Laihdutustavoista

• Viestiketjun aloittaja Olivia harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Olivia harmaana
Onko kukaan koskaan laihtunut minkäänlaisten pillereiden avulla? Siis esim. niillä, mitä saa luontaistuotekaupasta??
Onko ne kaikki ihan tehottomia???

Jäin tuossa miettimään, että jos ne kaikki on ihan tehottomia niin miten niitä jaksetaan mainostaa aina vaan... :ashamed:

Ja jos olet laihtunut muuten, niin miten ja kuinka paljon? :whistle:
*tahtoo tietää*

en tiä siis yksin mutta syön kromia joka tasapainottaa veren sokeria... mulla siis ailahtelevat todella paljon ja tekevät helposti siis makean nälän.... eli en varsinaisesti oo laihtunut niillä mut apua on mulle kromistta ollut... jollekkin toiselle ei välttämättä vaikuta ollenkaan...

lappi
VAROKAA niitä luontaistuote kauppojen tarjontaa...muistakaa että ne EIVÄT ole tutkittuja.
VAROKAA varsinkin jos syötte jotain säännöllistä lääkitystä..vaikutus saattaa olla aivan toisenlainen :attn: :attn: :attn:

Olivia harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2004 klo 22:03 lappi kirjoitti:
VAROKAA niitä luontaistuote kauppojen tarjontaa...muistakaa että ne EIVÄT ole tutkittuja.
VAROKAA varsinkin jos syötte jotain säännöllistä lääkitystä..vaikutus saattaa olla aivan toisenlainen :attn: :attn: :attn:
Mulla ei ainakaan ole aikomustakaan ostaa mitään pillereitä.
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselin... B)

Kii
Olen laihtunut sillä tavalla, että syön samaa mitä ennenkin, mutta vain vähemmän. Kalorimäärä päivässä on n. 1400-1600. Paino putoaa näin n. 1/2 kg viikossa. Olen nyt 12 kg keveämpi mitä esim. 6 v. sitten (tällä välillä on ollut 2 raskautta ja molemmissa paino nousi n. 20 kg).

Odyssia
En usko, että pysyviin tuloksiin pääsee pillerikuureilla. Kyllä kaiken A ja O on se perusteellinen ruokaremontti. Katse siis omaan jääkaappiin ja sen sisältöön! B)

Itse laihdutin ensin 20 kiloa omin konstein. Siis näitä perinteisiä ruuan vähentämistä ja hullunlailla lenkkeilyä. Painon putoaminen kuitenkin pysähtyi, koska metodini oli täysin väärä. Viimeisenä oljenkortena tutustuin Painonvartijoihin. Pisteohjelmalla pudotin vielä lähes 15kg ja samalla lopetin itseni rääkkäämisen. Ohjelmahan on suunniteltu niin, että laihtuminen on mahdollista, vaikka ei harrastaisi liikuntaa ollenkaan. Liikun työni puolesta paljon, joten hyötyliikuntaa tulee päivittäin kolmen aerobik-tunnin edestä. Ei siihen enää muuta rehkimistä tarvita.

Saavutin tavoitepainoni noin 2 vuotta sitten. Laihtuminen on mahdollista kaikille. Mielestäni on surkea tekosyy todeta, ettei itsekuri riitä. Miten niin ei riitä? Eihän kukaan kävele tien yli katsomatta ensin sivuilleen tuleeko auto! Itsekuria sekin kysyy, ryntääkö suoraan ajotielle vai varmistaako reitin ensin...

Mä olen epätoivoisena kokeillut luontaistuotekaupan tuotteitakin... CUUR-nimellä kaupiteltu valmiste mun kohdalla ihan huuhaata :( tonalin valmiste taas ei varsinaisesti laihduta,mut sitäkin tehokkaammin kiinteyttää ja tuloksena vaatteet meni paremmin päälle ja isäntäkin kehui et vau sä oot timmis kunnos... :) muiltakin oon kuullu siitä hyvää palautetta ja sitä CLAta on tutkittu ja tehoja todettu... :D mut tää oli taas mun mielipide ja kokemus joka jollain toisella voi olla eri...

Yhteistyössä