brio kombi

heippa!! onko teillä kellään käytössänna brio kombin vaunuja?? mulla on tän vuoden malli ja olisin kysynyt että löystyykö teillä muilla kuomu?? saa olla koko ajan kiristämässä sitä kun se ei pysy ylhäällä vaan tipahtelee alas koko ajan. olis kiva jos joku vastais
 
alisia
yhdellä tutulla on ollut brion kombit 2002 vuoden mallistoa ja niissä oli sama ongelma. Kannattaa ottaa yhteyttä liikkeeseen josta ostit vaunut, ainakin tutun kohdalla hyvittivät jotain. Kuomuun laitettiin joku kiristys-systeemi ja taisipa se auttaa jonkun verran. Luulis et niinkin laadukas ja arvostettu valmistaja kuin brio osais tehdä kuomun kunnolliseksi! Siitäpä voisi laittaa palautetta briolle. Itsekin olen brion vaunujen ja rattaiden uskollinen kuluttaja...
 
Mulla on tän vuoden brio kombit käytössä, mutta vielä en ole ainakaan kyseistä ongelmaa huomannut. Jo kaupassa huomasimme mieheni kanssa, että sen vaunun, jonka olimme ajatelleet ostaa, aisan säädössä oli jotain onglmaa ja meille vaihdettii kokonaan uusi runko. Nyt ovat vaunut hyvin pelittäneet ja olemme olleet tyytyväisiä.

Sinunkin kannattaisi mennä asiasta sanomaan, niin saisitte asian varmasti korjattua. Niistä vaunuista on sen verran maksettukin, että kyllä niiden tulisi toimia ihan moitteettomasti!
 

Yhteistyössä