cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja kuukautiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja kuukautiset

Vieras
onko kellään muulla loppunut menkat ku on alkanut syömään noita cerazetteja? mulla tuli kahdet menkat synnytyksen jälkeen ja sit kuukausi sen jälkeen ku aloin syömään noita pillereitä, menkat jäi pois ja nyt ollu pois 2 kk. pelottaa vaan et oonko taas raskaana...en millään viel haluis ku neiti vasta 6 kk.

mulle terveydenhoitaja sanoi että cerazettejen kanssa kaikki muodot menkkojen kanssa on mahdollista, eli se että jää tulematta, tulee säännöllisesti, tiputtelua, jatkuvaa vuotoa....mulla tuli yhdet menkat ja sitten loppui.

Jep, mullakin loppuivat heti ekan kiekon jälkeen. Nyt olen syönyt pillereita jo melkein puoli vuotta ja ei menkkoja ole näkynyt. Tein testin silloin, ku kahdet menkat olivat tulematta.
On toisaalta ihanaa, kun ei ole menkkoja, mutta toisaalta niitä kaipaa :-). Tietäisi, että kaikki ok. Nyt voisi olla aikamoinen paukku, jos oliski raskaana ja huomaisi vasta mahan kasvun takia :-))))))).
No, itse lopetan niiden syönnin tämän kiekan jälkeen. Olisi tarkoitus antaa pikku-kakkoselle mahdollisuus. Mielenkiinnolla odotan niitä ekoja menkkoja :-)))))

Olen syönyt Cerazetteä kohta 2 vuotta. Viimeiset menkat oli kesällä 2004. Sitä edellisistä oli kulunut jo monta kuukautta. Ja nyt sitten ei ole tulleet ollenkaan. Olen helpottunut. En kaipaile menkkakipuja enkä vuotoakaan=)

...ainakin jäi menkat kokonaan pois. ja olin kyllä asiasta erittäin tyytyväinen :) pillereiden lopettamisen jälkeen meni melkein vuosi, ennen kuin tulin raskaaksi, varmaan monen asian summa, että meni noin pitkään. nyt viimeinen lapsi tulossa meidän perheeseen ja lääkärin kanssa juttelin ehkäisystä, kun cerazetteen olin tosi tyytyväinen. on olemassa joku kapseli, jonka ehkäisyteho on 3 vuotta, ja sitä voi käyttää, jos cerazzette käy. itse meinaan kyllä heti sitä kokeilla, kunhan sen vaan pystyy laittamaan.

Yhteistyössä