Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä chef tarviis nyt sählymailan
ei kun se vaan nostelee säleköitä ylös ettei lapset kuristu niihin naruihin. ja irrottelee sulakkeita ettei hella mene päälle. ja mitähän muuta hauskaa minä siitä yhdestä ketjusta luin..
miksette juttele yv:nä :O
Mitä on tapahtunut?
Mä ny tungen tähän kans utelemaan. Vaikka meneeki lujaa ohi alkuperäisestä aiheesta.
Ootko sä Chef kokenu kuinka raskaaksi ton hyppäämisen sairaalas ja kuntoutuksis? Siis jos ei huomioida ny ollenkaan huolta lapsesta tms. Vaan ihan vaan se että jatkuvasti pitää nois käydä ja suunnitella kaikki muu sitten noitten käyntien ehdoilla?
Muittenki kokemukset asiasta toki tervetulleita.
Kun mä vieläkin ihmettelen sitä että se tuntuu aika rajoittavalta ja raskaalta. Ja kumminkin se on meillä vaan 2x viikos fysioterapia + 4-15x kertaa vuodes sairaalakäynti. Eihän siinä pitäis olla mitään raskasta? Ja kun luulis täs melkein 12 vuoden aikana jo tottuneen, mutta ei.
mikä sillä lapsella on? minkä ikäinen? Voimia sinulle!
Meilläkin poika pitää fysioterapiaa enempi harrastuksena ja se on kivaa. Matkakaan ei oo pitkä. Mutta silti mä koen noi käynnit raskaaksi. Muitten lasten normi harrastus kuskauksia en koe samalla tavalla. Rupesinki nyt sit miettiin että jospa kysymys on kuitenkin siitä että jotenkin noi jumpat pitää koko ajan pojan tilanteen mun ajatuksissa tai jotain. Äh, en oikein osaa selittää mitä tarkoitan.
Sairaalakäynneistä osa tuntuu täysin turhalta ja siksi raskailtakin. Osa on tylsiä mutta tarpeellisia kontrolleja. Yks sairaalakäynti on vuodes jota odotan, puoleksi pelolla, puoleksi toiveikkaana. Se on kirurgin arviointi selän tilanteesta. Nytkin odotan sitä ja toivon että kirurgi sanois tilanteen olevan ennallaan tai parantuneen. Pelkään että tilanne on pahentunut ja joudutaan leikkaukseen, tämä vain on todennäköisin vaihtoehto seuraavalla käynnillä.