K
Kokemukset kehiin
Vieras
Eka viikko lääkettä takana ja aika outo fiilis. Jotenkin sellainen turta kaikkeen ympärillä tapahtuvaan. sit välillä kuin tyhjästä olen tosi kiukkuinen ja sit taas hetken päästä väsynyt ja apaattinen. Jotenkin niin kuin kuoreni sisällä... Istun vain ja ihmettelen. Puolisokin kysyy että mikä on, niin en osaa sanoa. Jotenkin vain tyhjä ja turta olo. Yhtään en kestä puolison kosketusta ja olen kylmä kaikin puolin. Välillä en saa itseäni liikkeelle millään,tuntuu kuin takapuoli olisi liimattu sohvaan. Päässä on ajatus että pitäisi mennä suhkuun ym., mut sitä on ihan pysähdyksissä.
Olen yrittänyt lohduttaa itseäni silää että tää on vain tällaista alun oireilua, joka tasoittuu ajan kanssa....Mutta tasoittuukohan?! Vai olenks mä nyt sit jatkossaklin tällainen "zombie" tunteeton ja haluton?!!!!!!!??
Olen yrittänyt lohduttaa itseäni silää että tää on vain tällaista alun oireilua, joka tasoittuu ajan kanssa....Mutta tasoittuukohan?! Vai olenks mä nyt sit jatkossaklin tällainen "zombie" tunteeton ja haluton?!!!!!!!??