Britax Freeway

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käytettynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

käytettynä

Vieras
Onko jollakin kokemuksia Britaxin Freeway istuimesta. Meillä olisi mahdollisuus ostaa sellainen käytettynä, maksaisi 100 euroa. Olen ymmärtänyt että se maksaa uutena 200 euroa. Onko kokemuksia kyseisestä istuimesta? Mielipiteitä kaivataan. Istuin jonka voisin ostaa on luultavasti vuosimallia 2002 ja se on erittäin hyvä kuntoinen, ei ole ollut kolareissa.
 

Yhteistyössä