Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mä varaisin sairaalakäyntiin rahaa (pkl-maksuunkin) joten ihmettelen ettei äidillä ollut yhtään rahaa/pankkikorttia tms mukana. Mut tökerö käytös kuskilla. Lisäksi en oisi kävellyt kotia pikkuisen kanssa, vaan oisin hommannut jonkin kyydin. Ei ois vauvan tarvinnu kärsiä ja sairastua myöhemmin
Jos laps on ollu potilaana ei tartte polimaksuja maksaa.
Ai eikö? Olen aina luullut, että silloin jos tutkimusjaksoon kuuluu eri käyntejä, niistä ei tarvitse kuin yhdestä maksaa. Mutta noin muuten aina eri kerroilla menee käyntimaksu.
En mä ainaka oo joutunu neidin kans maksamaan yhdestäkään polikäynnistä on se sit koskenu mitä tutkimusta tahansa sairaalas.
Aika erikoista....normaali tk-käynti ei kyllä maksa, mutta kyllä erikoissairaanhoito ainakin meidän sairaanhoitopiirissä on aina lapsiltakin maksanut.
Viimeks ku ollaan polilla oltu siis sairaalas niin neiti oli 6v ikänen eli tosta on aikaa reilut 3 vuotta ja sillon ei kyllä tarvinnu maksaa polimaksua, enkä oo kertaakaan maksanu sillonkaan, ku TYKSssä käytiin ekan kahden vuoden aikana keskosuuden vuoks polilla useammanki kerran siks mä luulin et noin on ettei tartte polimaksuja maksaa pienestä lapsesta, ainakaan vauvasta siis.