Hei. Ehkäisy-puolella on niin hiljaista että päätin tehdä aloituksen tänne. Eli olen päättänyt että lapsilukuni on täynnä kun tämä kolmas syntyy. Neuvolalääkärin kanssa jo puhuttiin asia. Alunperin halusin että synnytyksen yhteydessä minulta olisi laitettu piuhat poikki tai klipsit. Päädyin tähän koska muilta palstoilta luin kokemuksia essuresta ja en ollut kovin tyytyväinen. Noh neuvolalääkäri oli asian ottanut puheeksi gynen kanssa ja vastaus oli, ettei menetelmää saisi itse päättää!?!?!? Siis mitä, miksi?!?!? Muistin käynnin jälkeen, että minulla on nikkeliallergiaa joka on kyllä ajan myötä lieventynyt.
Siis nyt kaipaisin kaikista menetelmistä kokemuspohjaista tietoa muilta. Jonka avulla menen lääkäriin seuraavaan tapaamiseen. Aion todella kyseenalaistaa tämän etten itse saa päättää mitä toimenpiteitä minulle tehdään, etenkin kun en ole ollenkaan varma tuosta essuren toimivuudesta tai sopivuudesta minulle. Kiitos kaunis jo etukäteen. Odottelen siis hyviä ja huonoja kokemuksia.
Siis nyt kaipaisin kaikista menetelmistä kokemuspohjaista tietoa muilta. Jonka avulla menen lääkäriin seuraavaan tapaamiseen. Aion todella kyseenalaistaa tämän etten itse saa päättää mitä toimenpiteitä minulle tehdään, etenkin kun en ole ollenkaan varma tuosta essuren toimivuudesta tai sopivuudesta minulle. Kiitos kaunis jo etukäteen. Odottelen siis hyviä ja huonoja kokemuksia.