Briteissä raiskattiin ja pahoinpideltiin 1 kk ikäinen poika

"vieras"
Minua taas auttaa kun saan täällä jakaa tätä hirveää oloa teidän muiden kanssa, teidän jotka myös tästä järkyttyi, kuten muistakin vastaavista.

Nämähän kumuloituu syvälle sieluun, muistin lokeroihin, ja aina kun uusi uutinen tulee, kaikki vanhatkin aktivoituu ja ahdistus on suurta.
Jep, on todella hyvä että tämäntasoista uutista levitetään mahdollisimman paljon. Niin muillekin tulee paha olo.

Me kaikki tiedämme, että tämä on yksi tapaus monista lapsiin kohdistuvista pahoinpitelyistä. Ei niitä kaikkia tarvitse tänne linkittää.
 
"ilona"
Tällaisen pahuuden edessä sitä on vaan niin sanaton... :´( Mutta hirveen hyvä et nämä tapaukset tulee päivän valoon ja tekijät saavat toivon mukaan kärsiä seuraamukset... Ajetelkaa et ennen vanhaaan nämä asiat vaiettiin kuoliaaksi, kyllähän tätä on varmaan aina tapahtunut.
 
"mie"
Aivan kauheeta. Miten oma äiti voi sallia ja olla osallisena tuollaiseen? Miksi tuollaiset ihmiset tekevät lapsia? Jos sen vauvan kanssa arki ei tunnukaan siltä kuin olisi halunnut niin miksi sitä vauvaa ei voida viedä vaikka sairaalaan tai jättää jonnekin mistä löydetää. Pitäisi olla jokaisella jonkunlainen perusjärki ja ajatella edes moraalin tasolla toisia ihmisiä.
Eikai kukaan synnytä lasta raiskatakseen ja pahoinpidelläkseen kuoleman porteille asti?

Tässäkun ei voi olla enää kysymys pelkästä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta tai lapsivuodepsykoosista tai mistään tälläisestä sillä lapsihan oli pahoinpitelyn lisäksi vielä raiskattu. Toivottavasti ottavat myös huomioon tuomiossa että eivät voi mihinkään masennukseen vedota, sillä eikai masentunutkaan ihminen lastaan raiskaa.

Miten, Miten?! Tuo pariskunta pääsi vapaalle? Ihan kuin vauvan henki ei olisi minkään arvoinen. Ihan kuin olisi ihan sama, annetaan joku pikku rangaistus tässä kun on pakko jotain tehdä. Tuollaiset ihmiset pitäisi sterilisoida sekä passittaa vankilaan 10 vuodeksi vähintään ja sen jälkeen johonkin mielenterveyden hoitoon 5 vuodeksi ja olla koko loppuelämä tarkassa valvonnassa.

Eihän tälläinen lopu jos rangaistuksetkin ovat vain näön vuoksi. Kunnon rangaistukset niin tälläiset tapaukset saattaisivat alkaa vähenemään. Maksaisin vaikka veroja enemmän että tuollaiset roskat saataisiin suljettua jonnekin missä eivät voi ketään haavoittaa.

Sillä lailla kyllä ihan ok että pääsivät vapaalle niin näkevät kuinka inhottavia ja kamalia ihmisiä ovat, sillä tuskin kukaan haluaa olla näiden kanssa missään tekemisissä. Toivon että kyseisen kaupungin asukkaat sekä perhe/suku eivät anna näiden vanhempien koskaan unohtavan mitä ovat tehneet. Toivon todellakin että saavat pitkät, pitkät rangaistukset.

Kaikkea hyvää pienelle pojalle <3 Toivottavasti hän selviytyy ja saa hyvän, rakastavan perheen.

Onneksi hän on niin pieni vielä ettei muista tapahtuneesta mitään, vaikka kyllä joitain fyysisiä sekä henkisiä arpia varmasti jää..

Itse olen aivan itkun partaalla.
 
Niin...
Tällä hetkellä tekijät ovat miehen vanhempien luona pakosalla. Miten on, ottaisitko poikasi vastaan, jos hän olisi syyllistynyt moiseen tekoon? Musta tuntuu että mulla ei olisi poikaa tällaisen jälkeen, kokoajan miettisin mitä olen tehnyt että olen luonut moisen hirviön.

Kuvia odotellessa. Kohta tulee lehtiin nämä tekijät.
 
ggg
Mutta ei kai nuo vanhemmat vauvaa takaisin saa mikäli selviää vammoistaan? Sääliksi käy jos ne uuden vauvan tekee..Mä en vaan ymmärrä miten joku voi raiskata vauvan, sehän on niin pieni ja viaton luontokappale..:(
 
"oona"
Mä sain tästä uutisesta niin pahan olon, etten ole mistään koskaan saanut. Eli siis oksensin ja mahassa jylläsi ihan suunnattomasti. Ja mä en ole oksentanut ainakaan kymmeneen vuoteen mistään syystä enkä ole tajunnut, että voisin olla näin herkkä minkään uutisen suhteen. Ei riitä sanat kertomaan, mitä tunnen.
 
"minä vain"
monet ihmettelivät miten pariskunta on voinut vapautua. Jutussa sanottiin, että on vapautettu takuita vastaan eli vapautettu odottamaan oikeudenkäytiä, jossa vasta langetetaan tuomio. Lisäksi näyttää siltä, että pariskunta jo nyt saanut tuntea nahoissaan (tai ainakin melkein) ihmisten vihan, kun on mellakoitu talon ulkopuolella.
 
abortti on murha
Muistakaa abortin vastustajat, että abortti on aina väärin ja murha. Tämäkin lapsi kai mielestänne ansaitsi syntyä hulluille vanhemmilleen ja kokea kaikki nuo sairaudet eikö niin? =)
 
:((
Muistakaa abortin vastustajat, että abortti on aina väärin ja murha. Tämäkin lapsi kai mielestänne ansaitsi syntyä hulluille vanhemmilleen ja kokea kaikki nuo sairaudet eikö niin? =)
tää viesti on mun mielestä vähän kohtuuton ja typerä tähän väliin.

Mulle tuli myös ihan hirveä olo. :( Miten joku pystyy! Toivottavasti pieni selviää, ja saa rakastavan kodin.
 
"Suru"
En. Vaan mä meinaan, että ne kiihkoilijat vois hiukan löysyttää sitä saarnailuansa ja huomata, että abortti joskus on ihan sen lapsen kannalta miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin syntyä tuollaisille saatanoille.
Aivan. Niin monet, liian monet lapset joutuvat kärsimään siksi että täysin vinksahtaneet ihmiset lisääntyvät. Eihän tämä maailma niin toimi, että jotkut ihmiset pakotettaisiin aborttiin, mutta tällaisten tapausten kohdalla tuntuu että joskus niin pitäisi toimia. Olisivat edes nämä vanhemmat tajunneet päätyä adoptioon.

Lapsi tarvitsee rakkautta ja huolenpitoa, lämpöä ja turvaa, miksi pienen ihmisen täytyy edes joutua syntymään tuollaiseen hulluuteen.
 
--:(
Kuolispa vaan äkkiä tuo vauva. Ja älkää siinä kauhistelko. Parempi sen olis nyt kuolla. Ja jos se olis tapetttu jo muutamaa kuukautta aikasemmin (abortti) ei kukaan teistä olisi täällä kauhistelemasssa asiaa.
 
"sipsi"
Oksettavaa. Jotenkin tuntuu, että parempi olisi, kun ei kaikkea tietäisi. Koska vaikka tietää, ei asioille voi mitään. Hirveää :( Aivan hirveää :(

Piuhat poikki, kummaltakin osapuolelta, on minun mielipiteeni. Eivät ainakaan saa itse tehtyä lisää lapsia kiusattavaksi. Ja jospa toisten lapsiin eivät niin helposti käsiksi pääsisi.
 

Yhteistyössä