hiustenlähtö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Onko kellään muulla tälläistä ongelmaa?
Hiuksia on alkanut lähtemään aika paljon.Johtuuko hormoonitoiminnasta kun menkat ovat alkaneet synnytyksen jälkeen?Ja aloitin e-pillerit kuukausi sitten.
Tuntuu että on tätä menoa kohta kalju...

Mulla kans lähtee lähes tupottain hiuksia. Vauva nyt 3kk. Luin jostain, että hiuksia lähtee siksi, ettei raskausaikana niitä ole lähtenyt. Ja mulla homma meni just niin, ikinä ei ole ollut niin tuuheta tukkaa kuin silloin. Nyt noin kuukauden ajan lähtenyt tukkaa ihan pirusti... Nyyh! :(

Joskushan siitä on ollut juttua, että imetyksen takia lähtisi se tukka, mutta siihen en usko.

mulla alkoi 3kk synnytyksen jälkeen lähteä kanssa tukkaa ihan tupoittain, en uskaltanu harjata tai muuta ku sitä lähti niin paljon :)
Lievä hiusten lähtö on normaalia, sellanen tupoittain lähtö ei. Jo s se ei lopu muutamassa viikossa, sitte kannattaa käydä lääkärissä.

Imettäessä lähtee hiuksia :( Kampaajani sanoi, että lapsen olleessa 3-6 kk niitä lähtee eniten. Mulla on juuri tuona aikana lähtenyt paljon, suihkun jälkeen ihan tupottain :( Se on ihan normaalia. Onneksi mulla on vahvat, paksut hiukset, muutenhan tässä olis kohta kalju ;)

Mulla lähti heti synnytyksen jälkeen jonkin verran hiuksia ja se kamala ""sulkasato"" iski sitten vauvan ollessa puoli vuotta. Hiukset oheni yli puolella ja niitä lähti pari kuukautta etenkin pesun jälkeen tukoissa. Olin varma,et muutun kaljuks, mut niin se vaan ajastansa loppui ja nyt tukka on ihan siedettävä jo.