Bookbeat, kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli siinähän se jo otsikossa tulikin. Onko millaisia kokemuksia Bookbeatin äänikirjoista ja yleensäkin toimivuudesta tms?
Oletteko ottanut maksun debit vai credit -puolelta ja onko se toiminut hyvin? Kauanko keskimäärin menee yhdessä äänikirjassa?

Äänikirjat houkuttelee ihan kympillä, kaipaisin vain ensin vähän kokemuksia, hyviä ja huonoja.
 
Deleted member 149094
Bookbeat on hyvä. Hinnat meinaa nyt nousta. 19.90 tulee oleen rajaton aika muistaakseni.
Maksuissa, eikä muissa asioissa ole ollut ongelmia. Toimivuudessa ei ole ollut mitään häikkää. Android.
Äänikirjoissa menee semmoinen 6tunnista ylöspäin.
Minusta siihen saa kokeiluajankin.
Ja muistaakseni kirjoja pystyy kyllä selaileen ilman kirjaantumistakin.
 
vierailija
Bookbeatia en ole kokeillut, mutta kirjat on yleensä 10-13 h. Ainakin ne, mitä minä olen kuunnellut. Jotkut kuuntelevat nopeutettuna, minä en ole kokeillut.

Kunhan vähän nettiä selaat, niin löytyy varmasti kuukauden tai ainakin kahden viikon ilmainen kokeilujakso.
 
vierailija
Bookbeatia en ole kokeillut, mutta kirjat on yleensä 10-13 h. Ainakin ne, mitä minä olen kuunnellut. Jotkut kuuntelevat nopeutettuna, minä en ole kokeillut.

Kunhan vähän nettiä selaat, niin löytyy varmasti kuukauden tai ainakin kahden viikon ilmainen kokeilujakso.
Ne luetaan niin helvetin hitaasti, että tuhdin kirjan kuunteluun menee 20 tuntia! Siksi ainakin itse aina kuuntelen nopeutetusti, eihän siitä muuten tule mitään. Ääni on sitten vähän kuin minni hiirellä, mut kyl sen kestää.
 
vierailija
Eli siinähän se jo otsikossa tulikin. Onko millaisia kokemuksia Bookbeatin äänikirjoista ja yleensäkin toimivuudesta tms?
Oletteko ottanut maksun debit vai credit -puolelta ja onko se toiminut hyvin? Kauanko keskimäärin menee yhdessä äänikirjassa?

Äänikirjat houkuttelee ihan kympillä, kaipaisin vain ensin vähän kokemuksia, hyviä ja huonoja.
Aivan sairaan hyvä. Toimivuus A++ ja kirjojen valikoima hyvä. Ohut kirja alle 10h ja paksu kirja jopa 50h.

Mulla maksu menee debittinä eikä ole ollut ongelmia.
 
vierailija
Eli siinähän se jo otsikossa tulikin. Onko millaisia kokemuksia Bookbeatin äänikirjoista ja yleensäkin toimivuudesta tms?
Oletteko ottanut maksun debit vai credit -puolelta ja onko se toiminut hyvin? Kauanko keskimäärin menee yhdessä äänikirjassa?

Äänikirjat houkuttelee ihan kympillä, kaipaisin vain ensin vähän kokemuksia, hyviä ja huonoja.
Hyviä kokemuksia ainakin itsellä! Toimii hyvin ja äänikirjoissa laaja valikoima. Päädyin aikanaan kokeilujakson kautta ja luettuani täältä kokemuksia https://vertailut.com/aanikirjat/bookbeat-koodi-kokemuksia/

Tosiaan kauanko keskimäärin menee yhdessä kirjassa riippuu paljolti kirjasta. Keskimäärin taitaa näiden kesto olla noin 10 tuntia ja tietenkin oma kuuntelutahti lopulta sen keston määrittää.
 
vierailija
Tosiaan kauanko keskimäärin menee yhdessä kirjassa riippuu paljolti kirjasta. Keskimäärin taitaa näiden kesto olla noin 10 tuntia ja tietenkin oma kuuntelutahti lopulta sen keston määrittää.
Juuri tuon takia en ole näistä palveluista oikein innostunut. Pitäisi puoliammattilaisena kuunnella ja siltikään ei kovin montaa kirjaa kuukaudessa saisi kuunneltua läpi. Tiedän että moni kuuntelee näitä ilman minkäänlaista tarvetta keskittyä, mutta itselläni se ei toimi. Luen tai kuuntelen, en voi muuta tehdä samaan aikaan paitsi ehkä ajaa autoa, mutta sitäkään en montaa tuntia viikossa tee. Kertaostokset ovat minulle parempi vaihtoehto.
 
vierailija
Saat Bookbeatiin 60 pv ilmaista kuunteluaikaa, kun käytät rekisteröityessä tämän koodin: BBNEFDFC . Et sitoudu mihinkään jatkotilauksiin.

Tästä linkistä pääset suoraan käyttämään koodin:

 

Yhteistyössä