Menkat ja cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justus01
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

justus01

Uusi jäsen
19.07.2007
11
0
1
Alkaako menkat, kun on aloittaa pillereiden syönnin? Siis synnytyksen jälkeen (2,5kk) ei ole menkkoja vielä näkynyt. Cerazette-pillerit olisi, mutta en ole vielä aloittanut, kun en niitä menkkojakaan kauheasti kaipaa...

aloitin kyseiset pillerit n..reilut 3kk sitten..Imetyksen lopetin n.reilu kuukaus sitten ja toissapäivänä ekat pisarat..ja nyt on nää pari päivää pärjänny ihan pikkuhousun suojalla..loppuaan tekee "vuoto"
Mikä on ihanaa kun mulla on normaalisti menkat ollu ihan hirveen runsaat mut nyt näköjään nää pilsut on mulle just oikeet..ei oo oikeestaan tullu mitään ihmeempii sivuvaikutuksia!!
Mä mietin pitkään et mitä ehkäsyy rupeis käyttää synnytyksen jälkeen ja oikeen vaihtoehdon näyttävästi valitsin..ja se riippuu niin paljon et mikä käy kenellekkin!Esim. eräällä ystävälläni oli samat pillerit niin hän vuosi koko ajan :(

Minulla alkoi pari viikkoa cerazettejen syömisen aloituksen jälkeen ja vuosi tiheästi, joka toinen viikko. Lisäksi oli alussa 5 viikon vuotojakso ja imetyksen loputtua alkoi uusi useamman viikon vuoto. Heitin menemään kun en enää jaksanut kulkea side pöksyissä.

mulla on nyt toinen levy menossa ja menkkoja on ollu pari. ja kierto on vielä sekaasin. Kertokaas että onko nuo vuodot rauhottunu sen jälkeen tosin viimeksi oli tosi niuka ja ensimmäiset päivät pärjäs pikkuhousun suojalla mutta sidettä tarvittiin sitten muutaman päivän.

cerazettet heti samana päivänä ku jälkitarkastuksessa reseptin sain. Joku viikko siitä (eli 9 viikkoa synnytyksestä) niin alko menkat. Toisia ei ole näkyny. Joten ihanaahan tämä on, vuodotonta, kiitos pillereille.

Yhteistyössä