää esim roskiin nuo korvaukseksi saamani testit roskiin?
Purin muuten yhden digitaalisen plussatestin.
Selvät viivat sinne liuskaan tulee, kun testi on positiivinen.

Niissä testeissä voi olla eri herkkyys, eli voi olla, että toisessa ei näy vielä tämän vuoksi.. Herkimmät on niitä alle 10 yksikön testejä ja suurin osa on 20-40 herkkyydellä..

Yhteistyössä