Huuto.net ja tunnistautuminen AUTTAKAA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nettimamma

Jäsen
27.11.2005
358
0
16
Mitenkä sen saa toimimaan ?
Olen sitä pari kertaa yrittänyt, mutta en ole onnistunut.
Matkapuhelimella olen lähettänyt sen viestin siihen numeroon, mutta tulee aina vaan tieto, että epäonnistuin :(

Olisi kiva käyttää sitä huutopakettia, mutta kun en pääse tunnistautumaan, niin sekin jää käyttämättä. Mitenkä se huutopaketti toimii ? Onko joku lähettänyt ?

Kiitos avusta :flower:

Mun mielestä siellä on juuri nyt joku toimintakatkos tuossa Huuto.net paketin lähettämisessä, kun meinasin seurata oman lähettämäni Huuto.net paketin matkaa niin lukee vain näin :

Palvelussamme on huoltokatkos

Palvelussamme tehdään huoltotöitä la 15.3. klo 7 - su 16.3. klo 20. Huoltotöiden aikana palvelumme eivät ole käytettävissä. Pahoittelemme katkosta.

Niin se paketin lähetys toimii, niin että kun kohde on sulkeutunut niin siihen kohteen yhteyteen tulee mahdollisuus lähettää Huuto.net paketti.

Kun sitä kohtaa klikkaa niin pääsee tulostamaan omalla tulostimellaan kupongin johon on valmiiksi printattuina omat ja vastaanottajan tiedot.

Jos tiedot ovat kupongissa oikein, siirryt maksamaan paketin verkkopankin kautta. Kun on tuon maksun suorittanut niin sen kupongin saa tulostettua. Ja tulostaa saa vain kerran. Ja sitten tulostettu kuponki huolellisesti kiinni pakettiin ja viet sen paketin postin tiskille. Järkevää tuossa paketissa on että saa vielä 5 kg:n paketinkin lähettää samalla hintaa.

Itse olen kerran vasta lähettänyt tuon netti.paketin ja maksoi 6,95 e. Mutta siihen tuli joku 0,35 e palvelumaksu lisäksi.

Tuosta paketista ei mene vastaanottajalle kuin tekstiviesti, että paketti on saapunut postin toimipaikkaan, joten kannattaa pyytää ja selvittää huutajan oikea puhelinnumero.

Lisäksi paketin matkaa voi normaalisti seurata Postin sivujen kautta.

Niin ja matkapuhelimella olen tunnistautunut, ehkä sielläkin on joku toimintakatkos jos et pääse juuri nyt tunnistautumaan !

Mä olen maksanut huutopaketin huutokukkarosta, mutta en muista voisiko sen maksaa myös suoraan verkkopankissa. Muistaakseni hinta on hivenen halvempi, jos maksaa huutiskukkarosta.

Äskenkin yritin, mutta paluuviestinä tuli : Pyytämääsi palvelua tai hakusanaa ei löytynyt. Ole hyvä ja tarkista ohjeet.

Miten voin onnistua ? Tuntuu vaan että puhelinlasku kasvaa, mutta mitään ei saa vastineeksi. Tälläisen viestin laitoin :"HUUTO 0000000 " , onko noilla välilyönneillä joku merkitys? Tein kyllä, niin kuin siellä mallissakin ?

Yhteistyössä