Briteissä raiskattiin ja pahoinpideltiin 1 kk ikäinen poika

[QUOTE="vieras";25163650]Tästä jutusta tulee mieleen Baby b:n tapaus:( joika myös sattui Britanniassa kolmisen vuotta sitten:([/QUOTE]
Muistan lukeneeni siitä joskus, tarkemmin en enää muista :( On vaan niin uskomattoman surullista, miten jotkut ihmiset kohtelee lapsiaan.. En ymmärrä sitä :/ Varsinkaan kun tuossa luki, että takuita vastaan päästettiin vapaaksi, ihan sairasta :eek:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25163610]tummat ihmiset, tummat ihmiset...[/QUOTE]

Uutisessa ei taidettu mainita, että tekijät olisivat tummaihoisia. Ja vaikka olisivat, niin julmia tekoja tekevät myös vaaleat ihmiset. Se on kanssa vähän silmien sulkemista, kun pistetään julmat teot vain ihonvärin piikkiin.
 
Laki tiukemmaksi
[QUOTE="vieras";25163735]Mitä helvettiä? Vapautettu takuita vastaan. Eikö tuollaisesta saa ainakin 10 vuotta vankeutta? Nuo siat pitäisi polttaa roviolla.[/QUOTE]

Miten tämä on mahdollista???
 
Kiitos että kerrot tunteesi
[QUOTE="sama";25163780]Hui helvetti että säikähdin, multa ei löydy sanoja kuinka surullinen, vihainen ja raivonvallassa olen tällaisista tapauksista, oli kyseessä vauva tai aikuinen.
Toivottavasti saavat ansaitsemansa tekijät. Järkyttävää.[/QUOTE]

Olen jakamssa kanssasi tätä järkyttävää olotilaa mikä tästä uutisesta seurasi.
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos että kerrot tunteesi;25163795:
Olen jakamssa kanssasi tätä järkyttävää olotilaa mikä tästä uutisesta seurasi.
Mulla tulee kuvia päähän miten tämä vauva on sätkinyt ja huutanut tuskissaan ja..no en viitsi edes sanoa loppua... oksennus tulee ja mietin vain MITEN JOKU VOI!?! MITEN?! Miten tämä maailma voi olla näin paha.
Se vauva ansaitsi syliä, halauksia, suukotteluja, äidin ja isin turvallista ääntä, lämmintä maitoa ja kasan rakkautta vaan mitä saikaan, ja syynä se, että syntyi juuri tuohon perheeseen. Kun voisinkin lopettaa nuo jutut, tälläkin hetkellä jossain kärsii ja pelkää pieni lapsi/vauva tai isompi ihminen, emmekä voi tehdä yhtään mitään, se ahdistaa eniten.
 
Kiitos että kerrot tunteesi
[QUOTE="sama";25163822]Mulla tulee kuvia päähän miten tämä vauva on sätkinyt ja huutanut tuskissaan ja..no en viitsi edes sanoa loppua... oksennus tulee ja mietin vain MITEN JOKU VOI!?! MITEN?! Miten tämä maailma voi olla näin paha.
Se vauva ansaitsi syliä, halauksia, suukotteluja, äidin ja isin turvallista ääntä, lämmintä maitoa ja kasan rakkautta vaan mitä saikaan, ja syynä se, että syntyi juuri tuohon perheeseen. Kun voisinkin lopettaa nuo jutut, tälläkin hetkellä jossain kärsii ja pelkää pieni lapsi/vauva tai isompi ihminen, emmekä voi tehdä yhtään mitään, se ahdistaa eniten.[/QUOTE]

Niin minuakin ahdistaa nimenomaan se oma voimattomuus. Se että täytyy alistua tämän pahuuden edessä. Täytyy vaan toivoa että omalle kohdalle (eli omat lapset, oma lähipiiri) säästyy pahalta, kun ei kerran koko maailma säästy, vaikka kuinka olen toivonut asiaa lapsesta saakka. Erosin kirkostakin kun ei tuolla taivaalla voi olla ketään ja jos on, on se paha kun antaa tällaista tapahtua. Ei mun rukoiluni ole mitään auttanut.
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja Kiitos että kerrot tunteesi;25163845:
Niin minuakin ahdistaa nimenomaan se oma voimattomuus. Se että täytyy alistua tämän pahuuden edessä. Täytyy vaan toivoa että omalle kohdalle (eli omat lapset, oma lähipiiri) säästyy pahalta, kun ei kerran koko maailma säästy, vaikka kuinka olen toivonut asiaa lapsesta saakka. Erosin kirkostakin kun ei tuolla taivaalla voi olla ketään ja jos on, on se paha kun antaa tällaista tapahtua. Ei mun rukoiluni ole mitään auttanut.
Mun usko horjuu todella pahasti nyt, jos Jumala on, hän on todella paha salliessaan tällaista.
 
Kiitos kun kerrot tunteesi
[QUOTE="anu";25163873]Minäkin toivoisin, että tämä ketju poistetaan. Mun tekee pahaa joka kerta kun otsikko osuu silmiin... Poistun palstalta siihen saakka ku tää on poistettu.[/QUOTE]

Minua taas auttaa kun saan täällä jakaa tätä hirveää oloa teidän muiden kanssa, teidän jotka myös tästä järkyttyi, kuten muistakin vastaavista.

Nämähän kumuloituu syvälle sieluun, muistin lokeroihin, ja aina kun uusi uutinen tulee, kaikki vanhatkin aktivoituu ja ahdistus on suurta.
 

Yhteistyössä