Neuvoja konkareilta tarvitaan...Clearbluen digitaalinen raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen ja kohta kirveensä kaivoon heittävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen ja kohta kirveensä kaivoon heittävä

Vieras
Testasin yllämainitulla testillä kp 28/30 ja sain negatiivisen tuloksen. Testitikkuun sain kuitenkin kaksi viivaa, josta siis testiviiva todella haalean vaaleansininen (haamu). Voisiko olla niin, että hormoonia ei ollut riittävästi, jotta digitaalinen testi olisi sen positiiviseksi tulkinnut, vai eikö noilla viivoilla ole mitään merkitystä? Eli kokemusta kaivataan sellaiselta, joka kyseisellä testillä on plussannut.
Lyhyesti: Tuleeko testitikkuunkin kaksi vahvaa sinistä viivaa kun plussaa (siis niin, että se sen plussana rekisteröi)?

Digitaaliset on kyllä luotettavia ja niissä ohjeissa sanotaan, ettei sitä itse testitikkua kannata uskoa, vaikka sinne niitä viivoja ilmaantuiskin. Voivat tarkoittaa mitä vaan.

Eli odottele muutama päivä ja testaa sitten uudestaan.

..vaikka testissä kielletään tulkitsemaan viivoja,olen huomannut,että ainakin CB-digi-ovistesteissä nuo kaksi viivaa ovat yhtä vahvat,kun testi näyttää plussaa,ja vastaavasti toinen viiva "haamu",kun ovis vasta tuloillaan ja testi "nega".Eli tällä perusteella viivoilla olisi väliä!Mutta testaa toki uudelleen!

Testit ovat loppuviimein ihan turhia. Jos menkat alkaa olla myöhässä niin että huomaa, kannattaa käydä terkkarilla testauttamassa. Itse vain varasin ajan neuvolaan myöhässä ollessani, testailematta, ja pampattihan se sydän siellä.

Liian aikaisin testaaminen voi muutenkin koitua pettymykseksi plussasta huolimatta, koska keskenmenot ovat niin yleisiä varhaisviikoilla.

Ehkä yksi testailijoiden syy voi olla se, että alkoholia/tupakkaa käyttävillä henkilöillä tieto raskaudesta vaikuttaa elämäntapoihin aika ratkaisevasti, eikä välttämättä huvita odottaa meneekö toisetkin menkat ohi (niin kuin joku toisessa ketjussa neuvoi). Jotkut on myös passittanut täällä aktiivisesti verikokeeseen, mutta itse kun sellaista vuosi sitten yritin, niin mulle sanottiin että vain jos raskaus on ei-toivottu ja aborttia harkitaan niin voin tulla verikokeeseen. Tässä varmaan on vaihteluja paikkakunnittain.