Onkohan toi ostos-tv:n salad chef hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piude"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin itse vähän aikaa sitten, se on tosi kätevä! Ranskalaisetkin tulee hetkessä. Ja se kulho on tosi tilava mihin voi salaatin "rakentaa". Aika voimakkaasti joutuu painamaan, mutta eiköhän se kestä :) Isot perunatkin pilkkoutui hetkessä...

Meille tuli toi just viime viikolla! Tosi kätevä ja ainakin vielä laadukkaan oloinen :) Mies teki sillä ihanan peruna-porkkana-kesäkurpitsalaatikonkin ihan käden käänteessä!!

[QUOTE="vieras";23141465]Ostin itse vähän aikaa sitten, se on tosi kätevä! Ranskalaisetkin tulee hetkessä. Ja se kulho on tosi tilava mihin voi salaatin "rakentaa". Aika voimakkaasti joutuu painamaan, mutta eiköhän se kestä :) Isot perunatkin pilkkoutui hetkessä...[/QUOTE]

Kivaa! Ootko havainnu, että terät tylsyisi ym?

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23141528:
Kivaa! Ootko havainnu, että terät tylsyisi ym?

En ole huomannut, ne on ihan partakoneen terän näköisiä ne terät, todella terävät! Varmaan jossain vaiheessa tylsyy, mutta toivottavasti muutaman vuoden toimii. Ehkä siihen saa lisäosina ostettua uusia teriä...

[QUOTE="vieras";23141492]Ja itse en ostanut ostos-tv:sta vaan tilasin ellokselta, saman merkkinen siellä myytävänä. Mulla oli vielä alennuskuponki 25e joten sain melko edullisesti...[/QUOTE]

Saa vai? Mullakin on 25e alennuskuponki, ei jumantsuikka, tää tyttö lähti nyt tilaa Salad Chefin!! :D

mä ostin salaattilingon about 15v sitten. en vieläkään ole käyttäny vaikka salaattia joka päivä pöydästä löytyykin.
Musta tulee miljonääri 20v. päästä. Vanhat jututhan tulee muotiin säännöllisen epäsäännöllisesti. Alan myymään ensiarvoisen teräviä ja hienoja keittiöveitsiä sekä jyhkeitä leikkuulautoja :D

[QUOTE="mä";23141909]Näyttää siltä että voimalla saa painaa että menee palasiksi mi3etin varsinkin perunoita .... miten muovinen kone kestää.[/QUOTE]

ne siellä ostosteevees ovat varmaan keittäneet etukäteen perunat, ku tuntuu niin helposti menevän. Perunaa en vie koittanu, mutta maltan tuskin odottaa :)

Hei. Jos joku haluaa ostaa salad shefin nii mää voin kyl myydä. Olen käyttän sitä 2 kertaa ja kun olen kokki ammatiltani nii tuntuu et ite saan veittel nopeammin.... siinä myös se raastin osa mukana. Saa tarjota!!!!