CLA kapselit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja martsu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin tilasin ja ohjeissa lukee, että vaikutus näkyy vasta kuukausien kuluttua :headwall: . En taida maksaa jatkossa sitä melkein 30 euroa kuussa, mutta tuon testipurkin kokeilen =) . Eilen otin ensimmäiset kapselit.

Luin sen purkin mukana tulleen vihkosen ja teksti kuulosti juuri liian hyvältä ollakseen totta ;) .

Mutta kalliita ovat ainakin :attn: . :attn: .

Mistä noita kapseleita saa kokeilla ilmaseks? Monta nappia siinä on ja jatkuuko se automaattisesti sit kuukausittain? eiks noi vie makean himoa yms pois? Kertoilkaa mitä vaikutuksia ja näkyykö tulokset mitä luvataan...

Olen kokeillut ja ei kyllä mitään muutosta tapahtunut..Söin varmaan pari kuukautta ja sitten loppui rahat.Vähän turhan kalliita ku muitakin keinoja on.(ilmaisia)Esim.lenkkeily.Sillä olen pudottanut jo 4kg.Syön samanlailla ruokaa kun ennenkin.Siis toi neljä kiloa on lähtenyt parissa kuukaudessa eikä maksa mitään :wave:

Jatkoin sittenkin tilaamista, kun tuo 30 ? olikin kahden kuukauden annoksen hinta =) .

Vaikea sanoa tehosta, koska olen muutenkin ollut lihiksella jo 3 kuukautta ja tuloksia tulee koko ajan jo senkin vuoksi.

Mutta olen myös kiinteytynyt ja liikunnan ansiota se ei ainakaan ole :ashamed: .

Tuotteella sanotaan olevan muitakin terveyttä edistäviä vaikutuksia eli juuri jatkoin niitä toisen kuukauden.

Ohjeissa lukee, että teho alkaa näkyä vasta jopa useamman kuukauden päästä. Eli mistä näistä tietää :/ .

Mutta CLA on ollut paljon esillä viime aikoina ja tutkimuseten mukaan se ainakin on hyvä lisä ruokavaliossa =) .

Nimimerkillä,

minäkö hyväuskoinen hölmö :ashamed:

Yhteistyössä