Ä
ärsyttää
Vieras
Sain lainaksi brother merkkisen koneen, mutta en saa sitä toimimaan. Alalanka jää jatkuvasti jumiin.. Onko siinä puolan laittamisessa joku "kikka" vai onko tuo vaan rikki?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Sain lainaksi brother merkkisen koneen, mutta en saa sitä toimimaan. Alalanka jää jatkuvasti jumiin.. Onko siinä puolan laittamisessa joku "kikka" vai onko tuo vaan rikki?
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:K-A meseen siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:K-A meseen siitä?
No muru on hyvä ja tulee sitten itsekkin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Sain lainaksi brother merkkisen koneen, mutta en saa sitä toimimaan. Alalanka jää jatkuvasti jumiin.. Onko siinä puolan laittamisessa joku "kikka" vai onko tuo vaan rikki?
Mikä kone.. mun brotherissa on ainakin vähän erikoinen se puola ja sen kotelo
Siis puola koteloon niin että se lanka lähtee vastasuuntaan ja sitten kiepautat sen vasemmalle ja siihen omaan lokeroonsa, selitinko väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:Sain lainaksi brother merkkisen koneen, mutta en saa sitä toimimaan. Alalanka jää jatkuvasti jumiin.. Onko siinä puolan laittamisessa joku "kikka" vai onko tuo vaan rikki?
Mikä kone.. mun brotherissa on ainakin vähän erikoinen se puola ja sen kotelo
Siis puola koteloon niin että se lanka lähtee vastasuuntaan ja sitten kiepautat sen vasemmalle ja siihen omaan lokeroonsa, selitinko väärin?
Joo mulla on kans näin ja on tosiaan oltava lanka just oikeinpäin tai ei pääse pyörimään. Tosin mulla on kyllä siinä puolakotelon vieressä kuva miten laitetaan, jos vain osaa sitä tulkita.