cerazette-pillerit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nunnunnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nunnunnu

Vieras
syön em. pillereitä kolmatta laattaa, ja menkkoja ei ole ollut kesäkuun jälkeen..onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? pitäiskö olla huolissaan..? hirvittää jos ovatkin pettäneet.. :/

Itselläni jääneet kyseisten pillereiden käytön aikana menkat lähes kokonaan pois, kuten silloin kun käytössä oli hormonikierukka =) Eli jos olet ohjeen mukaan muistanut pillerit ottaa, tuskin siis raskaana olet- vaikka eihän sitä koskaan tiedä

:whistle:

Mutta, menkkojen poisjääminen on siis Cerazettejen käytössä ihan yleistä. (tosin joillakin toisinpäin...)

on ollu menkkamaisia oireita kun ois pitäny alkaa; järkky ruokahalu, kova kiukku ym. mut mitään ei vaan oo tapahtunu. olen kuullut et menkat voivat jäädä pois mut en ois uskonu et mulla..no ei se kylläkään haittaa vaikka eivät vierailekkaan joka kuukausi :whistle:

mulla on jäänyt menkat pois.synnytyksestä 6kk.ekat menkat tuli heti jälkivuodon perään ja sit oli 2 vuotojaksoa ja nyt ei mitään....olen miettinyt kans onko normaalia.ilmeisesti..

Minulla eivät kuukautiset ole jääneet Cerazette-pillerien käytön aikana oikeastaan pois, mutta kuukautiskierto on pidentynyt ja se vaihtelee aika paljon, viimeksi kierto oli n. 37 päivää. Tee ihmeessä raskaustesti, jos asia huolettaa...

käykö nää pillerit sitten kaikenikäsille? tai siis onko niissä vaan sitä keltarauhashormonia eikä ollenkaan estrogeeniä?? eli siis minipillerit, joita popsitaan joka päivä?? aaargggh, en kestä tätä valinnan vaikeutta.. hormonikierukka vaan jotenkin niin epäilyttää.. ja entäs se hintapolitiikka näillä pillereillä?

n.30e on 3kk:n satsi. Mullakin oli vuoden ajan vuodot poissa ja sit ihan yllättäen alkoi. Nyt kestänyt 4pvää, et saapa nähdä milloin loppuu...Tarkoitus on lopettaa koko pilsut ens kuussa ja alkaa kakkosta yrittelemään... :)

Minulla sama juttu. 4kk olen syönyt ja hyvin on kyseinen merkki pitänyt menkat poissa. Raskaustestinkin olen jo ehtinyt tehdä ;) Eli ei hätää, seon ihan normaalia ja nauti nyt vielä kun voit ;)

heippahei! eipä ole vieläkään menkat tulleet..tein hätäpäissä jo testinkin, negaa näytti..onneksi..eli ilmeisesti sitten saan nauttia hieman pidempään tästä "kuivasta ajasta" =)

Eilen sain kyseiset pillerit ja mulle sanottiin ehkäisyneuvolassa että menkat voi loppuu kokonaan joillakin eli ei tuu ollenkaan.No jo vain se mulle passais kun juuri menin poistattaan kuparikierukkaa julmettujen vuotojen takia, jopa 2 vko helvetillistä vuotoo.

Yhteistyössä