HTC Desire, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaDonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaDonna

Aktiivinen jäsen
28.06.2007
3 793
6
38
Hyviä ja huonoja puolia kaipaisin, eli kokemuksia yleensäkin. Valtavan isolta se tuntuu pikkukännyyn tottuneen mielestä, mutta olishan se ihanaa siirtyä nykyaikaan. Onko nettisurffailu sillä mukavaa ja voiko sillä pelata Farmvilleä?

farmvillea? hahahaa :D en pelaa sellasta, mutta joo ihan huippupuhelin on! ei oo mitään negatiivista sanottavaa eli toiminu hienosti ja nettisurffailu on mukavaa :) jos pakko joku miinus on löytää, niin ehkä se et siihen pitää päivitellä aina välillä jotain ohjelmistoja (vissii nykyisin kaikissa puhelimissa...) angrybirds toimii siinä loistavasti ;D

Mua ei ainakaan iso koko haittaa, oikeesti ei edes pienempinäyttöstä kannata nettisurffailuun hankkia. Mä oon tykänny kovasti, rajattomasti mahiksia muokata kaikkea omannäköseksi ja tolle vajaa 4-vuotiaalle löytyy paljon kaikenlaista kehittävää (ja vähemmän kehittävää) ohjelmaa.

Huonoa on akun kesto, saa oikeestaan joka yö olla latauksessa :/ Tietty käytän melkosen paljon nettiä tällä. Nytkin.

Miten muuten kirjoittaminen onnistuu? Olen sitä Desire Z:aa harkinnut, kun siinä on kunnon näppis alla, mutta se tietysti lisää painoa ja kokoa. Jaksaako sillä kosketusnäytöllä naputella pitempiä viestejä?

Miten muuten kirjoittaminen onnistuu? Olen sitä Desire Z:aa harkinnut, kun siinä on kunnon näppis alla, mutta se tietysti lisää painoa ja kokoa. Jaksaako sillä kosketusnäytöllä naputella pitempiä viestejä?
Kyllä virtuaalinäppikselläkin ihan mukavasti naputtelee mutta minä käytän Samsung Galaxy S:ssä swypeä. Se hakkaa nopeudessa nuo virtuaali- ja "oikeat" näppikset satanolla. Swype taitaa olla Samsungin keksintöjä mutta on ilmeisesti myös HTC:ssä. Kyseessä on siis ohjelmisto jonka avulla virtuaalinäppiksellä voi kirjoittaa aivan uudella tavalla joka on vieläpä helppo oppia.

Yhteistyössä